да продаде пет пъти повече OLED телевизори за второто
полугодие на 2015 г., като
целта е превръщането на LG OLED в новия стандарт за
качество при телевизорите до края на годината.
С основна цел за
продаване на повече от един LG OLED телевизор на минута, Брайън Куон –
изпълнителен вицепрезидент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment
Company – посочи четири всеобхватни маркетингови посоки,
разработени, за да затвърдят лидерството на LG на пазара на домашното забавление: (1)
повеждане на световния OLED TV пазар с разширена линия OLED телевизори, (2)
провеждане на подсилени маркетингови кампании, за да се увеличи пазарното
проникване на OLED телевизорите, (3) засилване на доминиращата позиция на LG в бизнеса на смарт платформи за
телевизори (4) увеличаване печалбите в сферата на аудио-видео продуктите.
След първия в света 4K OLED телевизор с Висок
Динамичен Обхват (HDR), LG ще въведе HDR технологията и в други от продуктите
си от линията OLED TV. Очаква се новият 4K OLED телевизор да привлече нови клиенти с
впечатляващия си дизайн, който е едва 4,8 мм в най-тънката си част. С множество нови функции,
дизайн характеристики и формати на дисплея, LG ще
осигури по-голямо разнообразие от OLED телевизори, за да задоволи вкусовете на
различните си клиенти.
Компанията ще инвестира в разнообразни маркетинг
кампании, за да повиши международните продажби на OLED телевизорите си, като
например турове за представянето на продуктите и OLED дисплеи на големи летища
по света.
Американско издание наскоро определи OLED телевизор на
LG за телевизор на годината, а моделът 65EG9600 бе признат
за „Цар на телевизорите” от дистрибутора на електроника Value Electronics.
Засилване на позицията в бизнеса със смарт платформите
за телевизори
LG ще продължи да обогатява webOS платформата си с още
телевизионно смарт съдържание от своите партньори като Netflix и YouTube, филми
от местни снабдители и редица нови приложения. Компанията ще стартира
стрийминг на HDR съдържание като услуга
за потребители
с webOS 2.0 смарт
телевизори, съвместно с Amazon, и ще пусне своя Value Pack Upgrade за webOS 1.0
потребители, включващ безплатни услуги, налични в webOS 2.0.
LG има за цел да увеличи печалбите си в бизнеса с
монитори, дигитални табла и аудио-видео. Благодарение на ненадминатата линия
дигитални табла с ултратънки дисплеи и най-тънкия в света дизайн с дебелина, по-малка от 2 мм от панел до панел, LG се надява да затвърди репутацията си на снабдител на
висококачествени дисплей продукти. Също така компанията интензивно ще промотира
премиум мониторите си, като 21:9 плоските си и извити монитори с 4K резолюция.
LG ще обогати Bluetooth аудио продуктовата си с линия, която надгражда с
извития си саундбар и преносими високоговорители, обявени малко преди IFA 2015.
Няма коментари:
Публикуване на коментар