Translate

петък, 4 октомври 2024 г.

Неотразимата Тони Димитрова търси дуетна половинка в “Пееш или лъжеш”

 

Участниците ще опитат да впечатлят певицата със своите нетипични таланти

 

 

Забавление, любима музика и много настроение ще изпълнят сцената на забавното музикално шоу „Пееш или лъжеш“ тази неделя от 20:00 ч. по NOVA. Певицата с един от най-завладяващите български гласове – Тони Димитрова, ще се изправи пред новите осем претенденти в опит да разбере кой от тях наистина умее да пее и кой е влязъл в шоуто, за да я излъже.

Тази неделя към звездните съветници Мария Игнатова, Иван Христов и Андрей Арнаудов ще се присъединят Драгомир Драганов и Андреа Банда Банда. Петимата ще дадат всичко от себе си под зоркия поглед на любимия водещ Димитър Рачков, за да насочат максимално добре Тони Димитрова към правилния избор за дуетна половинка на финала на шоуто.

“Един истински певец пее със сърцето и душата си. Енергията му гори през погледа, затова аз ще гледам всички кандидати право в очите”, споделя Драгомир Драганов за основната тактика, която ще използва при разобличаването на лъжците и разпознаването на истинските таланти в “Пееш или лъжеш”.

Народните танци и танците на високи токчета ще бъдат само част от талантите, с които участниците ще се опитат да спечелят доверието на Тони Димитрова. Дали ще последва примера на Веселин Маринов и Галена в избора на отличен изпълнител, или ще бъде заблудена? - гледайте тази неделя в 20:00 ч. по NOVA.

Kaufland предизвиква любителите на спорта в Студентски град

Събитието ще се проведе от 10:30 часа на паркинга на лидера в ритейла

 

 

Лидерът в ритейла организира спортно предизвикателство за студенти и ученици над 18 години. Събитието ще се проведе на 5 октомври /събота/ на паркинга на Kaufland в кв. „Студентски град“. Специален гост ще бъде една от най-екстремните участнички от „Игри на волята“ 4 - Михаела Тодорова – инструктор по групови и персонални тренировки. Забавната инициатива започва в 10:30 часа и ще продължи около два часа. Входът е свободен, но се изисква предварителна регистрация тук.

Михаела Тодорова е известна като една от най-смелите участнички от четвърти сезон на предаването, а сред хобитата ѝ са спортове като скачане с парашут и водолазно гмуркане. Вече три сезона тя се занимава и с физическата подготовка на други кандидати за Арената. На събитието на Kaufland Михаела ще организира различни отборни и индивидуални игри, както и разнообразни по вид състезания. Не се изискват специални спортни умения, като сред активностите ще има още и логически игри с много награди.

Участниците в събитието имат възможността да се срещнат на място и с едни от най-свежите представители на екипа на Kaufland. С тях освен, че ще могат да премерят сили в игрите, ще имат и възможността да разберат какво е да си истински Кaufländer /кауфлендер/ и как те самите могат да станат такива.

Kaufland подкрепя активния начин на живот чрез множество кампании и вътрешни инициативи, като и тази година застана зад Европейската седмица на спорта. Грижата за физическото и психическото здраве са ключова част от стратегията на компанията и налагането на най-добри работодателски практики. Преди броени дни компанията награди и най-активните си служители в първото предизвикателство на вътрешната програма K-Fit. Ритейл лидерът предлага широк пакет от над 18 социални придобивки и различни програми за развитие и обучение на своя екип от близо 7500 души. Екипът на Kaufland има възможност да участва в множество инициативи, събития, благотворителни акции, празненства и спортни мероприятия.

 

Стартира инициативата в подкрепа на женското здраве „На време за мен“

 

Актрисата Весела Бабинова е посланик на инициативата

 

 

Информационната кампания „НаВремеЗаМен“се организира от АстраЗенека България с институционалната подкрепа на МЗ и Столична община, в партньорство с Българско онкологично научно дружество /БОНД/, Българска асоциация по медицинска онкология /БАМО/, Институт за изследване лечението на рака на гърдата, Фондация „Нана Гладуиш-Една от 8“ и Асоциация на пациентите с онкологични заболявания /АПОЗ/.

