Translate

събота, 6 ноември 2021 г.

Disney стартира коледната си кампания „Време е да сме заедно“

Талантливият VenZy изпълнява българската версия на саундтрака към видеото на кампанията

 

  • Фокусирайки се върху споделените моменти, празничното видео „Нов татко“ проследява преживяванията на едно семейство по време на първата му Коледа заедно.
  • Рекламата отдава заслуженото на силата на историите, които стимулират въображението и носят вълшебни изживявания.
  • Джаз музикантът Грегъри Портър, който е двукратен носител на „Грами“, изпълнява оригиналния саундтрак към рекламния спот – „Love Runs Deeper”. Това е благотворителен сингъл в подкрепа на организацията Make-A-Wish® International. Българската версия на песента се изпълнява от VenZy.
  • В рамките на кампанията деца, настанени в болници в България, ще получат тематични коледни подаръци, които ще им дарят утеха и вдъхновение. 
 
 

Disney представи коледната си реклама и постави началото на празничния сезон. „Нов татко“ е 3-минутно филмче за сплотеността на семейството и силата на историите. То е част от кампанията „Време е да сме заедно“ и е продължение на миналогодишното видео „Лола“, което показа как традициите се предават от поколение на поколение. „Нов татко“ прави своята премиера днес в телевизии, дигитални платформи и собствените канали на Disney в 45 страни в Европа, Северна Америка, Южна Америка и Азия.

Като продължение на коледната реклама от 2020г., която събра повече от 106 милиона гледания, тазгодишният спот показва вече порасналата Никол, внучката от „Лола“, и двете ѝ деца Макс и Ела, когато новият им доведен баща Майк се нанася в дома им.

В основата на сюжета е една много специална книга с приказки, която Макс има от родния си баща. От страниците ѝ излизат герои на Disney и Pixar, които събуждат въображението и удивлението на членовете на семейството. Книгата показва как историите имат силата да заздравят още повече семейните отношения и да създадат вълшебно изживяване за всички.

Зрителите ще проследят емоционалния път на семейството, докато то се подготвя за коледните празници, следвайки вече утвърдени традиции и създавайки нови.

Двукратният носител на „Грами“ Грегъри Портър изпълнява „Love Runs Deeper“ – оригиналната песен към краткото филмче. Тя замества диалозите в историята и предлага музикален поглед към случващото се през очите на доведения баща Майк. В парчето се включва и CHERISE – член на организацията Tomorrow’s Warriors, която е фокусирана върху стимулирането на многообразието и равнопоставеността в изкуствата чрез джаз музиката. Българската версия на саундтрака към рекламата се казва „Любовта има път“ и се изпълнява от талантливия VenZy, който беше избран от Disney да бъде посланик на кампанията на местно ниво.

Оригиналният трак “Love Runs Deeper” вече е достъпен за сваляне. 100% от приходите от закупуването на песента преди 31 декември 2021г. ще бъдат дарени на организацията Make-A-Wish International, чиято мисия е да сбъдва желания, които дават сила и емоционална подкрепа на тежко болни деца.

В рамките на празничната кампания Disney ще създаде значими моменти и за деца със сериозни заболявания, настанени в лечебни заведения в България, като им предостави тематични коледни подаръци със съдействието на Българския Червен кръст.

„Почти век историите на Disney са източник на вдъхновение и вълшебни моменти за семейства по целия свят. Празничната ни кампания тази година се фокусира именно върху силата на историите и идва, за да ни напомни, че най-важното на Коледа е да бъдем заедно независимо от обстоятелствата. Затова вярваме, че всеки ще се припознае в посланията на тазгодишната кампания и ще открие нещо за себе си“, заяви Ирина Тотова, вицепрезидент и генерален мениджър на Disney за Балканите.

 „Изключително съм щастлив, че участвам в тази вдъхновяваща кампания. Нейните послания изцяло кореспондират с моите ценности, тъй като аз наистина вярвам, че любовта винаги намира своя път. Краткото филмче и песента са изключително въздействащи и се надявам, че ще успеем да докоснем сърцата на хората и да им напомним колко важно е да ценят радостните моменти със семействата си“, коментира VenZy, който изпълнява българската версия на “Love Runs Deeper”.

