Translate

събота, 6 март 2021 г.

Български артисти предлагат частни онлайн концерти



на www.globalonlineconcerts.com 

Стартира нова музикална платформа, озаглавена Global Online Concerts, която предлага частни онлайн концерти на различни български изпълнители
.

Услугата включва 60 минути висококачествен онлайн концерт на живо с избрания артист, както и възможност за разговор с изпълнителя по време на шоуто. Към всичко това се добавя и диджейско парти на DJ Dian Solo, така че клиентът да получи 2 часа ексклузивна музикална онлайн програма, която се излъчва само за него и негови приятели по света.

Онлайн Концертите са "скрити" и могат да се гледат от неограничен брой хора по цял свят, които получават специален кодиран линк, след заплащане на услугата.

Шоуто се излъчва на живо от виртуалното DEEP ZONE студио в София и е подходящо за частни партита и други специални поводи.

Онлайн концертите могат да се гледат на смарт телевизор, лаптоп, телефон, таблет или видео стена. 

От сайта на платформата www.globalonlineconcerts.com  фенове от цял свят могат да намерят своя любим български изпълнител, и след попълване на заявка, ще получат специална оферта за частен онлайн концерт / парти със своя любимец.  Списъкът с артисти се обновява ежеседмично.

Създатели на платформата са популярният диджей - Диан Соло /от DEEP ZONE Project/ и неговият баща - Любомир Савов, които споделят: "Създадохме Global Online Concerts, за да предоставим възможност на българите по света да присъстват на концерти на любимите си БГ артисти. Възможността, клиентът да разговаря с артиста по време на онлайн шоуто, прави това изживяване  бутиково и ексклузивно. За българите в чужбина, това би могло да бъде една топла връзка с родината и техните любими артисти."

Ето как изглеждат някои от Частните Онлайн Концерти: https://youtu.be/x8dE1NfNB4k

 

 

 

 

Емили Ратайковски споделя краткия филм „Моментите, в които падаме“

Музата на Керастаз споделя размислите си за създаването на семейство, бремеността и грижата за косата през този етап от живота си

 

 

Всестранно развитата Емили Ратайковски, лице на Kérastase, луксозна марка №1 за професионална грижа за косата, очаква своето първо дете. Едно изживяване, което според  нея може да се усеща като попадане в непознатото. Наскоро лъчезарната бъдеща майка си сътрудничи с марката за създаването на кратък филм, показващ лични кадри от нейната бременност и разкриващ концепцията за „падане“ в много различни аспекти от живота – от създаването на семейство, до наваксване със съня, а дори и за грижата, която полага за косата си по време на бременността. 

Емили споделя :

-Едно от нещата, които ме притесняват в периода след раждането, е появата на косопад. Щастлива съм, че мога да се доверя на серията Genesis на Kérastase, която е създадена именно за тази нужда. Използвам подсилваща вана Genesis, която има невероятен аромат, а това е много важно за мен при избора на продукти за грижа за косата.

За да запази косата си силна и здрава след раждането тя започва да използва серията Genesis на rastase - предназначена за грижа против косопад. Мотото на серията Genesis e „Не се страхувайте от
падане“, а Емили е силна, безстрашна жена, която със сигурност не се бои от непознатото.

Kérastase се гордее да бъде избраната от Емили грижа за коса и да придава сила на нейната естествена красота, която е източник на вдъхновение за всички млади жени по света и на едно ново поколение майки.

 

#YouthEmpowered развива с подкаст личностните и професионалните умения на младежите

 Програмата на Системата на Кока-Кола в България продължава с 10 епизода на авторския подкаст „От А до Я“

 

 

С подкаст, насочен към личностното развитие и кариерното ориентиране, Системата на Кока-Кола в
България ще подкрепи младите хора в страната и през 2021 г. Като част от образователната си програма #YouthEmpowered, Кока-Кола ще подкрепи авторския подкаст на Юлиан Караджов „От А до Я“ - част от младежката медийна платформа Teen Station. 10 епизода на политематичния подкаст, който е насочен към студенти и тийнейджъри, ще бъдат реализирани с подкрепата на #YouthEmpowered и ще срещнат слушателите с интересни личности, от които да почерпят вдъхновение за успешния старт на кариерния си път и личностното и професионалното си развитие.

Първият епизод, част от поредицата, вече е онлайн, а водещият срещa аудиторията си с авторa на „3 минути България“ Мартин Граховски. Тема на техния разговор e пътуването и как то подпомага развитието на хората. В следващите епизоди Юлиан Караджов ще продължи да разговаря с множество интересни събеседници, част от които - специалисти от екипа на Системата на Кока-Кола в България. „От А до Я“ може да бъде слушан на https://www.teenstation.net/youth-empowered-martin-grahovski/ , в Spotify и Mixcloud.

Подкастът „От А до Я“ е част от мрежата на Teen Station - първата по рода си у нас медийна платформа, създадена от и за младежи. Проектът дава адекватна на времето и интересите на младите хора медия, в която те сами създават съдържание, консултирани от професионалисти от различни сфери, от учителите си и от представители на бизнеса. Техният продукт е публичен и това дава възможност на техните учители, родители и на цялото общество да бъдат по-близо и по-наясно с нуждите, интересите, и начина на общуване на идното поколение. Под менторството на доказали се професионалисти от бизнеса платформата Teen Station активно ангажира повече от 240 младежи от цялата страна и успешно поддържа програма за тийнейджъри, преминали през трейнинги за обучители.

Фокусът на епизодите на „От А до Я” e върху личностното развитие, ролята на менторите, които човек среща в живота си, на вътрешната мотивация за учене и развитие, както и усилията, които допринасят за напредъка на личността. В откровени разговори домакинът Юлиан и неговите събеседници говорят както за своите успехи, така и за своите провали. Темите варират от приключенски истории до психология.

Юлиан Караджов е дванадесетокласник с интерес в журналистиката и медиите. Връзката му с Teen Station започва в началото на 2020 г. и с идея за подкаст, която се материализира под формата на „От А до Я“. Преди да започне да се занимава с подкасти Юлиан прекарва по-голямата част от времето си с камера в ръка. Фотографията остава едно от любимите му хобита наред с планински преходи, катерене и ски, които обича да практикува в свободното си време. Една година по-късно създаването на подкасти и медийно съдържание се превръща в негова страст и нещо, с което е сигурен, че иска да се занимава и занапред. Именно благодарение на работата му с Teen Station той успява да се ориентира в избора си на висше образование, като в крайна сметка записва Медийни науки.

Провокация от ново поколение – Санта Китана и “ДА ГОРИ”

Световно известната PUMAH, с „изгарящо“ участие в проекта на Санта Китана. Секси парчето на пролетта вече е факт

 

 

Трудно е човек да забрави горещия микс от еротика и изкуство в “Голa икона” - първата хвърлена от
Санта Китана ръкавица, в лицето на българската публика. Сега изпълнителката отново не изневерява на стила си и новият проект - “ДА ГОРИ”,  който вече даде силна заявка за поредна горещо замислена провокация.

Сюжетът се движи в класическата история за сладострастието, облечено в модерна легенда за Адам и Ева. Ябълката е изкушението, огънят е ада, а змията е греха – символи умело вплетени и в историята, и в текста на песента.

Дъхът спира още в началото, с изпълнението на британката Paula Jelicic- Pumah, известна в световен мащаб като един от най-зрелищните  пиро-артисти. Но колкото и ефектна да е тя, огнените моменти са само прелюдия към истинския пожар, настъпващ с появата на главната героиня.  Самата Санта Китана разкрива перфектните си форми в бодиарт, изпипан със златно фолио и така притегателен, че искаш да го докоснеш, независимо дали си мъж или жена. Перфектна до последната извивка, Китана определено знае какво прави и го прави със самочувствието на артист делил световната сцена с корифеи в областта на пърформанс изкуствата. По всички правила на жанра, кадрите в клипа са супер провокативни, но изпълнителката вярва, че смелите жени имат нужда от пространство, без притеснения, комплексирани мнения и коментари.

Но нека обърнем внимание и на мъжете в пректа.  В “ДА ГОРИ” Санта си партнира с магнетичния Ясен Попов – модел, актьор и танцьор, с когото видимо са опасно близки. Интимни сцени между тях не липсват, за разлика от дрехите, които бягат от телата им. В играта за двама отново личи онази силна слабост на жената, която може да подчини всекиго- запазен атитюд за Санта Китана.

Веднага след премиерата си в канала на Facing The Sun видеото на „ДА ГОРИ“ беше сравнено с мащабните презокеански продукции на артисти като Ники Минаж и Карди Би. Заснет с естетически разпалващ фантазията замах, модните попадения в проекта са впечатляващи. Естествено стилът е секси и екстравагантен, но запомнящ се и уникален. Санта Китана не крие интереса си към модата и близките отношения с дизайнери на световно ниво, работили със знаменитости от ранга на Лейди Гага и в „ДА ГОРИ“ виждаме истински парад на смелите модни решения. Изпълнителката блести с мини пищни рокли, спиращи дъха обувки и актуални анималистични бижута, с подчертаното провокативното и секси излъчване.

Зрителят става свидетел на поредната смела провокация, с която малко артисти могат да се похвалят. Всичко това превръща „ДА ГОРИ“ във видеото, което ще се гледа на repeat, а песента- с потенциал да се превърне в най-секси парчето на пролетта.

 

Boehringer Ingelheim и Google обявиха партньорството си в научноизследователската и развойна дейност във фармацевтичната индустрия

Приложение на квантовите компютри във фармацевтиката

 

        Квантовите компютри дават възможност за съществено ускоряване и оптимизиране на процесите на разработване на нови лекарствени продукти за пациентите 

        Учени от двете компании отварят нови хоризонти в приложението на квантовите компютърни технологии в симулациите на молекулярната динамика 

        Boehringer Ingelheim създава специална Квантова лаборатория с водещи експерти

 

 

Фармацевтичната компания Boehringer Ingelheim обяви официално, че е сключила договор за сътрудничество с Google Quantum AI /Google  лаборатория за изследвания в областта на изкуствения интелект/, чиято основна цел е извършването на изследвания и прилагането на най-съвременните технологии за квантови изчисления в научноизследователската и развойна дейност във фармацевтичната индустрия, по-специално с използване на симулации на молекулярната динамика. Новото партньорство обединява водещата експертиза на Boehringer Ingelheim в областта на компютърната разработка и in silico /компютърно/ моделиране на лекарствени продукти с изключителните ресурси на Google, един от лидерите в разработването на квантови компютри и алгоритми. Boehringer Ingelheim е първата фармацевтична компания в света, която обединява сили с Google за употреба на квантовата компютърна техника в областта на фармацията. Партньорските взаимоотношения се сключват за период от три години и в управлението им се включва новооснованата квантова лаборатория на Boehringer Ingelheim.

По думите на Михаел Шмелмер, член на Съвета на директорите на Boehringer Ingelheim, отговарящ за финансовите и корпоративните дейности, квантовите компютърни технологии дават възможност за съществено ускоряване и оптимизиране на изследователската и развойна дейност. Независимо, че квантовите компютри са технология, която е още на първите етапи от развитието си, е убеден, че благодарение на нея ще може да създадат нови и по-добри лекарствени продукти за лечение на хората и животните в бъдеще.

Новото партньорство е част от глобалната стратегия на Boehringer Ingelheim за дигитална трансформация, целяща да осигури повече предимства и да ускори процесите за разработване на нови терапии, което в крайна сметка се очаква да доведе до нови открития в медицината за пациентите в нужда. Компанията Boehringer  Ingelheim значително увеличава инвестициите си в разнообразни дигитални технологии с приложения в ключови области, като изкуствен интелект /AI/, машинно обучение и наука за данните, които ще се използват за по-добро изучаване на заболяванията, техния механизъм и биомаркери, както и дигиталната терапевтика.

Райън Бабуш, Ръководител на отдел „Квантови алгоритми” в Google, подчерта:

-Едно от най-очакваните естествени и потенциално трансформиращи приложения на квантовите компютърни технологии е изключително прецизното моделиране на молекулярните системи. По тази причина Google встъпва с голямо вълнение в това ново предизвикателство с Boehringer Ingelheim, тъй като очаква да получи възможност за изследване на много случаи и методи за квантови симулации в химията. Boehringer Ingelheim се включва както със силно впечатляващ екип, специализиран в квантовите компютри, така и със своя огромен опит в приложенията на тези възможности в реалния свят на фармацевтиката.

Квантовите компютърни технологии имат потенциал за прецизна симулация и сравнение на много по-големи молекули от тези, за които това е постижимо в момента, като по този начин създават нови възможности за фармацевтични иновации и терапия на редица заболявания. 

„Изследването и разработването на иновативни, новаторски терапии за различни заболявания, за които в момента има висока неудовлетворена медицинска нужда, е нашата основна задача в Boehringer Ingelheim. Съвместно с Google ние имаме за цел да приложим квантовите компютърни технологии в сферата на изследванията и развитието на биофармацевтичната индустрия, като по този начин продължаваме своя безспорен принос към напредъка в медицинската наука в полза на пациентите от цял свят“, заяви Мишел Пере, член на Съвета на директорите на Boehringer Ingelheim и ръководител на отдел „Иновации“.

През следващите години Boehringer Ingelheim ще засили значително инвестициите си с цел реализиране на пълния потенциал на квантовите компютърни технологии. Компанията вече е основала специална квантова лаборатория и е наела изключителни експерти в областта на квантовите компютри от академичните среди, индустрията и квантовите специалисти. Екипи ще бъдат допълнени с кадри от индустрията и академичните среди. Всички тези експерти ще бъдат подпомогнати в работата си от колеги от отдел „Иновации“ и IT отдела на Boehringer Ingelheim.