Translate

събота, 4 юни 2022 г.

Красимира Василева Хаджийска поема функциите на главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп

Нет Инфо с нов изпълнителен и оперативен директор, Нова Броудкастинг Груп обяви и директор „Разпространение на съдържание и нови платформи“

 

 

След назначаването на Стефана Здравкова за главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп
/НБГ/, в началото на месеца тя обяви Красимира Василева
Хаджийска за новия главен оперативен директор на водещата мултиплатформена медийна и технологична компания. 

Хаджийска е утвърден професионалист, който се присъединява към екипа на Нова Броудкастинг Груп преди 19 години. Тя е част от впечатляващия напредък на компанията, която в последните години успя да се развие и превърне в безспорен бизнес лидер. През годините Красимира Василева Хаджийска е заемала различни позиции в НБГ. От 2013 година поема стратегическото управление на отделите „Продажби“, „Маркетинг“ и „PR“. Със солидния си опит в сферата на продажбите и публичните комуникации, тя отлично познава медийния пазар и с екипа си активно участва в неговото развитие. Хаджийска стои в основата на добрите партньорства и успешните преговори за присъединяване на редица международни телевизионни канали към портфолиото на Нова Броудкастинг Груп. Сред тях са The Walt Disney Company, FOX, AXN, Discovery и др., което отличи компанията като пионер в създаването на първия Sales house в България. Тя е преминала редица специализирани обучения по мениджмънт и телевизионни продажби, част от които в централите на Discovery Channel /Washington DC, USA/ и WCOV-TV Fox 20 /USA/.

Функциите на изпълнителен директор на Нет Инфо поема Александър Варов. Досега той съвместяваше

позициите на Търговски директор и Портфолио мениджър на дъщерното дружество на Нова Броудкастинг Груп, работейки успешно за развитието на екосистемата от дигитални продукти на компанията, увеличаване на продажбите и утвърждаване на добрите бизнес отношения с всички партньори.

Добре познат със своя професионализъм и принципи на работа, през изминалите 20 години Варов има ключова роля в развитието на пазара на интернет реклама и дигитални медии у нас и е една от най-разпознаваемите фигури в българското дигитално пространство. Като част от иноваторите в сектора, той е сред основните двигатели на трансфер и установяване на най-новите и добри практики от световния дигитален пазар. Заемал е различни позиции, свързани с продуктовото развитие, маркетинга и продажбите в някои от най-важните български онлайн компании. През 2008 и 2018г. получава награди за цялостен принос в развитието на българските дигитални медии, присъдени от експертния съвет към БГ Сайт и Сайт на годината.

Емануил Манолов е новият оперативен директор на Нет Инфо. Той е част от екипа на водещата медийна и технологична компания от 2001 година, с доказан авторитет и иновативно мислене. В последните 7 години е мениджър „Софтуерно развитие“, а преди това е заемал различни мениджърски позиции, свързани с продуктовото портфолио на Нет Инфо. Като програмист е работил по всички основни проекти на компанията. Манолов е магистър по „Компютърни науки и информационни системи“ в СУ „Св. Климент Охридски“. Бил е и асистент към Факултета по математика и информатика на Софийския университет.

Досегашният търговски мениджър „Разпространение“ на Нова Броудкастинг Груп Павел Благов е назначен за директор „Разпространение на съдържание и нови платформи“. През последните 7 години той е отговарял за дистрибуцията на телевизионните канали на компанията. Има богат професионален опит в мултинационална среда, заемайки позиции в предишни периоди в Procter&Gamble, Melia Hotels International, AB Travel. Завършил е туризъм и международен бизнес и предприемачество в Икономически университет – Варна. От 2016 година е ментор на социални предприемачи в най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп – ПРОМЯНАТА, която се осъществява в партньорство с Фондация Reach for Change България. 

„Вярвам, че вътрешната промоция на доказани професионалисти с дългогодишен опит е от важно значение за развитието на компанията и утвърждаване на нейните позиции като неизменен фактор в медийния сектор в България. С мениджърския екип на Нова Броудкастинг Груп споделяме мащабни идеи за нови успехи“ - заяви Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп. 