Линк към оригиналното видео: https://www.youtube.com/watch?v=k620f8tV5PI

Линк към видеото със саундтрака на български: https://www.youtube.com/watch?v=8Sh4S9nNocM

 

Над 1 тон отпадъци от река Треклянска събраха във втория етап на „Дай шанс на Балканката“

Акцията по почистване обхвана 20-километрова отсечка по поречието на реката

 

 

200 чувала отпадъци, надхвърлящи един тон събраха местни доброволци и представители на сдружение
„Балканка“ в акция по почистване на 20- 

километрова отческа по поречието на р. Треклянска. Участъкът обхваща райони в общините Земен и Трекляно и 7 населени места в тях - селата Пещера, Враня стена, Калотинци, Раянци, Габрешевци, Трекляно и Средорек.

Акцията е втори етап на тазгодишното издание на инициативата „Дай шанс на Балканката“. В началото на миналия месец с 10 000 малки пъстърви бе зарибен 10-километров участък на река, приток на Искър. Проектът е насочен към опазването биоразнообразието в България и конкретно на един от най-застрашените от изчезване видове – балканската пъстърва.

Над 90% от събрания боклук са пластмасови и текстилни отпадъци. По този начин акцията предотврати попадането им в реката и опазването на балканските пъстърви, които са силно уязвими в замърсени и бедни на кислород води.

Само за 8 години Лидл България допринесе за зарибяването с над 390 000 балканските пъстърви в над 30 български реки. По този начин компанията подкрепи опазването на популацията на един от най-застрашените и изчезващи видове в речните басейни у нас.

 

 

 

Приз Кристална лира за БНТ 2

Документалният филм за Камен Чанев донесе наградата за два творчески сезона

 

 

Документалният филм „Тенор“, посветен на големия български артист Камен Чанев и поредицата „На опера с БНТ 2“ донесоха на БНТ и създателите си престижната „Кристална лира - годишната награда на Съюза на българските музикални и танцови дейци, CLASSIC FM радио и агенция „Кантус Фирмус“.

Отличието за екипа на предаването „На опера с БНТ 2“ е в категория Музикална критика и публицистика. Автори на предаването са Десислава Шишманова, Виолин Палейков и Нончо Нончев от БНТ Пловдив.

Този приз има особена стойност за БНТ, защото, според регламента на фестивала за най-добър български филм имат право да гласуват само чуждестранните членове на журито.

Документалният филм  „Тенор“ е опит за музикален портрет на най-известния съвременен български тенор – Камен Чанев с бляскава международна кариера по сцените на Виенската щатсопера, Римската опера, Миланската скала, през Вашингтон опера, театрите в Япония, Китай и Нова Зеландия. Работата по филма започва през лятото на 2016 година и в продължение на няколко години документира много от сценичните превъплащения в репертоара на Камен Чанев. Големият артист и  сопраното Таня Иванова разкриват  преживени  и значими моменти от пътя си  в откровен разговор за същността на оперното изкуство. Премиерата на филма „Тенор“ е  била на 6 септември 2020 година по БНТ 1, съвсем скоро  преди трагичната раздяла с този световен артист. На финала звучат думите на Камен Чанев, които  обобщават биографията и неговото кредо: “Човешкият глас, най-висшият и съвършен инструмент, вертикалът, чрез който се свързваме с Бога!“

През 2021 година филмът на БНТ Пловдив беше в официалната селекция на международния фестивал MASTER OF ART  и беше показан в кината в София и Пловдив. Същият  фестивал отличи още един филм на екипа – „Одисей“ с престижната награда :Най-добър български документален филм за изкуство. Наградите за екипа имат висока стойност и заради това, че през 2021 година БНТ Пловдив празнува 50 години от създаването си.

Отличието се присъжда всяка година в Деня на Народните будители за върхови постижения в областта на музикалното и танцово изкуство. Тази година наградите са за два творчески сезона -2019/2020 и 2020/2021г. Акцентът на тържествената церемония по връчването на кристалните статуетки в Софийската опера е 120 годишнината от създаването на Съюза на българските музикални и танцови дейци.

