Риалити формати и български сериали привличат зрителите в праймтайма. bTV Новините затвърждават позицията си на водещ източник на информация, а програмата през пролетния сезон превръща bTV в най-гледания национален телевизионен канал в България*
На 1 юни bTV Media Group отпразнува 22 години от своето създаване. На същата дата през 2000 година
започва излъчването на предавания в ефира на първата българска частна национална телевизия, а днес компаниятa притежава шест ТВ канала, пет радио станции, редица дигитални платформи и бранд за киноразпространение. На същата дата, 1 юни, отпразнува своя 16-ти рожден ден и радио N-JОY – част от медийната група и една от най-големите музикални радиовериги в страната, известна със своите хитове, много настроение, любопитни звездни новини и теми от шоубизнеса.
Двата празника събраха на корпоративно събитие служителите на двете компании, на което бяха представени резултатите на пролетния сезон и новите дигитални проекти, които са част от портфолиото на медийната група. В ролята на водещи влязоха красивото лице на bTV Новините Виктория Готева и най-разпознаваемият радио глас Генчо Генчев, по известен като Инспектор N-JOY. За доброто настроение се погрижиха любими изпълнители като Влади Ампов - Графа и Михаела Филева, а специални гости на този ден бяха малчуганите в семейството на bTV, които получиха много забавления и изненади.
„Най-големият подарък е възможността да празнуваме с тези, които горят и вярват най-много в това, което правим - нашите служители. Именно те са тези, без които не би било възможно да изградим доверието, което зрителите гласуват на bTV вече 22 години в телевизионния ефир. Те са тези, без които радио N-JOY не би се превърнала в една от най-слушаните музикални станции за последните 16 години. Гордеем се с високите резултати, които постигнахме през пролетния сезон и продължаваме да инвестираме в локално съдържание и дигитални проекти“, сподели за повода н Мартин Швехлак, Главен изпълнителен директор на bTV Media Group и bTV Radio Group.
Редица премиерни за България предавания и сериали предложиха развлечение и добро настроение на зрителите на bTV от началото на годината. Балансираното разнообразие от световно доказани риалити формати и нови продукции бе в основата на програмата на медията, която отново нареди bTV като най-
гледаният национален телевизионен канал в България след старта на сезона на 14-ти февруари със среден целодневен аудиторен дял 27% и близо 30% среден аудиторен дял в праймтайма /all 4+, източник GARB/, с което bTV привлича вниманието на най-голяма част от телевизионните зрители на национални телевизии в страната.
Няма коментари:
Публикуване на коментар