Translate

събота, 1 февруари 2020 г.

24Kitchen - Кулинарно приключение с Къртис Стоун


Събота – неделя от 14:00ч.
Премиера на 1 февруари

Къртис и екипът му пътуват както из родината му Австралия, така и из Италия, Испания и Калифорния. Цялото приключение бива заснето от кинематографа и приятел на Къртис Дейв Горн.
Всеки 30-минутен епизод представя пътешествие в специфичен регион, подчертавайки занаятите, земеделското, виненото производство и топографията на района. Същевременно световноизвестният готвач прави собствено проучване за ястията и вината.
Премиерният епизод ни повежда на пътуване до региона на река Маргарет в Югозападна Австралия, известен със своите винарски изби, ферми и процъфтяваща кулинарна сцена. В следващите епизоди Къртис пътува до Ломбардия и Умбрия в Италия, централното крайбрежие на Калифорния, Кимбърли в Австралия и Риоха в Испания, за да покаже душата и кухнята на всяко едно от тези места.
В края на всеки епизод Къртис разкрива как всичко научено ще се интерпретира в менюто на неговия луксозен ресторант.

Прочутият фолклорен ансамбъл „Фън Я Сун” към китайския традиционен оркестър на Тиендзин гостува в Театър Азарян


След концерти в редица големи градове по света сега първокласните изпълнители ще зарадват софийската публика в Театър Азарян с някои от най-известните си произведения, превърнали се в шедьоври на китайската музикална култура и носещи славата на ансамбъла в цял свят. Любителите на източната култура могат да се насладят на концерта на 2 февруари от 19:00ч.
Изпълнявайки различна по жанр музика като духова, ударна, струнна, концертна и др., ансамбъл „Фън Я Сун” бързо печели сърцата на международната публика в страни като Италия, Франция, Португалия, Доминиканската република, САЩ и още много други.
Сред изпълненията, на които публиката в Театър Азарян ще се наслади, са „Река Лиуян”, соло на флейта „Пътуване до Суджоу”и други, които ще пресъздадат чрез музиката китайската култура и характерните за нея особености.
Произведението „Река Лиуян” демонстрира неповторимото великолепие на китайските традиционни музикални инструменти в прочутата мелодия за река Лиуян, а емблематичното за южнокитайската музика -  „Пътуване до Суджоу” се изпълнява на бамбукова флейта, изобразявайки красивите пейзажи на древния град Суджоу.
Концертът в Театър Азарян се реализира в партньорство с Китайското посолство в България и Китайския културен институт.



Chef Андре Токев разказа за кулинарния форум "Гастрономикс" и новите предизвикателства в предстоящия сезон на MasterChef


Топ готвачът сподели в студиото на "Тази събота" по bTV, че целта на форума, които се състоя тази седмица в София, има за цел да популяризира българската висша кухня и така е от самото му създаване. Преди години Асоциация на българските готвачи стартира инициативата в отговор на потребността на страната ни да има идентични на световните събития, за да демонстрираме концепцията на националната кухня, ресторанти, авторски рецепти и възможностите на родните готвачи. Гостуването на международни специалисти дава възможност за обмяна на опит и идеи, среща ресторантьорския и хотелиерския бизнес с производителите и дава перспективи за развитие. А презентациите на готвачи, носители на 3 звезди Mishelin дават безценни уроци на аудиторията.
Chef Токев заяви, че ясно се забелязва повишаването на кулинарната култура в България. Според него все по-голям процент от гурманите в страната търсят и оценяват авторската, интересна и вкусна кухня. Хората се интересуват все повече, имат все по-обширно знание и искат да преживяват новите неща, които готвачите създават. 
По-малко от месец преди старта на новия сезон на MasterChef по bTV - на 24 февруари от 21:00 часа, Chef Токев е убеден, че шоуто напълно промени мнението на хората за готвенето, за храната, за начина на хранене. Това личи и от поведението на децата като клиенти на ресторанта му. Те вече не искат пържени хапки, а се интересуват от ястията, които вълнуват него като автор, и които гледат по телевизията. Децата дори карат родителите си да се хранят по-здравословно. Готвачът повдигна завесата и за новите предизвикателства в кухнята на MasterChef. Той разкри, че в новия сезон старанието на екипа е да постави участниците в интересни ситуации, за да пресъздаде екшъна в професионалната кухня. Това се случва с промяна на регламента на състезанието, включват се нови правила, които са променени на глобално ниво. Сред участниците се наблюдава екипност, колегиалност и позитивност. Според Chef Токев това е много важно и необходимо на страната, тъй като с позитивност и лично участие можем да постигнем много повече. Състезателите се базират на стари, бабини рецепти, но ги трансформират в любопитни ястия. Според него всяка кухня е история и трябва да се надгражда, едновременно да се предава на поколенията и да се развива. 

Fpi Hotels & Resorts представиха нова концепция за ресторант La Branche и нови предложения за сезон 2020


Ресторантът на хотел Crystal Palace - ребрандиран в партньорство с Нов български университет

В края на януари т. г., една от инвестиционните компании с изцяло български мениджмънт, ФеърПлей Пропъртис Мениджмънт ЕООД /ФППМ/, представи новите предложения на FPI Hotels & Resorts за сезон 2020.
По време на специално организирана дегустация, топ-мениджмънтът на групата представи новата концепция на реновирания си обект – ресторант La Branchе, разположен в сърцето на град София, на метри от Докторската градина. Новата концепция на реновирания ресторант на хотел Crystal Palace е част от предложенията за настоящата година на FPI Hotels & Resorts.
Селектираното меню, включващо любопитни интерпретации на френската, италианската и испанската кухня в обедните предложения на ресторанта, бе презентирано от главния готвач Петър Цветански. Ресторантът е ребрандиран в партньорство с екип студенти от Нов български университет /НБУ/ с ръководители доц. Илия Кожухаров, член на програмния съвет на Департамент „Кино, реклама и шоубизнес“, и доц. Кристиян Постаджиян, директор на програмния съвет на същия департамент. Това е третият проект, по който ФеърПлей Пропъртис Мениджмънт сътрудничи съвместно и успешно със студенти от НБУ, като им осигурява възможност за изява с работа по реални обекти.
„През 2020 навършваме 15 години и се радваме, че за този период успяхме да запазим усещането за индивидуалния подход, който имаме към обслужването на клиентите ни и представяме при реновирането на ресторант La Branche. Той е наша запазена марка и ни позволява да се отличим от световните хотелски вериги, и така да запазим успешно присъствието на FPI Hotels & Resorts в България,“ сподели изпълнителният директор на компанията Никола Петков.
„За нас беше удоволствие да предоставим достъп до бутиковата артистична обстановка и атмосферата на хотел
Crystal Palace за заснемането на сцени от популярните български сериали „Пътят на честта“ и „Под прикритие“, както и от игралните филми „Писма от Антарктида“, „Ягодова луна“ и „Отряд за бързо реагиране“. Съчетанието на аристократична архитектура и исторически забележителности в Arena di Serdica отличи хотела пред кардиналите, които придружаваха Негово светейшество папа Франциск при апостолическото му посещение в България през 2019 г.,“ допълни Петрана Грахльова, управител хотели в София.

Криси Димитрова и Джина от Трамвай № 5 подкрепиха каузата "Искам да остана в България"


Красавици с корони дариха за кампанията на ВИП Комюникейшън в "Траянини Кошари"  

Легендите на българската естрада - Кристина Димитрова с бившия си съпруг Агент Иван Тенев, Джина Иванова от Трамвай № 5 заедно с половинката си Джон Иванов от група Кукери, подкрепиха дългогодишната кауза на пи ар агенция VIP COMMUNICATION - "Искам да остана в България".
Събитието се състоя в емблематичния столичен ресторант "Траянини Кошари", а управляващите съдружници на агенцията - Патриция Кирилова и Дончо Георгиев лично посрещнаха своите гости.
В подкрепа на благородната кауза за събиране на средства на деца, които искат да останат да учат и да работят в България, се включиха над 100 представители на бизнеса, медиите и любимци на публиката като носителките на титлата Мисис България - Марина Цветанова и Ана Иванова.
Средствата ще бъдат дарени на децата от община Криводол, участващи в инициативите на Местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни, които се включиха в кампанията с пет есета на тема "Защо искам да остана в България".
На събитието бе представен и новият календар на агенцията, както и предстоящите Балкански и национални награди - през март е шестото издание на годишните награди Balkan
Business Awards 2020, а през май - Национални Медицински награди. Традиционните журналистически награди ще закрият през юни летния събитиен сезон в София, за да може Морските Оскари да триумфират на Черноморския бряг през юли.
Най-добрите компании в луксозното строителство ще бъдат отличени през октомври 2020. Туризмът, като най-важен сектор в развитието на Балканите, ще представи своите значими постижения през декември в София с шестото издание на Балканските Награди за Туристическа Индустрия 2020.