„На опера с БНТ 2“ е на екран от пролетта на 2017 година. Поредица, която среща зрителите с интересни и не толкова познати факти от историята и постиженията на оперната сцена и се произвежда в партньорство с  Държавна опера Пловдив. В неповторимата атмосфера на Античния театър в Пловдив и чрез най-вълнуващите събития от фетивала Opera Open в предаването оживяват вечните сюжети в оперното изкуство. Световни артисти като Камен Чанев, Соня Йончева, Красимира Стоянова, Кирил Манолов, Хосе Кура, визуалният артист Стефано Пода, режисьорът Нина Найденова, хореографът Боряна Сечанова и много от творците, които задават стандартите за съвременната интерпретация на класическото изкуство, се срещат с публиката в поредицата „На опера с БНТ 2“. Предаването е отличено с наградата на Международния фестивал „Източният бряг на Европа“ – 2019г., Лавров венец с награди „Пловдив“- за операторско майсторство и визуални решения. Няколко европейски обществени телевизи  излъчват отделни броеве от поредицата „На опера с БНТ 2“, избрани от тях от каталога на БНТ за обмен на продукция между телевизиите от EBU.

 

 

 

SBTi потвърди намалените емисии на парникови газове в производството на LG

Валидирането потвърждава надеждността на стратегията на LG за постигане на определените в Парижкото споразумение цели

 

 

LG Electronics /LG/ обяви, че стратегията им за намаляване на емисиите на парникови газове в целия процес от производството до употребата до 2030г. е независимо прегледана и потвърдена от експерта по климата SBTi. Валидирането потвърждава увереността на LG в стратегията за намаляване на общото количество директни емисии на парникови газове в съответствие с Business Ambition за 1,5°C, с което LG се ангажира по-рано тази година.

SBTi е глобална коалиционна организация, основана съвместно от Проекта за разкриване на въглеродна информация /CDP/, Глобалния договор на ООН /UNGC/, Световния институт за ресурси /WRI/ и Световния фонд за природата /WWF/. Основната цел на организацията е насърчаване на научно обосновани цели за намаляване на парниковите газове. За да постигне обещанието си за нулеви въглеродни емисии, установено през 2019г., планът на LG призовава за намаляване на общото количество директни емисии на парникови газове в обхват 1. Обхват 2 включва насочване към непреки парникови газове, генерирани по време на производствения процес, с 50 процента повече в сравнение със стандартите за 2017г. В обхват 3, LG очаква да намали емисиите на парникови газове до 20 процента в етапа на използване на продукта.

Ангажиментът на LG към околната среда беше допълнително демонстриран на организираната от Carbon Trust конференция Route to Net Zero: Asia миналия месец. Carbon Trust е базирана в Лондон публично финансирана организация, основана преди 20 години, стремейки се да отговори на изменението на климата. Презентацията обхвана множеството уреди от LG, спечелили Carbon Trust Footprint Label и Water Footprint Certification. Призовете са присъдени на LG продуктите за тяхната ефективност при намаляване на емисиите на въглероден диоксид /CO2/ в домакинствата и минимизиране на потреблението на вода с цел да се сведе до минимум продуктовият отпечатък върху околната среда.

В рамките на наскоро представената инициатива за нулево отрицателно въздействие върху околната среда, LG планира да създаде повече производствени обекти, които оказват положително въздействие върху природата. За да гарантира, че компанията ще постигне стриктните си цели за въглеродна неутралност и кръгова икономика, LG обяви намерението си да намали използването на пластмаса на нефтохимическа основа, като въведе до 600 000 тона рециклирана пластмаса в производствения си процес до 2030г. и почти удвои възстановяването на електронни отпадъци до 8 милиона тона през същата година.

Като лидер в индустрията, LG поема особено сериозно своята отговорност на добър корпоративен гражданин в глобалната общност.“, каза Ким Джун-хо, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на Центъра за управление на качеството на LG Electronics. „Компанията е твърдо ангажирана с реализирането на въглеродна неутралност и нетни нулеви емисии. Целта ни е бъдещите поколения все още да могат да твърдят, че животът е хубав.”