С послания в подкрепа на каузата се включиха също така Мария Пеева – създател на блога „Мама Нинджа“, и инфлуенсърът Диляна Георгиева – Dare.

Актрисата и посланик на кампанията Весела Бабинова призова: „По-добре е да ходиш веднъж в годината на преглед, колкото е препоръчително, и да предотвратиш нещо, което би могло да стане. Когато ме поканиха да участвам в тази кампания, знаех, че не мога да откажа, когато говорим за нещо толкова важно, колкото е здравето.“

Профилактиката е най-важната стъпка за създаването на план за борбата с онкологичните заболявания. Веднъж годишно е задължително да се провежда профилактичен преглед при гинеколог, а за рисковите групи – 2 пъти. Важно е тийнейджърите и жените в менопауза също да посетят своя лекар и да не пренебрегват здравето си. Защото профилактичните прегледи са в основата на ранната диагностика на рака на гърда. А профилактиката е най-силното оръжие с което медицината разполага. Чрез нея може да диагностицира заболяването още преди човек да разбере, че има проблем.

В България се регистрира най-високият процент на късно откритите случаи, въпреки че и диагностиката е толкова напреднала. Основната причина за това е липса на Национална скринингова програма.

Но ние може да правим своите профилактични прегледи. Те са нашето оръжие. Отговорността към здравето ни е отговорност и към нашите близки, бяха единодушни д-р Наталия Петракиева, д-р Славяна Ушева и д-р Петя Баликова.

Гергана Богданова от Фондация „Нана Гладуиш-Една от 8“ сподели, че застават зад инициативата „НаВремеЗаМен“, защото вярват, че знанието и редовните профилактични прегледи спасяват живот.

-Наша лична отговорност е да се погрижим за здравето си навреме. Не само заради нас самите, но и заради хората, които ни обичат, каза тя.

Евгения Александрова, председател на АПОЗ, отбеляза, че всеки съвременен човек трябва да направи здравето свой личен приоритет и ангажимент, за да изпревари всяка болест. Тя призова: Намерете време за себе си. Това не значи да отидете на фитнес или СПА, а отделете време за своя профилактичен преглед. Направете нужното, за да не се сблъсквате с рака. Грижете се за себе си.

Гергана Пенчева и Мария Желязова от АстраЗенека България споделиха, че значимостта на кампаниите, като тази, която се реализира сега, е че те допринасят за това до българското общество да достига информация, да се постави акцент върху превенцията, навременната диагностика и лечение на социално-значимите заболявания, повишава се здравната култура на обществото с цел по-доброто здраве и качество на живот.

АстраЗенека, в партньорство с българските онколози, пациентски организации и други партньори реализира кампанията за борба с рака на гърдата вече повече от 2 десетилетия, като впоследствие надгради и с информационни активности за овариалния карцином, обединени от грижата за женското здраве. „НаВремеЗаМен“ е кампанията, която през настоящата година разгръщаме и с която се обръщаме към всяка една жена да отдели време за себе си, да направи профилактичните си прегледи при мамолог и гинеколог, да се информира, защото всяка малка стъпка в посока на грижата за собственото ни здраве е отговорност и грижа за нас самите, за семействата ни и за обществото“, каза Гергана Пенчева.

В подкрепа на кампанията Smile Womens Tennis организира специално издание на любителския тенис турнир „Една от всички, всички за една: Заедно в подкрепа на женското здраве!“, който ще се проведе на 5 октомври 2024 /събота/, Борисова градина, София – кортовете на “Smile tennis”.

На огледалата в салоните на Dupissima ще бъдат позиционирани стикери с QR код, който ще отвежда до повече информация за заболяванията. Ritmo Dance Studio също подкрепиха инициативата и призовават всички хора да се грижат за здравето си и да предават тази грижа и към своите близки.

Грижата за женското здраве е част от грижата за теб. Бъдете информирани!

Повече информация за рака на яйчниците и на гърдата може да се намери на www.azcare.bg и на страниците на „Животът те обича“ във Facebook и Instagram.