Translate

понеделник, 24 юни 2024 г.

Сдружение „Аз Вярвам и Помагам“ стартира национална кауза „ДА КУПИМ И ДАРИМ МОБИЛНИ ПУНКТОВЕ ЗА КРЪВОДАРЯВАНЕ В БЪЛГАРИЯ“.

 

 

В Районен център по трансфузионна хематология Пловдив се състоя
пресконференция на която Владислав Николов – основател на благотворителна кампания „Аз Вярвам и Помагам“ обяви началото на национална кампания с кауза „ДА КУПИМ И ДАРИМ МОБИЛНИ ПУНКТОВЕ ЗА КРЪВОДАРЯВАНЕ В БЪЛГАРИЯ“ в присъствието на д-р Янко Янков – директор РЦТХ – Пловдив и г-н Мустафа Кадир – представител на компания за „EMS“, които са едни от лидерите в своя бранш за доработване на специализирани автомобили .
През септември 202
3 година сдружение „Аз Вярвам и Помагам“ дари на РЦТХ – Варна първият в България специално произведен по поръчка мобилен пункт за кръводаряване „Аз Вярвам и Помагам“, който бе закупен със средства събрани чрез кампаниите на сдружението и дарения.
Набирането на средства за закупуването на различни медицински апаратури и техники става по няколко начина, като основен е чрез продукти с кауза „Аз Вярвам и Помагам“. Към момента тази инициатива е подкрепяна от няколко компании, благодарение на които (има над 15 броя продукти и артикули с кауза) в интернет и в търговската мрежа в цялата страна могат да бъдат закупени вода, хляб, пица, солети, юфка, кускус, чаши и много други продукти с кауза. След продажбата на всяка една бройка от тях се отделя определен процент като дарение. В резултат на тази инициатива,  сдружението набира средства за закупуването на скъпоструващата медицинска апаратура, техника, оборудване и специализирани превозни средства.  
лаготворителна кампания „Аз Вярвам и Помагам“ има за основна цел да се свърже с компании, фирми, производители, дистрибутори и други в цяла България, с които официално да сключат договори за партньорство с кауза и по този начин всеки, който подкрепя кампанията и нейните каузи да участва ежедневно като си купува от продукти с кауза.
По този начин всеки път, когато някой си купи „хляб с кауза“ или някой друг продукт в град Пловдив, град Хасково, град Благоевград, град Видин, град Бургас ще знае, че с част от сумата, той допринася за закупуването на изключително модерни и функционално изработени мобилни пунктове за кръводаряване „Аз Вярвам и Помагам“ в помощ на милиони хора в България.
Сдружение „Аз Вярвам и Помагам“ е създадено през 2015 година в град Варна и е първото в България за събиране на пластмасови капачки за рециклиране в помощ на недоносените бебета.  
За последните близо 10 години са дарени над 22 специализирани медицински апаратури, сред които кувьози, реанимационни кътове за отопление, неонатални веноскопи, техника и принадлежности, които са в помощ на лекарите специалисти при работата им с хиляди малки и големи пациенти.
Най-големият успех за „Аз Вярвам и Помагам“ е в началото на 2023г, когато е закупена и дарена първата за Варна специализирана и изцяло оборудвана Детска/неонатална линейка „Аз Вярвам и Помагам“, която е изработена изцяло по индивидуална поръчка и има възможност за ползване от новородено бебе на няколко часа до най-възрастният пациент в нужда.

Заедно с тези успехи в края на 2023г. бе дарен и специално оборудван мобилен пункт за кръводаряване „Аз Вярвам и Помагам“, който вече месеци наред популяризира и подпомага идеята за повишаване на интереса към безвъзмездното кръводаряване в помощ на милиони хора.
Официалната ни банкова сметка, защото това, което ни обединява е вярата и желанието да бъдем по-добри, е:

БАНКА: ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД
IBAN: BG57BPBI79451069521301
BIC: BPBIBGSF
ТИТУЛЯР: СДРУЖЕНИЕ АЗ ВЯРВАМ И ПОМАГАМ
ОСНОВАНИЕ: ДАРЕНИЕ

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар