Translate

петък, 10 май 2024 г.

Kaufland с три отличия от годишните награди „Златно сърце“

Лидерът в ритейла с награди в категории ESG лидер, Образование и Employer Branding и CSR

 

 

Kaufland получи три златни отличия на Десетите годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“, организирани от списание и клуб Business Lady.  Лидерът в ритейла бе отличен за реализирани проекти в последната година в категории ESG лидер, което обхваща цялостната социално отговорна политика на компанията – от последната кампания Новата гора на София до мащабната подкрепа за експедицията на Антарктида. За своята Бизнес академия Kaufland-УНСС и образователни проекти търговската верига бе отличена в категория „Образование, обучение и развитие“ , като признание получи и в категория „Employer branding и CSR за изграждането на своя работодателски бранд и реализираните кампании, част от политиката за корпоративна социална отговорност.

„През последните години Kaufland България приоритизира социалния си ангажимент, като водещите теми, по които работим, са околна среда, култура и образование и грижата за децата. Приемаме всяко отличие - от една страна като знак, че усилията, които полагаме са в правилната посока и от друга – като отговорност – да развиваме и надграждаме постигнатото“, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“.

Kaufland получи първо място в категория ESG лидер за цялостната си социално отговорна политика, сред тях са един от последните проекти - Новата гора на София и най-мащабният - подкрепата за българската експедиция на Антарктида. Със съдействието на своите клиенти компанията за втора поредна година дари 20 000 дъбови фиданки на Столична община в подкрепа на залесителния проект „Новата гора на София 2“. Ритейлърът се „качи“ за втори път и на борда за Антарктида, като дари над 30 тона продукти за 32-рата Българска антарктическа експедиция. През 2023 г.  в компанията са реализирани проекти в изпълнение на мерки по две ключови стратегии – тази за климата и ReSet стратегия за намаляване на пластмасата и се превърна в първата верига хипермаркети с автомати за обратно приемане на PET опаковки и кенове. Компанията разшири и работата си с местните общности и фокусира приоритетите си върху темите за децата, като се превърна в „Компания приятел на детето“.

В категория „Образование, обучение и развитие“ лидерът в модерната търговия бе отличен за участието в различни образователни програми и своята Бизнес академия Kaufland – УНСС. Това е първата по рода си практически ориентирана Бизнес академия, разработена от лидера в ритейла в България в помощ на студентите. Компанията  инвестира непрекъснато средства за обучение и развитие на своя екип от над 7500 души.

„Усилията ни са насочени към това да подпомагаме непрекъснато възможността на служителите да надграждат своите умения и компетенции, но винаги подхождаме с грижа за тяхното емоционално и физическо здраве. Сред приоритетите ни са и създаването на повече условия за младите хора за успешна реализация в бизнеса след завършване на тяхното образование“, каза Анна Панчева, ръководител „Човешки ресурси“ в Kaufland.   

В категория „Employer branding и CSR Kaufland получи признание за развитието на своя работодателски бранд и практиките в своята корпоративна социална отговорност. Фокусът на работодателската политика на Kaufland е поставен върху грижата за благосъстоянието на всеки член на екипа в сигурна и стабилна работна среда. Това включва широк пакет от 18 социални придобивки и множество програми, насочени към здравето, мотивацията, удовлетвореността, подкрепата на служителите и възможности за развитие, разбиране и оценка.

Наградите „Златно сърце“ имат за цел да покажат добрите практиките и да съберат на едно място големите сърца в лицето на малките и големи бизнеси, личности и НПО организации.

 

Yettel приема поръчки за новата серия HUAWEI Pura 70, която съчетава уникален дизайн и ненадминати камери

Потребителите, поръчали HUAWEI Pura 70, HUAWEI Pura 70 Pro и HUAWEI Pura 70 Ultra до 21 май, ще получат и безжични слушалки HUAWEI FreeBuds Pro 3

 

 

Yettel приема предварителни поръчки за новата серия смартфони HUAWEI Pura 70,
която предлага уникален дизайн и ненадминати възможности за мобилна фотография. Трите модела - HUAWEI Pura 70, HUAWEI Pura 70 Pro и HUAWEI Pura 70 Ultra, могат да бъдат поръчани онлайн от Yettel.bg в комбинация с подновяване или сключване на нов двугодишен договор за мобилен план от оператора.

