Translate

събота, 2 март 2019 г.

Родни производители подслаждат 30 държави в света


"Престиж-96“ АД са финалисти за Бизнес Оскарите

Носителите на международната награда за Най-добър иновативен продукт - „Престиж-96“ АД, са сред финалистите за Бизнес Оскарите, обяви журито на престижните награди, които ще бъдат връчени на 5 март в столицата.
„Престиж-96“ АД е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял на продажбите в стойност от над 22%.
В България продукти на фирмата присъстват в 99% от магазините, а през последните години развива успешна експортна стратегия, в резултат на която продукти с високото българско качество и марка „Престиж“ се продават в 30 държави по целия свят.
За Престиж работят над 550 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование и активен начин на живот.
Фирмата е основана през 1996 година в старопрестолната столица Велико Търново с амбициозната цел да открием магията на най-вкусните бисквитите и вафли в България и по света. В града дружеството разполага с нов модерен завод на световно ниво, разположен на площ от 28 400 м² и с годишен капацитет от 37 000 тона на година, за който получи призовете „Инвеститор на годината“ и „Сграда на годината“ през 2012. През 2017 година компанията закупи нов завод за производство на вафли с цел разширяване на своите производствени мощности и складово стопанство.
В своята над 20-годишна история Престиж провежда активна инвестиционна политика за изграждане на своите силни брандове, за разработване на иновации, както и за разширяване
на производствените си мощности.

Освен лидер на пазара, „Престиж-96“ АД се стреми да бъде и социално отговорна компания с активна позиция към бъдещето на обществото. Компанията инициира и подкрепя каузи, които имат положителен ефект върху живота на хората. Каузите на „Престиж-96“ АД са основно свързани с младите хора – тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.
Фирмата не гледа на корпоративната социална отговорност като на маркетинг инструмент, а като на дългосрочна инвестиция в едно по-добро и проспериращо общество.

„Шамари в лицето“, „събития в чиния“ и впечатляващи лични примери влизат в битка за последните 7 престилки на MasterChef


На 4 март по bTV, в последния ден от кастингите за приключението MasterChef 5, Chef Андре Токев, Chef Петър Михалчев и Chef Силвена Роу ще раздадат останалите 7 престилки на най-убедителните хоби-кулинари. Топ професионалистите ще търсят класа, култура, елегантност и перфектен вкус във всяко ястие. Само „събитията в чиния“ ще получат шанса да се борят за голямата награда от 100 000 лева и престижната титла MasterChef на България.
Фармацевт, завършила нутриционизъм в Милано ще поднесе на журито веган ястие, американец, избрал България за свой дом ще сервира „намахани“ бирени чушчици, а хоби – водолаз ще се опита да защити тезата, че единственото нещо, което прави храната вкусна, е любовта. Бивш ръгбист ще покаже що е то „груба игра за интелигентни хора“ и в кухнята, а дама с впечатляваща история за силата на образованието, ще покаже, че най-голямото постижение е да се конкурираш „в играта на можещите“.
Chef Токев, Chef Михалчев и Chef Роу ще определят някои ястия като „шамар в лицето“ и неприемливи за нивото на MasterChef. Те ще бъдат безкомпромисни към полуфабрикати, изкуствени оцветители и неглижирането на качествените български продукти за сметка на замразени чуждестранни алтернативи. Но други хоби-готвачи ще ги „спечелят“ с изобретателност и нов прочит на класически рецепти като „ризото от ечемик“, амбициозна
вариация на торта „Павлова“ и перфектен гъши дроб с изкусителна гарнитура.
Как би изглеждал Chef Токев в кожени баварски панталони, какво означава „дестинге“ на пловдивски и ще запее ли Chef Роу в най-голямата кухня на България? Защо готварската куртка е свята, как се нарича мъж, който готви вкусно и сочно и кой е езикът, който Chef Михалчев изучава в компанията на близък приятел, зрителите ще видят на 4 март, точно в 21:00 часа в MasterChef по bTV.

Над 130 участници се включиха в националната конференция „Успех за всички студенти чрез предприемачество“


На събитието бе представена иновативна електронна платформа за придобиване на предприемачески умения

Над 130 студенти, преподаватели, партньори и предприемачи се включиха в националната конференция „Успех за всички студенти чрез предприемачество“, проведена в Благоевград. Събитието бе организирано от Център за изследване и анализи (ЦИА) и Югозападен университет "Неофит Рилски".
По време на националната конференция бе представена иновативна електронна платформа за придобиване на предприемачески умения от европейски студенти, разработена в рамките на проект „Успех за всеки“. Проектът е финансиран от програмата Еразъм+ на Европейския съюз и по него са работили осем партньори от Франция, България и Латвия в продължение на повече от две години.
За проекта „Успех за всеки“ и за младежкото предприемачество говориха проф. Албена Вуцова и доц. Тодор Ялъмов от Стопански факултет на Софийски универсиет „Св. Климент Охридски“. Повече за разработването на онлайн платформата за обучение по предприемачество и за предизвикателствата пред младите хора с увреждания разказаха Полина Хитова от „Европроджект“ ЕООД и Капка Панайотова от Център за независим живот.
Всеки желаещ може да се запише за безплатно участие в курса „Успех за всички студенти чрез предприемачество“ на success4allstudents.eu. Той е достъпен на английски, френски, латвийски и български език.