Translate

сряда, 23 септември 2015 г.

LG представи портфолио със задължителни уреди за мечтаната кухня



Акцент, в най-новата линия премиум кухненски продукти, е LG STUDIO, проектиран да се
вписва безпроблемно в кухнята за максимално удобство и възможно най-добра работа, която да повиши качеството на храната на потребителите. LG STUDIO предлага пълен набор съвременни кухненски уреди като фурни, хладилници, съдомиялни машини, индукционни повърхности и газови плотове, които са отлична комбинация между функционалност и дизайн, идеални за смарт начина на живот на днешните потребители.
Фурната LG STUDIO включва технологията Easy Clean с хидрофилен емайл, позволяващ лесното почистване на петната от храна. Easy Clean технологията елиминира потенциални хранителни рискове за здравето, които могат да възникнат при използването на вредни почистващи препарати. Просто включете Easy Clean, изчакайте 15 минути, напръскайте вътрешността с вода и избършете. Няма как да е по-лесно и безопасно от това.
LG Smart ThinQ™ позволява на потребителите да изтеглят, обновяват и споделят рецепти с приятели и роднини чрез своите смартфони, таблети и други смарт устройства. Фурната LG STUDIO е със система NFC, която автоматично наглася режима, температурата и времето за определена рецепта след като прикачи смарт устройство към фурната. Фурните LG STUDIO дори диагностицират сами неизправности, за да спестят времето и парите, които обикновено са необходими за поправката на кухненски уреди.
Високотехнологичният Inverter Linear Compressor на LG е с нов дизайн, за да бъде по-компактен и да се вписва незабелязано в премиум LG STUDIO хладилника. Технологията Inverter Linear Compressor превръща хладилника LG STUDIO в лидер в индустрията при пестенето на енергия, свежестта, ниските нива на шум, капацитета и издръжливостта. Inverter Linear Compressor регулира още силата на охлаждането и намалява вътрешното триене, правейки хладилника невероятно ефективен и спечелвайки му клас A++ по стандартите на Европейския съюз. Благодарение на единствената в индустрията Total No Frost технология, която използва системата Multi-Air Flow за равномерното разпределение на хладен въздух във всеки ъгъл на хладилника, няма наслояване на лед и храната остава свежа за по-дълго.
Съдомиялната машина LG STUDIO осигурява безупречни резултати и пестене на енергия с технологията TrueSteam™ и в същото време гарантира енергийна ефективност A+++ с единствения по рода си LG Inverter Direct Drive. TrueSteam™ освобождава горещи парни частици директно върху остатъците от храна, за да ги разгради, оставяйки съдовете безупречно чисти. Температурата и налягането се управляват от вградения в съдомиялната машина парен генератор, който е деликатен, но достатъчно мощен, за да премахне дори най-упоритите петна, за да няма нужда да миете чашите и чиниите предварително на ръка.
Индукционният плот LG STUDIO включва Touch Slide Control, който позволява всички функции, включително топлинните нива, да бъдат регулирани от интуитивен, лесен за почистване керамичен контролен панел. Газовият плот има двойно предно управление, което освобождава допълнително място за приготвянето на любимите ви ястия, както и устройство, намаляващо риска при инцидент с възпламеняване, гарантиращ спокойствие на потребителите като предотвратява изтичане на газ при изключване.
Скоростната фурна е оборудвана с Charcoal Lighting Heater™, който излъчва бърз и непрестанен прилив на топлина, за да намали времето за готвене. В сравнение с традиционните вградени фурни скоростната фурна на LG може да приготви 1,5 кг. печено свинско месо 74% по-бързо, като в същото време гарантира хрупкава коричка и сочна вътрешност благодарение на по-бързото разпръсване на топлина на Charcoal Lighting Heater. Интерфейсът на Скоростната фурна е интерактивен и включва функцията Auto Menu, която предлага голям избор от предварително настроени режими, за да приготвите любимите си храни с минимални усилия и подготовка. Цялостният изчистен дизайн е идеално, висококачествено допълнение към всяка кухня.
„Нашият пакет от кухненски уреди е идеален за тези, които ценят кулинарното изкуство, държат на интериорния дизайн и, разбира се, обичат да прекарват време в кухните си”, каза Джо Сеонг-джин, президент и главен изпълнителен директор на LG Electronics Home Appliance and Air Solutions Company. „Удобството на продуктите от портфолиото LG STUDIO е най-очевидно за тези, които прекарват много време в кухните си. В LG вярваме, че за кухните не бива се мисли между другото.”