Клиентите, които закупят някой от смартфоните до 21 май, ще го вземат в комплект с безжични слушалки HUAWEI FreeBuds Pro 3, а официалните продажби на устройствата ще започнат от 22 май. И трите модела са част от пакета услуги „Смартфон вселена“ на Yettel, чрез който потребителите получават 3 години гаранция, вместо стандартните 2, възможност за застраховка и собствен сертифициран сервиз.

HUAWEI Pura 70 Ultra

Флагманът на новата серия е HUAWEI Pura 70 Ultra. Той разполага с голям 6,8-инчов LTPO OLED дисплей с 2844x1260 резолюция, до 120Hz честота на опресняване на картината и яркост до 2500 нита, което осигурява живи цветове и ярки изображения дори на пряка слънчева светлина.

Екранът е защитен от надраскване и удари с Crystal Armor Kunlun Glass, коeто го прави три пъти по-издръжлив на надраскване спрямо предишното поколение. Задната страна на смартфона също е от защитено стъкло, но разполага и с покритие от екокожа със стилна шарка и релефна повърхност.

Камерата на HUAWEI Pura 70 Ultra е уникална и за първи път предлага механично изскачащ обектив на 1-инчовия 50MP основен сензор с променлива бленда /f/1,6 - f/4,0/ и 22,5 мм фокусно разстояние. Обективът работи автоматично и позволява заснемането на отлични изображения и при слаба светлина.

Телефото камерата е 50MP и предлага най-голямата апертура в индустрията /f/2,1/ за по-добро улавяне на светлината, OIS стабилизация и 3.5х оптично приближение. Сензорът има Super Focus Macro режим, чрез който може да фокусира обекти, намиращи се само на 5 см от камерата. Ултраширокият сензор е 40MP. Това е единственият представител на серията с технологията XD Motion, която може да снима обекти, движещите се със скорост до 300 км/ч.

И трите модела от серията предлагат изключително увеличение на снимките – от ултрашироката, до телефото камерата. HUAWEI Pura 70 поддържа 100x увеличение, а HUAWEI Pura 70 Pro и HUAWEI Pura 70 Ultra - 200x увеличение, чрез което позволяват заснемането на прекрасни снимки от разстояние.

Серията HUAWEI Pura 70 разполага с подобрена функция за портретна фотография, която интелигентно възприема светлината, сенките, размазването и тоновете на кожата. Тя възстановява и улавя реалистични елементи, като постига отлични портретни ефекти. Замъгляването на фона при портрети /боке/ също има определени слоеве, които могат да подчертаят обекта на снимката, като същевременно запазват фините детайли като линиите на косата и детайлите на лицето.

Смартфоните от серията могат естествено да разкрасят портретните селфита с предната камера. Като показват истинските пропорции на чертите на лицето, те точно възстановяват тоновете на кожата на човека, изобразявайки го по естествен начин без изкривяване на перспективата.

Селфи камерата е 13МР при всички модели от серията. И трите смартфона са устойчиви на прах и вода /IP68/, което важи и за изскачащия обектив на HUAWEI Pura 70 Ultra.

HUAWEI Pura 70 Ultra разполага с 512GB памет за съхранение и 16GB RAM. Батерията му е с капацитет 5200mAh и може да се зарежда при 100W с кабел, 80W безжично и поддържа до 20W обратно зареждане на други смартфони и аксесоари.

HUAWEI Pura 70 Ultra се предлага в зелен цвят на цени от 109,99 лева на месец и 2299,99 лева в брой с двугодишен план Total Unlimited 64.99.

HUAWEI Pura 70 Pro

Вторият представител на серията използва същия дисплей както HUAWEI Pura 70 Ultra, но защитното стъкло на екрана е Kunlun Glass 2, което предлага 100% по-голяма устойчивост спрямо предишното поколение.

HUAWEI Pura 70 Pro разполага с тройна камера - 50MP основен сензор, 48МР телефото сензор с 3.5х приближение и 12.5MP ултраширок сензор.

Pura 70 Pro има 512GB памет за съхранение и 12GB RAM. Батерията му е с капацитет 5050mAh и поддържа до 100W жично, 80W безжично и 20W обратно безжично зареждане. Смартфонът се предлага в два цвята – черен и бял, а цените му с двугодишен план Total Unlimited 64.99 започват от 80,99 лева на месец и 1 699,99 лева в брой.

