Translate

понеделник, 17 юни 2024 г.

STAR Channel - 911, сезон 7

Премиера: 18 юни, вторник, от 22:00 часа

Излъчване: Всеки вторник от 22:00 часа

Времетраене: 60 мин

 

 

Раян Мърфи, Брад Фалчък и Тим Майниър трансформират представите за
телевизионна драма с „9-1-1“. Сериалът изследва напрегнатото ежедневие на хората на първа линия – полицаи, парамедици, пожарникари – които са изправени пред най-опасните, шокиращи и спиращи дъха ситуации. Тези лица, които се отзовават при спешни случаи, се опитват да балансират мисията си да спасяват най-уязвимите, с разрешаването на проблемите в личния си живот. Шоуто черпи вдъхновение от реални преживявания на професионалисти, които непрестанно се сблъскват с инфарктни и често непредвидими, напрегнати и същевременно вдъхновяващи ситуации.

В ролите: Анджела Басет, Питър Краус, Дженифър Лав Хюит.

 

Собствената марка „Брей!“ на Kaufland – победител в конкурса „Продукт на годината“

Потребителите избраха за победители родно произведените продукти в три категории

 

 

Най-много отличия за собствената си марка „Брей!“ получи Kaufland България в
тазгодишното издание на утвърдения международен конкурс за иновации в продукти и услуги „Продукт на годината". Лидерът в ритейла спечели наградите в категориите „Солети“, „Зеленчуци“ и „Замразени зеленчуци“.

Безапелационни победители в съответните категории са хрупкавите солети, свежите краставици и бланшираните, бързо замразени броколи от собствената марка „Брей!“, като всички те са родно производство.

„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът се провежда в повече от 45 държави по света, а победителите във всяка категория се определят чрез национално представително изследване. То е организирано от независимата изследователска компания Nielsen International и обхваща над 2000 потребители или потенциални потребители за всяка категория. Трите критерия, по които оценяват потребителите са  „Иновативност“, „Привлекателност“ и „Нагласи за покупка“.

„Признанието на потребителите е най-важната оценка за нас. Тя е доказателство за нашите усилия, постоянство и отдаденост, с която развиваме собствената ни марка „Брей!“. Тя е създадена с български производители, които подкрепяме, за да отговорим на нуждите и вкуса на клиентите ни, осигурявайки им винаги отлично качество на изгодни цени“, коментира Радослав Куртев, ръководител направление „Свежи храни и собствени марки“ в Kaufland България.

Победителят във всяка категория получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого „Продукт на годината“.

Линията собствени продукти „Брей!" на Kaufland България е вдъхновена от традиционната българска кухня и съчетава първокласно качество със страхотен вкус. От 2020 г. досега гамата продукти наброява над 135 хранителни продукта от всички продуктови групи, включително и плодове, и зеленчуци. За формирането на асортимента на "Брей!" Kaufland си партнира с български производители, чиято продукция идва от цялата страна. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси. Високото качество и достъпната цена превърнаха „Брей!“ в любима марка на българските потребители, като само за 2023 г. тя бележи ръст в продажбите от 60%. Продуктите „Брей!“ са и сред фаворитите на учените от Българската полярна експедиция, на която Kaufland България стана партньор в контекста на своята политика за устойчиво развитие и като част от усилията си да допринася за опазване на околната среда и климата. Ритейлърът осигури качествена и родна храна на Българския антарктически институт и на Висшето военноморско училище „Никола Йонков Вапцаров“ по време на пътя им до Ледения континент и престоя на учените там.

 

Предварителните поръчки на Honor 200 и Honor 200 Pro са с до 200 лева отстъпка във Vivacom

 

Vivacom дава старт на предварителните поръчки на новите Honor 200 и Honor 200 Pro със супер промоционална оферта. Всички фенове на марката могат да заявят флагмана Honor 200 Pro с отстъпка до 200 лева и Honor 200 с отстъпка до 100 лева, в комбинация с план Unlimited от Vivacom, до 30 юни тук.

По време на предварителната продажба и двата смартфона идват в комплект с бързото зарядно Honor SuperCharge 100W GaN. То поддържа 100W бързо зареждане и има вграден смарт чип, който предотвратява от прегряване и адаптира мощността на зареждане, за да може то да е бързо и безопасно.

Серията Honor 200 се отличава с портретни камери на студийно ниво, специален Honor дисплей, комфортен за очите, и мощен процесор Snapdragon с впечатляваща производителност. Допълнително, смартфоните са оборудвани с 5200mAh силициево-въглеродна батерия, достатъчно мощна за нуждите на съвременния потребител.

И двата смартфона правят снимки и видеа с безупречно качество, благодарение на камерите с резолюция от 50 милиона пиксела. Основната и телефото камерата разполагат с режим за снимане на Аркур, който осигурява изключителни портретни снимки като в студио, които правят видими реалните тонове на кожата и сенките.

Освен с камерите си, флагманът Honor 200 Pro се отличава и със своя дисплей. Той поддържа 1.07 милиарда цвята и осигурява изключителна яснота дори при силна слънчева светлина. Honor 200 Pro работи с изключително мощния процесор Snapdragon 8s Gen 3. Другият модел на марката – Honor 200 използва процесора Snapdragon 7 Gen 3 и Turbo X GPU, предлагащ впечатляваща производителност.

Honor 200 се предлага в модерните цветове Emerald Green, Moonlight White и Black, а Honor 200 Pro – в стилните Ocean Cyan, Moonlight White и Black.

Повече информация за предварителната поръчка ТУК.