Translate

четвъртък, 24 юли 2014 г.

Кървавото писмо на Христо Гешов



Христо Гешов е носител на смъртоносния вирус хепатит Б с усложнение цироза на черния дроб в напреднал стадии. Гешов стана лице на кампанията за борба с хепатита, както и основател на фондация, която се занимава с превенция на хепатит и помощ на хора носители на „тихият убиец". През месец януари Христо отказа да приема животоспасяващите го медикаменти в знак на протест срещу здравното министерство . Тогава той искаше повече права на болните от хепатит, инвестиране в превенция и още промени в законодателството, касаещи носителите на коварния вирус. Днес, няколко месеца по - късно Христо Гешов изпраща кърваво писмо и за пореден път отваря кутията на Пандора.

ОТКРИТО ПИСМО ОТ Христо Гешов до медиите Вече година и няколко месеца се боря сам с коварния вирус хепатит Б. Казвам сам, защото един носител на подобен вирус е сам, изоставен от всякъде включително и от държавата. Вече половин година съм Председател на Фондация „Христо Гешов" и лице на кампанията за борба и превенция с хепатита. Близо година говоря колко много са проблемите в здравеопазването, касаещи болните от хепатит Б и Ц, разказах и доказах, че кръвните центрове нямат връзка помежду си, а системата за уведомяване в кръвните центрове НЕ работи ! През цялото това време доказвах как един пациент като мен е разиграван от институция на институция, от болница на болница, а ефекта е точно нулев. Както се казва в една приказка „Кучето си лае, кервана си върви", е кервана на новата тройна коалиция и управляващи мисля, че трябва да бъде спрян. Ръководството на здравното ведомство и шефът на НЗОК трябва да бъдат обявени за държавни изменници и убийци на иначе изчезващият вече български народ. Драги управляващи и бъдещи такива, представители на всички медии, които в продължение на близо година отразявахте всичко, което правех до сега, отразявахте моята лична битка, националната кауза „СРЕЩУ ХЕПАТИТА", помагате за решаването на всички абсурди свързани с лечението на един/ хиляди болни от хепатит. Така разбрах, че в своята лична/национална кауза не съм сам. Днес аз отново „ОТКАЗВАМ" да приемам животоспасяващите си лекарства, този път не в знак на протест, защото в ден днешен няма срещу кой да протестирам, но и да има онзи керван пак ще си върви, а аз кучето пак ще си лая. Защо „ОТКАЗВАМ" в кавички - защото този път отказа ми е принуждаване да спра да се лекувам, принуден съм от собствената си държава, от управляващите ни да спра. Всеки месец заплащам редовно здравните си осигуровки, за да мога да получавам УЖ от държавата безплатно лечение, но за да достигна до това УЖ безплатно лечение трябва на всеки три месеца да си правя УЖ безплатни изследвания, да лежа УЖ безплатно в болница и УЖ безплатно да внеса протокола си в НЗОК, за да продължат УЖ безплатното ми лечение. Всичко обаче е само УЖ... Като здравноосигурен КЛИЕНТ на болницата скъпи ми управляващи не на УЖ трябва да си заплатя на първо място потребителска такса за направление за прием, изследвания преди прием в болница, които хем заплащам аз от една страна, хем НЗОК плаща на болницата, така УЖ отивам да ме лекуват в болницата, но не получавам лечение в нея, а просто седя там ей така три дни само на УЖ, после чакам протокол за продължаване на лечение, но пак на УЖ, защото вече за да го получа трябва да си доплащам за едни конкретни изследвания, за които като здравноосигурен САМО ЗА СЕГА „ОТКАЗВАМ" да заплатя... И така „ОТКАЗВАМ" да подновя протокола си за продължаване на лечение, защото не мисля, че е нормално от една страна един болен да бъде разиграван като маймуна по държавните администрации и от друга един здравноосигурен да заплаща за всичко във всеки кабинет, който посети. И с и без лечение живота на болния в България е само на УЖ, защото онзи керван си върви, а онези пред министеркия съвет си лаят, но и те лаят на УЖ.... Сега всеки може да ми зададе следните въпроси : „Какво следва", „Какво искаш", „Какво да се промени" ... Не искам НИЩО, не само на УЖ, защото нито има на кой да го искам, нито има какво да се промени, какво следва.... За всички е ясно, и пак не само на УЖ. Какво да се промени... всичко, цялата политическа система ! Драги управляващи, Не мисля, че е редно в една държава в 21 век да се намират пари за новите ви лъскави коли, не мисля, че е редно в МОЯТА ДЪРЖАВА да се намират пари за вашите ВЕЛИКИ заплати, да се намират пари за откраднатите милиони от банката на някой си, който има МНООООООГО, а пари за здраве да няма ! Че нали точно аз и такива като мен ви избираме, та нали точно с нашите данъци вие сте на работа и храните децата си, които не учат и не се лекуват като мен тук в България, а в частни болници в чужбина... Не може да намирате пари за всичко, а да не намирате пари за кръвите центрове, които работят с остарели оборудвания, не успяващи да отчетата вируси в инкобационен период, не успявате да намерите пари за хора като мен, които живеят благодарение на едно хапче, отпуснато с лист хартия, не успявате да намерите пари за превенция на подобни вируси, защото с тези пари вие си купувате коли, имоти и спокойствие. „ОТКАЗВАМ" да се лекувам, не защото искам, а защото вие така ме принудихте, защото ако вие взимате хиляди левове заплати, аз не взимам НИЩО, майка ми работи за минимална работна заплата, и благодарение на вашата работа изразена в закони същата тая жена остана преди време без работа, защото синът и е болен.... Кой от вас дари веднъж заплатата си за нещо ? Кой от вас направи нещо без да се появяват медии, без да превърщате доброто си в предизборна кампания.... И да и да увеличите заплатите на медиците ни и милиони да ги направите скоро ще се лекуват сами, а пациенти няма да има. А до шефката на НЗОК - няма как г-жо Тодорова да ме накарате да си плащам осигуровките, защото ВИЕ и ведомството, което представлявате не ми предоставяте НИКАКВА услуга - с тези си платени здравни осигуровки нито ми е спестена потребителска такса, нито има стоматолог, който да приеме пациенти като мен, нито са ми безплатни изследванията, нито има кой да ме лекува.... И за кое да ви ги внасяме г-жо Тодорова та да отидете на почивка ли.... Желая ви да си починете добре и вие и семейството ви ! Това е моя избор, може би ще съжалявам, може би изхода ще е фатален, но това е съдбата на всички българи - превърнали се в малцинство, преотстъпвам всичко което ми се полага на сирийци, бежанци и роми, защото за тях със или без осигуровки за тях има, а нас... ние само лаем, кервана си върви !

www.cross.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар