Translate

сряда, 29 януари 2020 г.

Wizz Air стартира нова услуга за автоматично чекиране, с която ще направи пътуването още по-лесно


Възползвайте се от новата услуга и спестете ценно време

Wizz Air, най-зелената авиокомпания в Европа и водещият нискотарифен превозвач в Централна и Източна Европа, въвежда нова услуга за автоматично чекиране. Тя ще даде възможност на клиентите да получат бордната си карта 50 часа преди полета. Този иновативен нов продукт е създаден за клиенти, които искат да резервират билетите си и след това да не се притесняват за чекиране и бордни карти.
Резервационната система на WIZZ ще чекира автоматично пътниците, закупили тази услуга, 50 часа преди планирания по разписание час на заминаване, автоматично ще разпредели място на борда /произволно или предварително избрано/ и ще изпрати по имейл бордната карта на клиента. Услугата може да бъде добавена още по време на резервацията за полета или на страницата на направената резервация. Услугата за автоматично чекиране е включена в пакета WIZZ Plus, но можете да я добавите и ако в резервацията си използвате услугите Wizz Flex, чекиране на летището, Flexible travel partner или Wizz Priority. Автоматичното чекиране се предлага срещу такса само от 1,50 евро на пътник на полет. Допълнителна информация за продукта и условията можете да намерите на https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/wizz-uslugi/auto-check-in

Няма коментари:

Публикуване на коментар