Sony представя новия BRAVIA™ телевизор X91C: ултра тънък, ултра умен и вече в ултра размер



Този впечатляващ 75-инчов 4К Ultra HD телевизор е изключително тънък – едва 15 мм.
Той поддържа новия HDR сигнал с висок динамичен обхват за по-дълбоки черни цветове, по-ярки светли тонове и по-богати цветови нюанси.Оборудван ес най-добрите технологии за качество на картината, включително 4K процесора X1, който премащабира всичко, което гледате, до качество близко до 4K Ultra HD и TRILUMINOS екран за по-богати, живи цветове.
X91C допълва вашата стая като ценно произведение на изкуството, независимо дали е поставен на здравите си алуминиеви крачета или окачен на стената посредством своята специална поставка. Подсилен с уникалната покривна технология на Sony, екранът с незабилежима рамка осигурява големи, красиви и реалистични изображения.
Android TV от Sony прави вашето гледане „по-умно“ от всякога. Преставете си всичко, което обичате да правите на вашия таблет или смартфон, пренесено на големия екран. Потопете се в свят на филми, музика, снимки, игри, търсене, приложения и още – всичко това с прекрасна Sony картина и качество на звука.
Google Cast позволява вашето мобилно устройство безпроблемно да се свърже и да взаимодейства с телевизора ви, както никога досега. Прехвърлете приложения, игри, филми, снимки, музика или друго съдържание от вашия смартфон или таблет само с натискането на един бутон. Не е нужна настройка за сводяване или за дублиране на екрана.
Използвайте опцията Voice Search, за да откривате ново и интресно съдържание – просто говорете към вградения микрофон в дистанционното управление с тъчпад, включено в комплекта, или използвайте вашето Android или iOS мобилно устройство. И в двата случая ви очаква един богат свят на забавления.
Разгледайте стотици приложения и игри в Google Play store. От любимите индивидуални екшън и забавни платформени игри, до онлайн видео платформи или богати на съдържание и функции медия сървъри. Има по нещо за всеки. С Android TV от Sony, винаги има нещо повече…
Използването на вашия BRAVIA телевизор никога не е било толкова лесно с бързия и плавен потребителски интерфейс, който поставя съдържание, приложения и много други на върха на пръстите ви. Вземете в ръце интуитивното дистанционно управление с тъчпад: One-Flick Entertainment ви позволява лесно да преглеждате ТВ канали, интернет видеа, снимки и друго съдържание.
BRAVIA X91C е съвместим с HEVC, VP9 и HDMI за 50р/60р. Това означава, че можете да се насладите изцяло на вашето любимо съдържание, включително на нарастващия брой услуги за стрийминг на 4К видео.
Изборът за този сезон от 4К телевизори на Sony е разширен с още 2 нови модела, оборудвани с новия мощен 4K процесор X1 и Android TV. BRAVIA X80C (49 инча и 55 инча) ви доставя всичко, от което се нужадете за страхотно 4К изживяване. Екранът на 55-инчовите и 65-инчовите модели на стилния и елегантен BRAVIA S80C е леко извит, потапяйки ви още по-осезаемо в забавлението.

