Translate

събота, 2 март 2019 г.

Родни производители подслаждат 30 държави в света


"Престиж-96“ АД са финалисти за Бизнес Оскарите

Носителите на международната награда за Най-добър иновативен продукт - „Престиж-96“ АД, са сред финалистите за Бизнес Оскарите, обяви журито на престижните награди, които ще бъдат връчени на 5 март в столицата.
„Престиж-96“ АД е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустрия в България и пазарен лидер във всички категории, в които оперира: бисквити, вафли и мини кейкове с марките Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж, Престиж Селекция, 100% Power, Престиж Wellness и FRUNU с дял на продажбите в стойност от над 22%.
В България продукти на фирмата присъстват в 99% от магазините, а през последните години развива успешна експортна стратегия, в резултат на която продукти с високото българско качество и марка „Престиж“ се продават в 30 държави по целия свят.
За Престиж работят над 550 човека, за които повод за гордост е и високата социална ангажираност на компанията с фокус върху децата и младите хора на България, тяхното образование и активен начин на живот.
Фирмата е основана през 1996 година в старопрестолната столица Велико Търново с амбициозната цел да открием магията на най-вкусните бисквитите и вафли в България и по света. В града дружеството разполага с нов модерен завод на световно ниво, разположен на площ от 28 400 м² и с годишен капацитет от 37 000 тона на година, за който получи призовете „Инвеститор на годината“ и „Сграда на годината“ през 2012. През 2017 година компанията закупи нов завод за производство на вафли с цел разширяване на своите производствени мощности и складово стопанство.
В своята над 20-годишна история Престиж провежда активна инвестиционна политика за изграждане на своите силни брандове, за разработване на иновации, както и за разширяване
на производствените си мощности.

Освен лидер на пазара, „Престиж-96“ АД се стреми да бъде и социално отговорна компания с активна позиция към бъдещето на обществото. Компанията инициира и подкрепя каузи, които имат положителен ефект върху живота на хората. Каузите на „Престиж-96“ АД са основно свързани с младите хора – тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.
Фирмата не гледа на корпоративната социална отговорност като на маркетинг инструмент, а като на дългосрочна инвестиция в едно по-добро и проспериращо общество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар