Translate

събота, 26 юни 2021 г.

Весели моменти с „Пълна Драмарама“ по Cartoon Network

 

Гледай от 28 юни до 3 юли от 10.55 ч.!

 

 

Поредицата отново представя познатите ни любими герои, като например обичният Оуен и сериозната Кортни. Но този път ги превръща от тийнейджъри в малки деца. Въпреки че по размери те са миниатюрни, техните характери са като на тийнейджъри.

И така, независимо дали ползват Uber, за да прекарат почивен ден в стил Ферис Бюлър или пък плашат нов учител, нашите любими герои са готови да катерят стени, да хакват училищни компютри и какво ли още не. Все пак, те са дошли да играят и нищо няма да ги спре.

Тези нови епизоди от сезон 2 ще бъдат чудесна възможност отново да се гмурнем в света на героите, където всичко е по-забавно отколкото някой си представя. Гледайте и вижте повече!

Премиерата на новите епизоди от „Пълна Драмарама“ ще е на 28 юни от 10.55 ч. по Cartoon Network. Като ще продължат да се излъчват до 3 юли по същото време.

 

Студентите отново посочиха bTV Media Group като най-желания работодател сред медиите

Авторитетното изследване Graduate Survey 2021 нареди медийната група на 11-о място сред всички компании с над 250 служители

 

 

За поредна година bTV Media Group е най-желаният работодател сред всички медии у нас и от студентите.
Това показват резултатите от независимото проучване Graduate Survey 2021, което за 5-и път измерва репутацията на работодателите у нас по международен лиценз.

Малко над 4000 студенти са отговорили на над 50 въпроса в анкета, в която посочват „кой е техният мечтан работодател?“ и описват по определени характеристики причините за това.

За първи път авторитетното проучване класира Топ 50 в 2 категории – компании с персонал до и над 250 служители, като bTV Media Group заема 11-ото място в категорията за над 250 служители.

Над 34,15% от студентите, попълнили проучването, са кандидатствали за стаж при желания работодател, което показва не само добро познаване на компанията, но и реално заявен интерес и предприето действие - една от основните цели, които си поставят компаниите при изграждане на работодателската марка. 

„От самото си създаване bTV развива успешна стажантска програма, която дава възможности за развитие и дори дългогодишна кариера в медийната група. Също така, много наши колеги споделят своя опит и ноу-хау със студенти като гост-лектори в различни университети. Но освен че подаваме ръка на младите в техния професионален път, ние имаме привилегията и да учим от тях - защото бъдещето винаги започва от днес“, коментира Наташа Кумчева, директор „Човешки ресурси“ в bTV Media Group.

Проучването Graduate Survey се провежда всяка година от ToTheTop Agency. То е независимо, по международен лиценз на Modern Management Consulting, UK, и цели да скъси дистанцията между работодатели и студенти, като предоставя разширена индивидуална информация за репутацията на всяка

компания, събрала достатъчен брой анкетирани за попадане в статистически представителна извадка. 

По-рано тази година класацията Employer of Choice на ToThe op Agency за втори път определи bTV Media Group и като най-желания работодател сред медиите от всички кандидати.

 

 

Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни

 

 

С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато.

Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година?

COVID донесе промени - не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.

Заради идеите, не заради задачите

Човек може да върши рутинните си задължения от всяко място, на което има компютър и интернет. Но работата от вкъщи ясно показа, че в дните си имаме не само рутинни задължения, но и много моменти, в които имаме нужда от жива комуникация, за да сме по-креативни, по-продуктивни, по-сплотени и оттам - по-резултатни.

Офисите занапред ще подкрепят точно тази част от работата - екипната. Ще се обособяват много повече пространства, улесняващи събиранията в малки групи и срещи на екипите.

В SAC се изкачват още едно стъпало нагоре - създават общи пространства за общуване не само между колеги от една от фирма, но и от различни компании-обитатели на офис сградата.

“Името на проекта е Flex-R и представлява трансформация на зимната градина на сграда А2 в пространство за гъвкава работна среда.

Пространството е уникално само по себе си – 300 кв м и с височина 15,5 м. Създава чувство за простор и чувство за природа. Ще запазим една част от озеленяването на зимната градина, но ще разположим и работни пространства с удобни мебели.

Така хората ще се чувстват така, сякаш работят сред природата, но със силен интернет и всички останали офис удобства”, разказва маркетинг-мениджърът на комплекса Мария Тантилова.

Заради чувството за общност

Офисът е домът на компанията, в която работим. Когато сме там, се настройваме на честотите на споделените мисия, визия и цели, което ни помага да сме по-креативни, продуктивни и добавящи стойност.

Работата в офис е от ключово значение и за новите служители, които трябва да се впишат в средата, начинът на работа и екипа. Това в онлайн среда е почти невъзможно да се случи.

Само когато са водени от обща цел и се възползват от силата на споделената креативност, отделните хора могат да дадат най-доброто от себе си.

В тази посока ще се трансформират и офис-сградите, които държат да провокират/осигурят среда за най-доброто преживяване на наемателите си.

“Нашите наематели посочват, че сред причините им за избор на една или друга офис сграда са най-вече предлаганите удобства - поддръжка на общите части, зелени площи, допълнителни услуги /кафенета, магазини, места за хранене/, споделя още Мария.

В SAC съчетаваме в едно всички желания на компаниите, които се грижат за служителите си - достъпно е лесно, работните пространства могат да се организират според нуждите на компанията и служителите, и

има къде човек да спортува и да се разхожда на чист въздух.

Оттук нататък пътят е ясен - офисите ще вземат най-доброто от дома, но ще продължат да са предпочитано място за работа, срещи и фокусирана работа.

 

 

Енциклопедия „България“

 

 

Богато илюстрирано издание с над 2000 снимки предлага на читателя богата, актуална и проверена
информация за Република България – за нейната природа, история, стопанство, наука и култура. Обобщена в тематично подредени и богато илюстрирани обзори, тя рисува пред читателя красотата и многообразието на българската природа, на растителния и животинския свят, проследява многовековната история на българите, потапя го в тяхната богата материална и духовна култура, дава повод за гордост от развитието и успехите на българската наука, литература и изкуство и акцентира върху уникалния принос на България в световната културна съкровищница.

Събраният материал е дело на дългогодишния труд и задълбочените научни познания и изследвания на изявени български учени и специалисти от БАН, Софийския университет, други висши учебни заведения и от водещи културни институции – автори и консултанти на книгата.

Единствена по рода си енциклопедията събира в един том богата съкровищница от достоверни и научно проверени знания и факти за България и българския народ, поднесени по увлекателен и достъпен начин. Това я прави желана и полезна настолна книга за всяко българско семейство.

Формат: 70/100/16 /16,5*23,5/

Обем: 872 с. /цветна/

Цена 49,00 лв.

ISBN 9786191952946

Линк към сайта:

https://knigomania.bg/enciklopedija-b-lgarija.html

 

 

Новините на NOVA са най-предпочитаният източник на информация според института „Ройтерс“

Сайтът nova.bg е най-използваният сред онлайн медиите

 

 

Новините на NOVA са най-използваният източник на информация в България. Това показват данните от годишния доклад на Института за изследване на журналистиката „Ройтерс” към университета в Оксфорд.

Най-предпочитаният източник за достоверна информация в интернет е новинарският сайт nova.bg, се посочва още в доклада. На трето място се нареждат генерираните новини в сайта на водещата българска електронна поща abv.bg.

 

Забавни истории на четирима бащи и техните семейства в новия български сериал на bTV - „Татковци“

Новата продукция ще обогати допълнително есенната програма на телевизията

 

 

Започват снимките на най-новия забавен семеен сериал на bTV - “Татковци”, който ще се излъчи тази есен. Историята в него представя по забавен и вълнуващ начин всекидневните предизвикателства, пред които са изправени четирима бащи и близки приятели, в търсене на мястото си под слънцето - като мъже, съпрузи, любовници, професионалисти и най-вече като татковци. Героите ще се опитат да намерят отговор на въпроса “Каква е ролята на таткото в 21-ви век и може ли той да бъде абсолютно равнопоставен на майката?”. Проблемите на бащите и усилията им да бъдат номер 1 за децата си, въпреки всичките си несъвършенства, почти невъзможните им опити да балансират между членовете на семействата си и всички недоразумения, драматични и комични ситуации, които произтичат от тях, ще предизвикат много смях и добро настроение за зрителите пред ТВ екрана и в дигиталните платформи на bTV Media Group. 

bTV е доказала многократно, че умее да създава интригуващи български сериали в различни жанрове, като винаги е залагала на качеството за сметка на количеството. Това утвърждава ролята ни на двигател в развитието на този сегмент от телевизионния пазар у нас. Освен силна история в любим на зрителите жанр, „Татковци“ ще даде и платформа за изява на таланта на редица изгряващи български актьори, които ще последват успеха на вече утвърдените сред огромната аудитория на bTV“, коментира Христо Хаджитанев, директор Програма в bTV Media Group.

Свеж, съвременен и автентичен, “Татковци” обещава не само да привлече на своя страна дамската аудитория, но и да получи подкрепата на господата и дори на децата - с актуалните теми, проблеми и решения, пред които са изправени героите в сериала. Четиримата приятели с различни съдби, социален статус, професия и темперамент, обединени от желанието си да бъдат добри татковци, ще опитат да докажат на всички, че бащата е не по-малко ключова фигура от майката. В ролите на модерните татковци ще се превъплътят едни от най-добрите и актуални наши актьори Филип Буков, Стоян Дойчев, Павел Иванов и Христо Пъдев, а героите им без съмнение ще се превърнат в любимци на аудиторията.

Продуцент на новия сериал “Татковци” е bTV, изпълнителен продуцент е Dream Team с продуцент Евтим Милошев. Сериалът е по лиценз на Viacom International Inc. и е адаптация на хитовата продукция „Dear Daddies“, излъчвана с изключителен успех в повече от 15 страни по света.