LG разкри бизнес стратегията си за домашно забавление на IFA 2015



да продаде пет пъти повече OLED телевизори за второто полугодие на 2015 г., като
целта е превръщането на LG OLED в новия стандарт за качество при телевизорите до края на годината.
С основна цел за продаване на повече от един LG OLED телевизор на минута, Брайън Куон – изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company – посочи четири всеобхватни маркетингови посоки, разработени, за да затвърдят лидерството на LG на пазара на домашното забавление: (1) повеждане на световния OLED TV пазар с разширена линия OLED телевизори, (2) провеждане на подсилени маркетингови кампании, за да се увеличи пазарното проникване на OLED телевизорите, (3) засилване на доминиращата позиция  на LG в бизнеса на смарт платформи за телевизори (4) увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите.
След първия в света 4K OLED телевизор с Висок Динамичен Обхват (HDR), LG ще въведе HDR технологията и в други от продуктите си от линията OLED TV. Очаква се новият 4K OLED телевизор да привлече нови клиенти с впечатляващия си дизайн, който е едва 4,8 мм в най-тънката си част. С множество нови функции, дизайн характеристики и формати на дисплея, LG ще осигури по-голямо разнообразие от OLED телевизори, за да задоволи вкусовете на различните си клиенти.
Компанията ще инвестира в разнообразни маркетинг кампании, за да повиши международните продажби на OLED телевизорите си, като например турове за представянето на продуктите и OLED дисплеи на големи летища по света.
Американско издание наскоро определи OLED телевизор на LG за телевизор на годината, а моделът 65EG9600 бе признат за „Цар на телевизорите” от дистрибутора на електроника Value Electronics.
Засилване на позицията в бизнеса със смарт платформите за телевизори
LG ще продължи да обогатява webOS платформата си с още телевизионно смарт съдържание от своите партньори като Netflix и YouTube, филми от местни снабдители и редица нови приложения. Компанията ще стартира стрийминг  на HDR съдържание като услуга за потребители с webOS 2.0 смарт телевизори, съвместно с Amazon, и ще пусне своя Value Pack Upgrade за webOS 1.0 потребители, включващ безплатни услуги, налични в webOS 2.0.
LG има за цел да увеличи печалбите си в бизнеса с монитори, дигитални табла и аудио-видео. Благодарение на ненадминатата линия дигитални табла с ултратънки дисплеи и най-тънкия в света дизайн с дебелина, по-малка от 2 мм от панел до панел, LG се надява да затвърди репутацията си на снабдител на висококачествени дисплей продукти. Също така компанията интензивно ще промотира премиум мониторите си, като 21:9 плоските си и извити монитори с 4K резолюция. LG ще обогати Bluetooth аудио продуктовата си с линия, която надгражда с извития си саундбар и преносими високоговорители, обявени малко преди IFA 2015.


Sony разширява своята линия 4К Ultra HD телевизори, съвместими с новия HDR сигнал с висок динамичен обхват



Към предишно обявените серии X94C и X93C, Sony добавя HDR функционалността за
сериите X91C, X90C, X85C и S85C чрез интернет ъпдейт. Sony работи с доставчици на услуги за видео стрийминг като Amazon Video, за да предостави на потребителите филми и телевизионни предавания в HDR (High Dynamic Range) – първокласна технология, която генерира сигнал с по-дълбоки черни цветове, по-ярки светли тонове и по-богати цветови нюанси.
Високо динамичният контраст (HDR) пресъздава по-голям динамичен обхват на яркостта, спомагайки за по-добър контраст на екрана. Този повишен контраст разкрива малките нюанси в едно изображение, от детайлни тъмни тонове и сенки до най-ярките бели тонове и цветове. Благодарение на телевизорите с HDR поддръжка, потребителите ще се насладят на по-ярки цветове, по-контрастни изображения с по-голяма детайлност и дълбочина.
„В Sony сме щастливи да разширим гамата от 4K Ultra HD телевизори, поддържащи HDR. Sony винаги е била лидер в областта на HDR – от нашите професионални камери с HDR, през продуцираното и редактирано HDR съдържание от Sony Pictures, до нашата разширена линия от телевизори с HDR функционалност. Само ние на пазара можем да ви доставим пълното HDR визуално изживяване от обектива до вашата всекидневна,“ споделя Мотой Кавамура, главен мениджър за TV Product Planning & Marketing в Европа.
Ексклузивната технология X-tended Dynamic Range на Sony в сериите X94C и X93C подобрява зрителното изживяване с по-дълбоки тъмни тонове и по-светли бели цветове. X-tended Dynamic Range в Sony X93C осигурява до два пъти по-голям диапазон на яркост, докато X-tended Dynamic Range PRO в Sony X94C – до 3 пъти.

Броени дни до „Фокус България”



Първият мащабен обзор на българско съвременно изкуство на международен панаир за
изкуство, който ще се проведе по време на престижното събитие viennacontemporary oт 24 до 27 септември в австрийската столица.
В изложбата ще бъдат представени над 50 български автори, с което „Фокус България” се превръща в едно от най-мащабните представяния на българското съвременно изкуство в чужбина в последните години.
Програмата на събитието включва тематична изложба, курирана от Яра Бубнова и Весела Ножарова; панелни дискусии и кратки разговори, курирани от Десислава Димова; исторически коментари за контекста в страната; специална публикация, разработена от Борис Костадинов и още много паралелни събития.
Чрез сериите от разговори публиката ще има възможността да се срещне на живо с ключови български автори и да се запознае с важнните за тях теми и проблеми. В рамките на дискусионнната програма са включени и панелът „Ключове към съвременното изкуство“ и разговори за различните проявление на българското изкуство днес. Планирана е и дискусия за колекциониране на българско изкуство с колекционерите Недко Солаков, Гауденц Б. Руф и Спас Русев

За втора поредна година Мусала Софт е Национален шампион на България от Европейските награди за бизнес 2015/2016



Това е деветото издание на престижните европейски награди, подкрепени от бизнес лидери,
медии и политически представители от цяла Европа. За Европейските награди за бизнес тази година се състезаваха над 32 000 компании от 33 европейски страни.
Категорията, в която Мусала Софт бе отличена от Европейските награди за бизнес е „Работодател на годината 2015/2016“. Това признание е предшествано от редица награди в същата област – три първи места в категория "Човешки ресурси" на конкурса Forbes Business Awards - 2011, 2013, 2014; две награди за принос в развитието на информационните и комуникационните технологии в четвъртото издание на "Наградите на БАИТ"; първо място в категория „Инвеститор в знанието“ на годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите (БФБЛ) и др.

Осмото поредно издание на инициативата „Моят зелен град“ ще обхване 18 населени места в страната



Доброволческата инициатива ще се състои на 26 септември и ще се фокусира върху залесяване и облагородяване

Кампанията се организира от системата на Coca-Cola в България, Българското дружество за
защита на птиците (БДЗП) и ЕКОПАК България АД.
Най-голямото залесяване по време на еко инициативата ще се състои в Банкя на 26.09.2015 г. , когато всички любители на природата ще имат възможност да засадят своето дърво и по този начин да създадат първата гора на „Моят зелен град“.
Доброволци от още 17 града в страната ще се включат в зелената инициатива с организирани активности по залесяване и облагородяване. Така те ще дадат своя принос за една по-зелена България.
Тази година инициативата за първи път ще се фокусира върху залесяването, като част от традиционната кауза за опазване на околната среда с цел да спомогне за запазване на биоразнообразието за бъдещите поколения и да увеличаване на горския фонд на страната ни.
По традиция, по време на „Моят зелен град“, за децата ще бъдат организирани специални уроци на открито, на които децата ще могат да научат интересни факти за различните дървесни видове, биоразнообразието в региона и как да опазват природата. За това ще допринесе и организирания за малчуганите еко-театър „Приказка за юначета с празни тумбачета: Хартояд, Пластоядка и Стъклояд в парка” – образователно куклено шоу на ЕКОПАК и „Театър на приказките – София“.
През изминалите седем издания на кампанията, участниците се включиха в множество активности за облагородяване на големите градски паркове в София, а през 2014 г. служителите на компанията от София, Банкя и Костинброд имаха възможност да опознаят и да се погрижат за богатствата на Природен парк „Витоша“.

Известни са номинираните фотографии в конкурса „Благотворителността през обектива“ 2015



Приключи четвъртото издание на фотоконкурса, организиран от Български дарителски форум и фондация „Помощ за благотворителността в България.

Публиката посочи за свой фаворит фотоесето „Дари храна на пенсионер в нужда“ с автор Ива Димова. Журито на "Благотворителността през обектива" също обяви своя избор. Борис Мисирков, Вера Гоцева, Елица Баракова, Красимира Величкова, Надежда Павлова, Надежда Чипева и Явор Попов определиха номинираните за голямата награда (по азбучен ред):
В прегръдката на кукерите, автор: Никола Колев
Класна стая под брезата, автор: Мирела Вавова
Маратон за всеки, автор: Манол Дончев
Отличените фотографии ще участват в изложба заедно с трите фотопроекта – на Боряна Кацарова, Владимир Пеков и Тихомир Рачев, които получиха грантово финансиране по-рано през годината.
Домакин на фотографската изложба ще бъде Националният дворец на културата. Фотоконкурсът "Благотворителността през обектива" се провежда с подкрепата на фондация „Америка за България“. Наградите са осигурени от спонсорите - Аурубис България и Райфайзенбанк.

Снимка: vesti.bg

По случай Световния ден на сърцето – 29.09 в „Софиямед“ - безплатни кардиологични прегледи



Те ще се извършват на 28-ми и 29-ти септември от 10:00 ч. до 16:00ч. с предварително
записване на тел. 0700 31 051 и ще включват безплатна електрокардиограма и измерване на кръвно налягане. Водещи специалисти от Клиниката по кардиология на болницата ще предоставят и индивидуални консултации за това как да може да се избегнат сърдечно-съдовите заболявания и при какви индикации следва да потърсим лекарска помощ.
„Профилактични прегледи за сърдечно-съдови заболявания е добре да се извършват веднъж на 1-2 години, като се започне от 45 години при мъжете и 50 години при жените. Честотата на прегледите се определя от индивидуалният рисков профил. При наличие на повече от 2 рискови фактора за исхемична болест на сърцето е необходимо ежегодно изследване на липиден профил, ЕКГ, и насочени изследвания при установяване на абнормна находка“, коментира доц. д-р Добри Хазърбасанов, завеждащ Клиниката по кардиология в УМБАЛ „Софиямед“.

Пациентски организации „Заедно с теб“ искат ограничаване в цезаровото сечение „по желание”



МЗ е необходимо да изготви официално и пълно информирано съгласие относно цезаровото
сечение, което да дава нужната информация за ползите и рисковете, се казва в становище на пациентски организации „Заедно с теб” по повод инициатива на МЗ за обсъждане на необходимостта от преглед на нормативната уредба, регламентираща организацията и качеството на дейностите при оказване на акушерска и неонатологична помощ.
Позицията на Пациентски организации „Заедно с теб“ е, че не подкрепят цезаровото сечение „по желание" и то не може да бъде обект на медицински стандарт. Те настояват МЗ да осигури адекватен контрол на т. нар. безконтролни медицински индикации за секцио, като се разпишат ясни правила на добра медицинска практика.
От „Заедно с теб“ настояват също така за включването на акушерската патология в основния пакет за диагнози и процедури, които изискват незабавен болничен прием.

Децата -акцент на тазгодишната кампанията MOVE Week в страната



Безплатно катерене, зумба и тае бо са само малка част от заниманията, които ще бъдат
предложени на подрастващите в цяла България от партньорите на сдружение "BG Бъди активен", което координира инициативата. Спортен клуб "42", съвместно с дирекция ПИСТ на Столична община.
"BG Бъди активен" организира за първи път ходене по плоскa лента – slackline в Пловдив. Лентата е дълга 40 метра, широка 2,5 см. и бе бъде опъната на метър и половина над водата, а Серафим Захариев и Атанас Андев преминаха по нея
без да бъдат обезопасени.
MOVE Week България е част от MOVE Week Европа, включваща 38 европейски държави. Тази година MOVE Week 2015 в България партнира с Министерството на образованието, Министерството на здравеопазването, Национална спортна академия, Сдружението на общините, Спортс мениджмънт. MOVE Week е част от кампанията NowWeMOVE, подкрепяща Европейската седмица на спорта.
Най-активният ден за българските ученици ще бъде 25 септември, който е обявен за Европейски ден на спорта в училище. Той има за цел да популяризира здравословния начин на живот, физическата активност и доброволчество в сферата на спорта в училищата и извън тях, като основна роля играе социалният елемент. Очаква се на тази дата "BG Бъди активен" да даде на всички български ученици чисто нови и развити идеи и методологии под формата на "наръчник", който ще им помогне сами да организират събития със спортна насоченост.
Резултатите от направено проучване  показват, че 67% от анкетираните не поддържат добра физическа форма, а 76% не спортуват активно.
В голям процент спортуващите твърдят, че тези активности ги карат да се чувстват по-жизнени и по-здрави.