HUAWEI Pura 70

Последният модел от новата серия е HUAWEI Pura 70. Той има 6,6-инчов LTPO OLED дисплей с резолюция 2760x1256, адаптивно опресняване на картината до 120Hz и яркост до 2500 нита. Екранът използва същото защитно стъкло както HUAWEI Pura 70 Pro - Kunlun Glass 2. Камерата на HUAWEI Pura 70 е сходна с тази на HUAWEI P60 – 50МР основен сензор с променлива бленда, 13МР ултраширок сензор и 12MP телефото сензор с петкратно увеличение.

Вградената памет за съхранение на информация при HUAWEI Pura 70 е 256GB, а оперативната памет е 12GB. Батерията е с капацитет от 4900mAh и поддържа 66W бързо зареждане с кабел и 50W безжично бързо зареждане. Смартфонът позволява и 7,5W обратно зареждане. Моделът се предлага в два цвята – черен и бял.

HUAWEI Pura 70 може да се поръча предварително от Yettel до 21 май в комплект с безжични слушалки HUAWEI FreeBuds Pro 3, а цените на модела започват от 66,99 лева на месец за две години и 1 399,99 лева в брой с план Total Unlimited 64.99.

 

 

Новият епизод на образователния видеокаст „Уменията на 21-ви век“ е посветен на асертивната комуникация

Над 137 хиляди достигнаха гледанията на първите три епизода от поредицата

 

 

Четвъртият епизод от успешната образователна видеопоредица „Уменията на 21-ви век“ на Лидл България вече е достъпен в YouTube канала на компанията. Той е посветен на асертивната комуникация. Гости на водещите Алекс&Алекс са експертите с дългогодишен опит в обучение за развиване на личностни умения Елена Алтимирска и Здравко Димитров.

Асертивната комуникация е умение, което помага на човек да заявява и аргументира ясно своята позиция, така че да бъде разбран от другия участник в общуването, без той да усеща заплаха или конфронтация.  За да изгради това умение е необходимо човек да овладее различни компетентности – емпатия, търпение, самонаблюдение, а не на последно място и правилен и ясен изказ.

В подкаста експертите разкриват какво означава да познаваш себе си и да умееш да управляваш своето поведение в различни ситуации, както и как човек да изгради увереност, за да отстоява позицията си по подходящ начин и без притеснение, да умее дори да критикува, но без да засяга събеседника си. Разглеждат се и темите за виртуалното и реалното общуване на поколението Z, комуникацията между родители и деца и предаването на нагласи от по-възрастните към младите, кенсъл културата и общуването с хора, чието поведение и ценности са различни от нашите.

„Хората, с които ни е най-трудно да общуваме, са най-добрите учители. Въпросът е дали имаме мъдростта да се вгледаме в себе си чрез тях и да извлечем ценна информация за самите себе си.“ – споделя Елена Алтимирска, доктор по организационна психология. А Здравко Димитров, експерт „Развитие и ангажираност“ в Лидл България, допълва, че е много важен начинът, по който се дава обратна връзка: „Обратната връзка е подарък, но трябва да е правилно пакетиран.“

Образователният видеокаст на Лидл България се радва на изключително голям интерес. Първите три епизода на поредицата събраха над 137 хиляди гледания за няколко месеца.

Повече информация за видеокаста “Уменията на 21 век“, водещите и участниците в епизодите, можете да прочетете на кариерната страница на Лидл България.

Епизодите от видеокаста „Уменията на 21 век“ са достъпни безплатно в каналите на Лидл България в You Tube.

--------

За гостите в четвърти епизод:

Елена Алтимирска е д-р по Организационна психология, акредитиран мастър коуч, дългогодишен преподавател в магистърски и следдипломни квалификации по Организационна и Бизнес психология към Софийски университет, Нов Български Университет и УНСС.

Създател и партньор в консултантска компания Бизнес Ефект и Имерсика, която се занимава с производството на дигитални обучителни ресурси с високи технологии /Изкуствен интелект, виртуална реалност и др./. Има над 30 години опит като треньор, консултант, ментор в обучения и програми за развитие по т.нар. „меки умения“, включващи ефективна комуникация, асертивно поведение, лидерство, лична и екипна ефективност и др.

Здравко Димитров, магистър по Трудова и организационна психология, СУ „Св. Климент Охридски“, придобита квалификация по Групово-динамичен тренинг, сертифициран оценител за работа с Центрове за оценка и развитие по методологията на SHL.

Опит като треньор: повече от 20 години, както като вътрешен обучител в едни от големите корпорации в България, така и като част от водещи консултантски компании.

Основните теми са екипна ефективност, мениджърски умения, ефективна и асертивна комуникация.