Translate

събота, 18 май 2024 г.

Шеф Манчев променя правилата в „Черешката на тортата“

Новите епизоди на любимото предаване стартират от 20 май по NOVA

 

 

Култовото кулинарно риалити „Черешката на тортата“ ще превземе ефира на NOVA с
по-различен сезон от 20 май. Всеки делничен ден от 20:00 ч. премиерни епизоди на предаването ще зареждат зрителите с добро настроение, необикновени истории и изкушаващи рецепти, а звездните участници ще се изправят пред неочаквани предизвикателства.

Този път шеф Манчев ще изневери на стила си и освен безкомпромисен арбитър в надпреварите, ще прояви характер и в кухнята, демонстрирайки виртуозните си кулинарни умения. Всяка седмица той ще поставя и конкретни задачи на звездните участници, сред които попадат изявени актьори и певци, журналисти на NOVA, атрактивни инфлуенсъри и модели. Всички те ще трябва да напуснат зоната си на комфорт, а не е изключено това да внесе и напрежение в иначе приятната атмосфера в предаването.

Освен изненадите, които е подготвил шеф Манчев за зрителите, телевизионното турне на „Черешката на тортата“ из България ще бъде допълнено и с епизоди, включващи един от най-актуалните кулинарни трендове – готвене на открито. Колоритни участници ще покажат завидни умения за готвене навън от различни и също толкова атрактивни локации. И докато те кръстосват кулинарни шпаги за спечелване на почетния плакет от шеф Манчев, както винаги зрителите на NOVA ще имат възможност да надникнат в домовете и личния свят на звездите.

Повече за премиерните епизоди на „Черешката на тортата“ ще разкаже шеф Иван Манчев тази неделя, 19 май, в предаването „Събуди се“.

 

 

Платформата "Ох, на мама!" със специално събитие за бременни и родители

Водещи експерти и тематични панели очакват гостите по време на събитието на 19 май в София

 

 

Сайтът Ohnamama.bg, част от портфолиото на Нет Инфо, организира първото си голямо целодневно събитие, посветено на бременните жени и всички родители на малки деца. Специалното безплатно събитие на „Ох, на мама!“ ще се проведе на 19 май в Event Space 2020 в София. Девет водещи експерти в три тематични панела и двама родители, които ще задават точните въпроси, очакват гостите, а водещи на събитието ще бъдат главният редактор на платформата Наталия Такова-Мазгарева и панелистът в „На кафе“ Георги Блажев. Местата са ограничени, а пълна програма и бърза регистрация можете да направите ТУК.

Събитието на Ohnamama.bg е разделено в три панела – „Бременност“, „Новородено“ и „Дете“ и събира най-важната информация за бъдещи и настоящи родители на едно място. Сред лекторите, които ще представят разнообразни важни теми, са д-р Даниел Ставрев / Искам бебе– всичко за зачеването/, д-р Мажена Панова /Проследяване на бременността – от А до Я/, консултантът по кърмене Ася Демирева /Началото на кърменето/, педиатърът д-р Андрей Гончаров /Първи стъпки в захранване на бебето/ и много други.

„Това събитие е логичното и нужно продължение на нашата мисия в дигиталното пространство, а именно да бъдем топлата връзка и моста между търсещите отговори родители и добрите специалисти в областта на физическото и психоемоционално здраве както на майките и татковците, така и на децата“, споделя главният редактор на Ohnamama.bg Наталия Такова-Мазгарева.

Сайтът Ohnamama.bg е разработен в сътрудничество с лекари, експерти и специализирани екипи. Целта е съдържанието да бъде пълноценен и надежден източник на информация, който да помогне на бъдещите и настоящите родители в сложната задача да отгледат децата си. Той обхваща родителското пътуване от етапа „Искам да забременея“, през бременността, чак до първите три години от детството.

 

 

Семейството е най-важната ценност за над 2/3 от българите

 

Семейството и времето, прекарано с близките, са на първо място по важност за
българина. Това сочат резултатите от ново проучване за ценностите, в които вярват българите, осъществено от социологическа агенция KANTAR по поръчка на „Каменица“ АД. Допитването е проведено в периода 28 март – 5 април сред 800 респонденти в цялата страна на възраст между 18-65 г.