Уникален нов апарат за изследване на туморни маркери от последно поколение в СБАЛО-София



С него вече ще могат да се изследват нови маркери за овариален и белодробен карцином 

Високотехнологичният апарат Architect - последно поколение, на американската
компания Abbott, за изследване на  туморни маркери и хормони работи заработи в Клинична лаборатория на СБАЛО-ЕАД.
Апаратурата е закупена по програмата "Джесика", която се реализира със съдействието на Фонда за устойчиво градско развитие на София. С това възможностите на лабораторията значително се разширяват като покриват почти всички изследвани туморни маркери и хормони. Апаратурата е изцяло адаптирана към последните акредитационни изисквания на ЕС и се характеризира с напълно автоматизиран процес на изработка на тестовете – намалено ниво на грешки, точност и възпроизводимост на резултатите, вграден качествен контрол и регистър.  Изследването на туморните маркери дава представа как се повлиява онкологичното заболяване от провежданото лечение, също така има прочностично значение.
Освен изследваните досега CEA, AFP, HCG, CA 15-3, CA 125, CA 19-9, SCC, PSA, FPSA, FT3, FT4 и TSH вече ще могат да се изследват HE4, утвърдил се през последните години като най-добър туморен маркер за проследяване на овариален карцином, а така също CYFRA 21-1 и PRO GRP - маркери за белодробен карцином.
Сред  новите възможности, които се предлагат още са – определяне на важни кардиачни маркери – BNP, Homocyateine, Troponin I, MPO изследване на хепатитни антигени,диагностика на заболяванията на щитовидната и паращитовидната жлеза- ANTI-TG, ANTI-TPO, IPTH, Лабораторно мониториране на лекарственото лечение с Methotrexate.
Изследванията с новата апартура са достътъпни  с направление по НЗОК и по ценоразпис на лечебното заведение.

Снимка: sbaloncology.bg

Смъртността от вирусни хепатити нараства в световен мащаб



Световна среща по въпросите на хепатита се проведе в началото на месеца в Гласгоу, Шотландия. Тя бе организирана от СЗО и Световния хепатитен алианс в с цел намиране на спешни решения за справяне със седмото най-смъртоносно заболяване в света.
Данните, изнесени по време на форума потвърждават, че вирусният хепатит убива повече хора в сравнение с други заболявания като ХИВ/СПИН, туберкулоза или малария и се е превърнал в седмото най-смъртоносно заболяване в света. В световен мащаб вирусният хепатит убива повече от 1.4 милиона души годишно или 4000 души на ден, а повече от 400 милиона са заразени с хроничен хепатит В или С.
На събитието, чийто домакин бе шотландското правителство – признато като едно от водещите в борбата с хепатит С, беше разгледана стратегия за борба с вирусните хепатити на Световната здравна организация. Част от заложените в стратегията цели до 2030 г. включват:
-90% по-малко случаи на хроничен хепатит В и С;
-65% по-малко смъртни случаи, вследствие на хепатит В и С;
-Лекуване на 80% от подлежащите на лечение пациенти с хроничен хепатит В или С.
По време на срещата беше поставен фокус върху нуждата от прилагане на националните стратегии за борба с вирусните хепатити, за да бъдат постигнати заложените цели до 2030 г.
Г-н Чарлс Гор, президент на Световния хепатитен алианс, заяви: „Ние вече разполагаме с почти всички необходими средства да елиминираме вирусния хепатит. Това, което все още нямаме, е ангажиментът, уменията и финансовите ресурси, нужни, за да използваме тези средства. Тази среща има за цел да даде сила на отделните държави да предприемат необходимите практически стъпки на национално ниво.”
Д-р Готфрийд Хирншал, директор на Департамента за ХИВ/СПИН и Световната хепатитна програма към СЗО, каза, че е време всички да се обединят и да работят заедно за елиминирането на вирусния хепатит като една от основните заплахи за общественото здраве.

Втора успешна инспекция за завода на Актавис в Дупница от Агенцията по храните и лекарствата на САЩ



Резултатите от нея представляват много висока оценка за всички системи по качество, контролиращи цялостния цикъл от производствени дейности, започващи с управлението на доставчици, покупката на суровини и материали, всички етапи на производствените процеси и завършващи с качествен контрол и реализация на готовата продукция.
Сертифицирането от от Агенцията по храните и лекарствата на САЩ (FDA) дава възможност на Актавис Дупница да реализира лекарствата, произведени от него и обект на изминалата инспекция, на американския пазар, което е важен елемент от стратегията за растеж и развитие на завода като световен производител.
Освен от FDA, заводът е сертифициран и от регулаторните органи на Бразилия и Австралия, което дава възможност за продуктите му да достигнат до пазарите на страните от Латинска Америка и Азиатскотихоокеанския регион.
„Имайки предвид големия обем производство и сложния продуктов микс, постигането на толкова високи резултати при инспекция от регулаторен орган като FDA представлява отлична оценка ,както на високото технологично ниво на производствените мощности, така и на високия професионализъм на екипа в завода“, коментира Иван Урумов, Вицепрезидент Производство Югоизточна Европа и Изп. директор на Актавис Дупница.

Fox International Channels пуска в България - Fox Play и Nat Geo Play в партньорство с Blizoo



Fox International Channels първоначално пусна платформата Fox Play. Тя е достъпна за
персонален компютър на адрес foxplay.bg, както и за смартфони и таблети (iOS и Android) като безплатно мобилно приложение в App Store и Google Play. От септември новата платформа ползват всички абонати на платена телевизия на blizoo. Освен премиерни и предходни сезони на най-гледаните телевизионни сериали, FOX Play съдържа клипове, интервюта, галерии със снимки и телевизионна програма на каналите. Видео съдържанието е изцяло дублирано на български език. С FOX Play могат да се създават няколко профила в един и същ акаунт, да се получават персонализирани препоръки и напомняния, а гледането на един епизод - да продължи на друго устройство или в друго време, от там, от където е спряно предишния път. Функцията родителски контрол прави FOX Play платформа, подходяща за цялото семейство.
FOX Play вече функционира на няколко европейски пазара. Стартът в България е част от стратегията на FIC постепенно да разшири потреблението на FOX Play в цяла Европа през 2015 година.
Освен FOX Play Fox International Channels пусна в България и Nat Geo Play отново в партньорство с Blizoo.
Така дава възможност на българските потребители да гледат най-доброто документално съдържание по всяко време, на всяко място и на всички устройства. Новата нелинейна услуга Nat Geo Play предлага поредици и филми от програмата на каналите National Geographic Channel и Nat Geo Wild и вече е достъпна за всички абонати на кабелния оператор blizoo. Желаещите могат веднага да гледат съдържанието през персоналния си компютър на www.natgeoplay.bg, а от октомври и на всички мобилни устройства, като свалят безплатното мобилно приложение от Apple Store или Google Play.
“След пускането на българския пазар на Fox Play имаме изключителната възможност да представим в България и Nat Geo Play в партньорство с blizoo. Дигиталната еволюция променя зрителските навици и за нас е важно да сме там, където са и нашите зрители. Сега удовлетворяваме любопитството и жаждата за знания на зрителите ни, като им осигуряваме достъп не само да филми и сериали, но и до висококачествено документално съдържание", казва Красимир Николов, старши вицепрезидент за
Централна и Източна Европа на FOX International Channels.
„Еволюцията в гледането на телевизионно съдържание е факт и ние в blizoo поддържаме и развиваме тази тенденция, чрез добавяне на още повече възможности за нашите клиенти. Благодарение на FOX International Channels имаме възможността да предоставим Nat Geo Play на нашите потребители. Винаги се стремим да осигурим качествено съдържание. Убедени сме, че нашето ново предложение Nat Geo Play ще отговори напълно на очакванията на клиентите, които винаги искат най-доброто. Нашата цел е да продължим да  предлагаме надеждни продукти за създаване на незабравими преживявания за клиентите ни", коментира изпълнителният директор на blizoo г-н Харалд Рош. 
Nat Geo Play е напълно адаптирана и локализирана платформа, която обогатява телевизионното преживяване на феновете на каналите Nat Geo и Nat Geo Wild. Технологията за адаптивен стрийминг позволява всички програми да се излъчват с високо качество. Платформата предлага премиерни заглавия и колекция от избрани поредици, програмите на линейните канали и специален раздел „Най-доброто”, съдържащ най-популярните предавания на National Geographic Channel „за всички времена”. Разделът „Специални” включва избрани програмни блокове, посветени на конкретни теми, събития и годишнини. Съдържанието на каталога се обновява регулярно. Тази есен Nat Geo Play предлага Brain Games“, „Теория на глупостта“, „Сервиз S.O.S.”, поредиците за 80-те и 90-те, „Летището в Дубай“, филми, посветени на 11-ти септември и още много други. Към основните заглавия са подбрани допълнителни видео материали и снимки.
Сред функционалните характеристики на Nat Geo Play са  възможност за създаване на няколко профила на един и същ потребител, за получаване на персонализирани препоръки и напомняне, за създаване на списък с любими предавания и родителски контрол.