Translate

петък, 28 юни 2024 г.

Осмият фермерския пазар на Lidl за годината е този уикенд във Варна

 

Осмият фермерски пазар на Lidl за годината е този уикенд във Варна. На паркинга на магазина в кв. Аспарухово от 28 до 30 юни стоката си ще покажат 15 производители, като един от тях се включва за първи път.

Акцент за всички посетители ще бъдат медът и пчелните продукти на Николай Костов, който вече над 10 години се занимава с отглеждането на пчели. Той и съпругата му имат два пчелина - в селата Водица и Зорница край Варна. Районът, в който отглеждат пчелите, е горист и влиза в Натура 2000.

“Досега не сме участвали във фермерските пазари на Lidl и ги приемаме като възможност да запознаем повече хора с продукцията ни. Този уикенд ще представим натурален крем мед, акациев и липов мед, букет, пчелен прашец и прополис”, споделя Николай Костов, като добавя, че работи по представянето и на нов и различен продукт с мед за ценители.

Клиентите на Lidl ще могат да опитат и да избират също от  месните и млечни продукти на “Азер” и “Болярски хан”, орехи и лешници от Маргарита Коева от село Средина, боб ядки и тахани от Димитър Панчев, както и мед и пчелни продукти, произведени от Радостин Николов от село Гроздьово, резерват Шерба и от Атанас Атанасов от село Орлова могила, Добричко. Сезонни зеленчуци ще предложат от Биоградини “Туинс” от село Близнаци, а Шато “Бошнаков” се включва отново с добра селекция от местни вина.

С бижутата ще се включат Иван Саздов от София /кехлибар/ и Бойка Родопска от Варна /смола/. Творците и занаятчиите ще бъдат представени още от Стефан Момчев от Белослав с разнообразие на продукти от дърво, Марийка Стефанова от Ген. Тошево с лавандулови продукти, Галина Великова от Варна с интересни и нестандартни ароматни свещи и Галена Минчева с ръчно изработени подаръци.

Фермерските пазари на Lidl се организират от веригата за пета година. Те се превърнаха в традиция, която печели все повече привърженици. Инициативата дава възможност на повече малки производители да представят стоката си, а на клиентите – да се насладят на разнообразие от качествени родни продукти и автентичен вкус.   

 

BILLA Градини е любима марка на потребителите в категорията „Собствена марка – храни и напитки“

 

BILLA Градини безапелационно спечели първо място в категорията „Собствена марка – храни и напитки“ в надпреварата „Любимите марки“ за 2024г. Над 34 000 души гласуваха в единствената потребителска класация у нас, давайки своята обективна оценка за брандовете, спечелили тяхното доверие. В топ 3 в същата категория влезе и друга собствена марка на търговската верига – Clever.

Програмата BILLA Градини стартира през 2014г., предлагайки на потребителите богато разнообразие от винаги свежи плодове и зеленчуци, отгледани с грижа от над 40 родни производители. В рамките на програмата, експертите на BILLA осъществяват стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението им в магазините на веригата. Ежеседмични изследвания в лаборатории гарантират, че плодовете и зеленчуците с марка BILLA Градини, които достигат до клиентите, са със значително намалени или дори без остатъчни количества пестициди. Това означава не само по-здравословна храна, но и защита на околната среда и по-добри условия на труд за производителите.

Другият финалист в класацията – Clever, е първата собствена марка на BILLA, която се появява на пазара преди близо 20 години и бързо печели доверието на потребителите с отлично съотношение между цена и качество. Днес Clever е един от най-разпознаваемите собствени брандове с повече от 200 хранителни и нехранителни артикула.

Класацията „Любимите марки“ е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. Тя се провежда ежегодно и служи като важен индикатор за възприятието на брандовете на пазара и тяхното представяне спрямо конкуренцията.

 

Нов директор „Дигитални технологии и платформи“ за Кока-Кола ХБК България

Анна Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво

 

 

Анна Боянова е новият директор „Дигитални технологии и платформи“ на Кока-Кола ХБК България. В новата си роля тя ще отговаря за надграждането на дигиталната стратегия на компанията и за утвърждаването на дигиталните технологии като ключово конкурентно предимство за бизнеса на организацията. Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която поема нова IT роля, с увеличени отговорности, на групово ниво като мениджър „Дигитални платформи – интегрирано управление на поръчки“, за всички 29 пазара в Групата Кока-Кола ХБК.

Анна Боянова кязя:

-Радвам се, че имам възможност да се присъединя към лидерския екип на Кока-Кола ХБК България, тъй като вярвам, че споделяме общ поглед за иновациите като стратегическа инвестиция в бъдещето. И занапред ще останем фокусирани върху използването на всяка възможност, с цел добавяне на „кислород“ и непрекъснато надграждане на процесите и решенията ни, за да задържи България първото място по автоматизации в Групата Кока-Кола ХБК. Екипът ни ще продължи да дава най-доброто от себе си за устойчивото развитие на компанията, която традиционно е пионер по отношение на внедряването на нови технологии, добавящи стойност към бизнеса.

Боянова притежава над 15 години опит в сферата на дигиталните технологии и иновациите. Започва своя кариерен път в Центъра за споделени ИТ услуги на Кока-Кола Хеленик и заема различни експертни роли в разработката на системни решения. Нейният богат опит играе ключова роля в успешното развитие на редица инициативи. През годините преминава през позиции с нарастваща отговорност, като ръководи множество проекти за внедряване на иновативни технологии в пазари, част от Групата Кока-Кола ХБК.

Екипът на Анна Боянова играе водеща роля в развитието на иновативните стратегии, насочени към оптимизацията на бизнес процесите и подобряване на клиентското преживяване. Отговорностите, които новата ѝ роля обхваща, са свързани с цялостната дигитална трансформация на компанията  от гледна точка на ефективност и повишаване на конкурентоспособността, подобрение на работните процеси чрез интегриране на роботизирани и автоматизирани софтуерни решения, отговорно прилагане на AI, интеграция на технологии, киберсигурност и др.

Има магистърска степен по „Икономика“ от университета Фрайбург в Брайсгау, Германия. Омъжена е и има две деца.