Habanos, S.A. продължава бизнес растежа си и
отбелязва рекорден оборот от 537 милиона долара за 2018 г.
Световна сцена на
най-мащабното събитие бе Хавана, която тази година посреща
500-годишен юбилей от основаването си.
В рамките на глобалния
ивент акцентно бяха представени елегантните и
вдъхновяващи издания на Trinidad, която отбелязва 50 години от създаването си. Марката San Cristóbal de La Habana, празнуваща 20 години, също бе удостоена със специално внимание. Gran Reserva Double
Coronas Cosecha 2013, предназначена само за
ценители, е изненадата от бранд Hoyo de Monterrey, който вплита сдържания си характер в
изключителното издание. Гостите на Фестивала наброяват над 2200 пура ентусиасти
от 70 страни.
„2018-та бе поредната
успешна година за Habanos, запазвайки тенденцията за ръст в продажбите на
различни пазари, както по отношение на обема, така и на пазарния дял, където са
представени нашите марки, който е около 70% в късове и 80 % в стойност,“ споделиха вицепрезидентите
Inocente Núñez и Luis Sánchez-Harguindey Pardo de Vera. В рамките на
календарния период по целия свят са продадени около 450 милиона премиум пури.
По отношение на обема на
продажби водещи са Испания, Китай, Франция, Германия,
Куба и Швейцария. По региони Европа остава основен пазар за Habanos, отчитайки
53% продажби, следвана от Америка с 18%, Азия с 15%, Африка и Близкия Изток с 14%.
148 бутици
високоспециализиран ритейл под бранда La Casa del Habano и 16 луксозни представителства на Cohiba Atmosphere предлагат шедьоврите на кубинското земеделие и традиции по целия свят.
Гостите на XXI Habanos
Festival се насладиха на богата петдневна програма,
изпълнена с активности, предназначени да изследват културата, познанието и страстта към Habanos. Фестивалът
се разгърна с празнична
програма, включваща обиколки на тютюневите плантации във
Vuelta Abajo, в региона Pinar del Río, считан
за най-плодородната почва в
света
за отглеждане на тютюн.
Посещения на фабриките, в които се произвеждат
най-значимите пури за тази година. Търговският панаир е изключително интересно и ключово място за срещи и професионален обмен в тютюневата
индустрия в световен мащаб.
Ежегодно се включват изложители от други производители на луксозни
стоки, също така и занаятчии, художници и
производители на машини, както и на гурме продукти.
Международният семинар,
включващ конференции и дегустации, е друга задължителна част от програмата. Активностите продължават с
майсторски класове и презентации, водени от признати
експерти в света на Habanos.
Дегустациите и съчетания с напитки и пури са предпочитани от гостите като
истински празник за ценителите и habanossomeliers.
По време XXI Festival
Habanos бе проведено и второто издание на конкурса Habanos World
Challenge, който изпитва общите познания за
Habano. Той завърши в последния ден с финална битка
между "Criollitas de La Habana", съставена от Mayli Mostaza и Daylin
López от Куба, и "La
Excepción", състояща се от италиански участници Aurelio Tufano и Giulio Amaturo. Именно италианската двойка е победител в състезанието.
Кулминацията на
ежедневните занимания са вечерните събития, които са наситени с богата жива музика от световноизвестни изпълнители, най-добрата гастрономия от Куба, дегустации на пури Habanos и широка гама от напитки от различни
краища на света.

Гала
вечерята, която се провежда в последния ден от Фестивала, почете 50-годишнината на
марката Trinidad.
Седем ултра колекционерски умидора с пури от марките San
Cristobal de La Habana, H. Upmann, Hoyo de Monterrey, Romeo y Julieta,
Montecristo, Trinidad и Cohiba се продадоха общо зад над 1,5 млн. евро, които по традиция се даряват за кубинската здравна система.
Няма коментари:
Публикуване на коментар