Над 2/3 от хората у нас припознават семейството като водеща ценност – помолени да посочат трите най-важни ценности за тях, респондентите категорично поставят семейството на първо място с 68%, следвано от мира с 41% и финансовата стабилност с 39%. В топ 5 анкетираните поставят още приятелите /29%/ и личната свобода /26%/. Във втората половина на подреждането са вярата и човешките права с по 16%, следвани от толерантността и уважението /14%/, върховенството на закона /12%/, солидарността /12%/, кариерата /8%/ и уважението към другите култури /4%/.

“Нашата мисия като компания е да обединяваме хората да празнуват заедно моментите от живота. И макар ценностите, зад които заставаме, да са универсални – семейството, приятелите, близките, дома – смятаме, че е важно да не спираме да говорим за тях и да ги поставяме в центъра  на нашите марки и комуникация. Това е и ангажиментът, който открито поехме  в началото на тази година с марка „Каменица“ и сме щастливи, че резултатите от това проучване подкрепят тази наша кауза и ни дават вдъхновение да продължим да надграждаме в тази посока“, заяви Юлиана Борисова, маркетинг директор в „Каменица“ АД, част от Molson Coors.

Семейството се очертава като универсална ценност за всички демографски групи, като дори и сред най-младите то е най-висша ценност – за 59% от запитаните на възраст между 18-24 г. семейството е на първо място. Очаквано, значението на семейството нараства с възрастта – при 35-44-годишните то вече е предпочетено от 72% от представителите на тази възрастова група. Подобна е тенденцията и по отношение на мира – докато сред най-младите едва 18% го определят сред най-важните за тях ценности, в групата 25-44 г. процентът нараства до 36%, а при хората над 65 години вече е 52%.  

Обратна е динамиката при по-индивидуалистичните ценности – личната свобода е изключително важна за групата 18-24 – 54%, а намалява при 45-54 г., достигайки до едва 12% при най-възрастните. Подобна е ситуацията и с приятелите – при най-младите приятелите са с най-голяма важност – 65%, докато при 35-44-годишните процентът намалява до 22%. Най-голям фокус върху кариерата младите хора имат в началото на своя професионален път, като това се променя с нарастването на възрастта. Данните сочат, че кариерата е важна най-вече за 25-34-годишните /18%/, като още в следващата възрастова група на 35-44 г., традиционно свързвана със същинския семеен живот, фокус върху професионалното развитие вече имат 9% от анкетираните в тази възрастова категория.

Тенденциите за силно чувство за принадлежност към група и активното търсене на споделено преживяване с близките се очертават и в отговорите за предпочитаните занимания в свободното време. Над половината от българите заявяват, че ако намерят малко свободно време, биха го посветили на семейството и приятелите. Почитателите на лежерните домашни удоволствия като гледането на филми и сериали са почти толкова, колкото и любителите на излетите сред природата – тези интереси се споделят от около 1/3 от българите, а едва 13% биха използвали свободното си време за спорт, сочат  резултатите от проучването.

Отношението към активния начин на живот и здравето на новото поколение обаче е доста по-различно – при 18-24 годишните процентът на тези, които биха използвали времето си за движение или фитнес, е 42. Именно все по-големият фокус към здраве и добър живот на милениалите и Gen-Z e сред двигателите на нарастващото търсене на напитки без алкохол или с ниско съдържание на алкохол. У нас в последните години сегментът на безалкохолна бира расте, като само за 2023г. отбеляза 24,8% ръст в обем спрямо 2022г. /NielsenIQ/. За да отговори на нуждите на активните потребители, през 2022г. „Каменица“ АД лансира на пазара Каменица 0.0%, създадена с технологията “cold contact“, при която има прецизен контрол на количеството използвана мая и времето ѝ на престой в сварената варка. По този начин  се постига балансираният и автентичен вкус, богат златист цвят, мека пяна и аромат като при алкохолната Каменица, като същевременно напитката е с нулево съдържание на алкохол и с 18 ккал за 100 мл.

Семейните ценности имат превес и в отговорите на въпроса кога българите се чувстват най-добре. 61% единодушно заявяват, че най-приятно за тях е да са заобиколени от най-близките си – семейството и приятелите, докато по-самостоятелните активности се споделят от по-малка част от българите. Едва 11%

заявяват, че предпочитат: „да съм сам и да се наслаждавам на спокойни моменти“ и за само 2% е важно: „да победя в оспорвана надпревара“. И тук има вариации в различните възрастови групи – ако сред 18-34-годишните желанието да срещат нови хора е около 17%, то рязко пада на 4% сред хората над 35 г.