 

Желяз Кольовски е новият директор Маркетингови комуникации във Vivacom

 

Дирекцията има ключова роля за постигане на целите на компанията да бъде водещият конвергиран оператор в България

 

 

Желяз Кольовски заема поста директор Маркетингови комуникации във Vivacom, считано от 30 май. Той има над десетгодишен опит в сферата на маркетинга, като е участвал и ръководил успешно различни проекти в големи компании в страната.

В новата си роля той ще има ключова позиция за реализиране стратегията на компанията, като заедно с екипа си ще се фокусира върху това общуването с клиентите да е още по-продуктивно, динамично и ангажиращо.

Богатият професионален опит на Желяз включва успешното създаване, внедряване и развитие на различни комуникационни и бранд стратегии, в резултат на които е увеличен пазарният дял на съответните продукти и услуги. Заемал е позиции като директор маркетинг, маркетинг одит мениджър и маркетинг мениджър в различни компании в страната. Има три магистърски степени – по „Международна търговия“ и „Финансов мениджмънт“ от Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“, както и по „Икономика“, специалност „Маркетинг“ от Стопанската академия „Димитър  Ценов“ гр. Свищов. Желяз има и специализация по бизнес администрация от Edinburgh Business School, Heriot-Watt University. 

На новата си позиция Желяз ще приложи своите умения да създава и развива ефективни и атрактивни бранд стратегии, работейки с отдаден екип.

„Горд съм да поема поста директор Mаркетингови комуникации във Vivacom, който същевременно приемам и за професионално предизвикателство. Поставили сме си амбициозни цели за развитието на маркетинговите комуникации и заемам новата позиция със стремеж да ги постигнем“, споделя Желяз.

Платформата Oх, на мама! навършва 2 години

Уебсайтът придружава родителите от етапа на планиране на бременността до първите години от живота на детето

 

 

Платформата за бъдещи и настоящи родители Ох, на мама! празнува своя втори рожден ден. Сайтът, част
от дигиталната медийна и технологична компания Нет Инфо
, предлага надеждна и полезна информация от планирането на бременността до първите години от живота на детето. Съдържанието в Ох, на мама! е внимателно подбрано от многоуважавани специалисти, педиатри и екипи от реномирани болници, за да предложи достоверни и проверени факти на бъдещите родители.

Една от най-търсените теми от създаването на сайта до момента, е свързана с информация за забременяването – проблем, с който много хора се сблъскват в днешно време. Част от най-предпочитаното съдържание в Oх, на мама! е свързано и с отговорите на възникващите въпроси за проблемите, развитието, храненето и активностите, съпътстващи отглеждането на едно бебе.

В платформата Ох, на мама! всеки потребител може да създаде личен профил, за да получава персонализирани препоръки и съвети според периода, в който се намира като родител. Сред любопитните функции на сайта попадат и предложения за имена на бебе, калкулатор на термин, имунизационен календар, утвърден от Министерство на здравеопазването, речник на бременността и др. инструменти.

 

 

bTV отпразнува 22 години от създаването си с огромно зрителско признание и впечатляващи резултати през пролетния сезон

 

Риалити формати и български сериали привличат зрителите в праймтайма. bTV Новините затвърждават позицията си на водещ източник на информация, а програмата през пролетния сезон превръща bTV в най-гледания национален телевизионен канал в България*

 

 

 На 1 юни bTV Media Group отпразнува 22 години от своето създаване. На същата дата през 2000 година
започва излъчването на предавания в ефира на
първата българска частна национална телевизия, а днес компаниятa притежава шест ТВ канала, пет радио станции, редица дигитални платформи и бранд за киноразпространение. На същата дата, 1 юни, отпразнува своя 16-ти рожден ден и радио N-JОY – част от медийната група и една от най-големите музикални радиовериги в страната, известна със своите хитове, много настроение, любопитни звездни новини и теми от шоубизнеса.

Двата празника събраха на корпоративно събитие служителите на двете компании, на което бяха представени резултатите на пролетния сезон и новите дигитални проекти, които са част от портфолиото на медийната група. В ролята на водещи влязоха красивото лице на bTV Новините Виктория Готева и най-разпознаваемият радио глас Генчо Генчев, по известен като Инспектор N-JOY. За доброто настроение се погрижиха любими изпълнители като Влади Ампов - Графа и Михаела Филева, а специални гости на този ден бяха малчуганите в семейството на bTV, които получиха много забавления и изненади.

„Най-големият подарък е възможността да празнуваме с тези, които горят и вярват най-много в това, което правим - нашите служители. Именно те са тези, без които не би било възможно да изградим доверието, което зрителите гласуват на bTV вече 22 години в телевизионния ефир. Те са тези, без които радио N-JOY не би се превърнала в една от най-слушаните музикални станции за последните 16 години.  Гордеем се с високите резултати, които постигнахме през пролетния сезон и продължаваме да инвестираме в локално съдържание и дигитални проекти“, сподели за повода н Мартин Швехлак, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group и bTV Radio Group.

Редица премиерни за България предавания и сериали предложиха развлечение и добро настроение на зрителите на bTV от началото на годината. Балансираното разнообразие от световно доказани риалити формати и нови продукции бе в основата на програмата на медията, която отново нареди bTV като най-

гледаният национален телевизионен канал в България след старта на сезона на 14-ти февруари със среден целодневен аудиторен дял 27% и близо 30% среден аудиторен дял в праймтайма /all 4+, източник GARB/, с което bTV привлича вниманието на най-голяма част от телевизионните зрители на национални телевизии в страната.

 

Главният изпълнителен директор на Yettel Джейсън Кинг се присъединява към Управителния съвет на КРИБ

 

 

Главният изпълнителен директор на Yettel България Джейсън Кинг бе избран за член на Управителния
съвет на най-голямата работодателска организация в страната - Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България /КРИБ/. Общото събрание на КРИБ, което се проведе на 31 май 2022г., избра 29 членове на Управителния съвет на КРИБ.

За мен е чест да бъда избран в борда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, заедно с други бизнес лидери. От тази позиция Yettel ще има възможността да допринесе значително за подобряване на бизнес климата в страната, а също така и за повишаване на стойността на българската икономика. Бих искал да благодаря на всички членове на КРИБ за изразения от тях вот на доверие и да пожелая успех на новото ръководство на организацията“, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор, Yettel България. Той  е доказан лидер с над 20 години международен опит в трансформацията на телекоми, медийни и дигитални технологични компании, с корпоративен и частен капитал, в бизнеси с дългосрочен ръст и печалба.

Джейсън е главен изпълнителен директор и председател на борда на директорите на Yettel България, а преди това на Telenor България, от 1 септември 2018 г. Преди да се присъедини към компанията, Джейсън е заемал редица лидерски позиции, включително търговски директор на групата на VEON, доставчик на телекомуникационни и дигитални услуги и главен маркетинг директор в Liberty Global /UPC/ и T-Mobile. Той е водил програми за бизнес трансформация, преструктуриране на компании, експанзия,  както и множество проекти за бизнес развитие на редица конкурентни пазари в Европа, сред които Чехия, Дания, Нидерландия и др.

През 2020г. Кинг получи отличието „Бизнес лидерство по време на криза“ на наградите „Мистър и Мисис Икономика“, като признание за  неговото лидерство, което превърна Теленор /сега Yettel/ в пример за по-добро представяне по време на криза и създаване на възможности за екипа на компанията да изведе бизнеса си до нови висоти. Екипът, воден от Джейсън Кинг, оказа пълна подкрепата на партньори, компании и клиенти във време, в което страната се опитваше да преодолее въздействието на ковид кризата, като споделяше най-добрите практики за непрекъснатост на бизнеса. Теленор стана и един от най-големите частни дарители в страната с дарения на стойност над 700 хил. лв. под формата на медицинско оборудване, средства за лична защита и смартфони за медицинските работници на първа линия, за да продължат своята работа при по-безопасни условия. Компанията дари и компютри на училища и центрове за деца в риск, с което им осигури възможности за дистанционно обучение.

Под ръководството на Джейсън Кинг Yettel /Telenor/ се наложи като един от най-предпочитаните доставчици на телекомуникационни услуги в страната. Джейсън бе основна движеща сила и при въвеждането на новата марка Yettel за българския пазар. Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Като бранд, ориентиран към хората, предоставяйки свързаност и дигитални услуги, Yettel се стреми да помогне на клиентите да постигнат баланс в живота си.