"Престиж-96“ АД са финалисти за Бизнес Оскарите
Носителите на
международната награда за Най-добър иновативен продукт - „Престиж-96“ АД, са
сред финалистите за Бизнес Оскарите, обяви журито на престижните награди, които
ще бъдат връчени на 5 март в столицата.
„Престиж-96“ АД е един от
най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и
пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини
кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли,
Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял
на продажбите в стойност от над 22%.
В България продукти на
фирмата присъстват в 99% от магазините, а през последните години развива
успешна експортна стратегия, в резултат на която продукти с високото българско
качество и марка „Престиж“ се продават в 30 държави по целия свят.
За Престиж работят над
550 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на
компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование
и активен начин на живот.
Фирмата е основана през
1996 година в старопрестолната столица Велико Търново с амбициозната цел да
открием магията на най-вкусните бисквитите и вафли в България и по света. В града дружеството разполага с нов модерен завод на световно ниво, разположен на площ
от 28 400 м² и с годишен капацитет от 37 000 тона на година, за който получи
призовете „Инвеститор на годината“ и „Сграда на годината“ през 2012. През 2017
година компанията закупи нов завод за производство на вафли с цел разширяване
на своите производствени мощности и складово стопанство.
В своята над 20-годишна
история Престиж провежда активна инвестиционна политика за изграждане на своите
силни брандове, за разработване на иновации, както и за разширяване
на производствените си
мощности.
Освен лидер на пазара,
„Престиж-96“ АД се стреми да бъде и социално отговорна компания с активна
позиция към бъдещето на обществото. Компанията инициира и подкрепя
каузи, които имат положителен ефект върху живота на хората. Каузите на
„Престиж-96“ АД са основно свързани с младите хора – тяхното образование,
личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.
Фирмата не гледа на
корпоративната социална отговорност като на маркетинг инструмент, а като на
дългосрочна инвестиция в едно по-добро и проспериращо общество.