Translate

вторник, 14 май 2024 г.

Изключително силно полско присъствие на международното изложение “Арена на красотата” 2024

 

В края на април /26 – 28/ Интер Експо Център в София се превърна в трибуна на
иновациите във всички сектори на индустрията за красота. "Арена на Красотата" 2024 представи над 200 марки от 81 компании в бранша.

На форума участие взеха нови компании от Полша, Турция, Англия, Италия, Португалия и САЩ.

Вече 27 години  "Арена на Красотата" не е само изложение на продукти и услуги. А е и платформа за срещи и нови бизнес възможности. Водещи имена във фризьорството, козметиката, козметичната апаратура и грижа за ноктите се срещнаха за обмяна на знания и опит.

И тази година на фокус бяха разнообразието от нови брандове, фирми и производители. Сред които се откроиха Sapfir Laser, Gerovital, Uniquenails Professional, KART podology, DARK by Rior, Alessandro и YZC Group.eu, които представиха част от своите машини с иновативна технология  Bio Red Light Therapy, EMS Meta Slim, Meta Roll и Ice Carbon Lazer.

Българската Национална Асоциация "Етерични масла, Парфюмерия и Козметика" за първи път взе участие и представи на изложението свои членове - българските производители YOGH, Kateko, INA ESSENTIALS и Krimas. Основните приоритети на БНАЕМПК са промотиране на българските етерични масла и козметика и повишаване на информираността на бизнеса относно новите нормативни изисквания към производството им.

Изключително силно беше присъствието на полски компании, които представиха широк спектър от продукти и нови подходи в индустрията на красотата. Общо 16 компании се включиха в изложението, сред които 4 starlings, Isle for men и Red Pharma Laboratories. Те предложиха богат набор от всички сектори, включително грижа за кожата, wellness и spa, парфюми, грижа за косата и други.

Kodi Professional беше един от изложителите, който се нарежда сред най-предпочитаните марки в световен мащаб. През годините тя продължи да завладява нови позиции на пазарите, благодарение на качеството и разнообразието на предлаганите продукти. По време на изложението Kodi Professional се погрижи за блестящите визии и направи специален грим за различните дни на събитието. Брандът предлага богат асортимент от качествени и дълготрайни продукти за маникюр, грим, грижа за лице, миглопластика и перманентен грим. Компанията представи на българския пазар новия бранд - DARK by Rior, който е марка за професионални продукти за маникюр. Тя предлага изобилие от бази, топове и гелове за всеки нокът и модерен дизайн.

Фирма Аntoanette, която тази година отпразнува своята 30-та годишнина на българския бюти пазар, представи най-новият бранд от портфолиото си „KART podology" – система за медицински педикюр. На щандът им, посетителите можеха да научат повече за TOSKANI med – иновативна клетъчна козметика, авангардни биокомплекси, фармацевтично чисти формули, мезококтейли и биоревитализанти, апарати за мезотерапия и джет инфузии за клиники.

През март месец Christian of Roma отбеляза 30-годишнина и представиха в Пловдив машината, която работи с изкуствен интелект - Koemia. По време на изложението “Арена на Красотата”, екипът на Christian of Roma презентираха машината. България е втората държава в света след Италия, в която беше показана революционната технология, която работи с изкуствен интелект. Машината, прави прецизна диагностика и създава персонални терапии според моментното състояние на косата. Според нейните създатели, творчеството и професионализмът на стилистите ще останат, но изкуственият интелект ще даде едно по-различно обслужване и ще надгради услугите за хората с увредени коси. Машината е революция във фризьорския бизнес и тепърва ще навлиза в салоните за красота в България.

Демонстрациите на щандовете представиха най-съвременни разработки и оригинални техники. Две изключителни терапии - "RADIANCE" с 24-каратово злато за кожа над 40 години и "Delicate" за чувствителна кожа и кожа с купероза показаха експертите от Alissa Beauté в първите два дни. В неделя, компанията представи терапия "TIMELESS" с RETINOL LIKE за уголемени пори, неравномерен цвят и кожа с бръчки, последвана от демонстрация с кислороден апарат и терапия "Perfection HIALU LIFT" за уморена, старееща кожа с несъвършенства. По време на събитието бранда отбеляза своята осма годишнина и отпразнува заедно с всички посетители.

А своята десета годишнина отбеляза GEL.IT.UP, което бе повод за радост и празненство.

Ани Гусийска - професионален майстор на микроблейдинга и нейния бранд ANIGMA BEAUTY показаха широк спектър от услуги, включително оформяне на вежди с конец и къна, ламиниране на мигли и вежди, миглопластика и hair tinsel с капси. Демонстрациите включваха и различни техники, както и дискусия на тема "Подходящи продукти за работа с клиенти с алергични реакции".

KUBAKO разкриха новата си гама оцветяващи маски за коса Kromask в петък, а в събота презентираха нова линия от продукти Inebrya Shecare Glazed за цялостна грижа и ламиниране на косата. Серията Greylosophy обяви началото на нова ера на красотата за сивата коса.

Впечатляващи техники за заличаване на белези, татуировки, перманентен грим и пигментации бяха представени на щанда на TOUCH. Бяха показани и предимствата на карбоновия лазерен пилинг с RF Микронидлинг и ND YAG или Рисо Лазери.

Терапия за околоочния контур VZone System VM Corporation беше демонстрирана още в първия ден на събитието от TRADINGBULG, а  посетителите имаха възможност да се докоснат до нови методи за

подмладяване на кожата около очите. През втория ден вниманието беше насочено към  анти-ейдж карбоновия пилинг VCarbon System, който показа последните постижения в борбата с признаците на стареене на кожата.

Три технологии обединени в компактен дизайн, разкриха Genesis - най-новият апарат в продуктовата гама на испанската компания Mesoestetic. Функционалността на уреда се допълва от удобна количка, която позволява преносимост и комфорт при процедурите.

Посетителите на “Арена на красотата” 2024 имаха възможност да се запознаят с най-новият апарат на Chanterelle. Компанията представи новия уред THERMOLED Master, който представлява съвременен неинвазивен апарат, разработен за интегрирани терапевтични процедури. Той комбинира методите на термомоделиране и преструктуриране на кожните колагенови влакна, използвайки въртящо се поле и импулсно магнитно поле, с фотодинамичния метод, включващ PDT LED светлина.

На специална демонстрация бе представен и апарата Megan, съчетание на Tri Synergy Tech с Hi-Tech Performing Cosmetics, апаратът се отличава с висока ефективност и възможности за процедури както за лице, така и за тяло. Процедурата с апарата Megan комбинира две основни стъпки: дълбока регенерация и максимално проникване и ефективност. Процедурата за лице започна с дълбока регенерация, която се инициира чрез Hi-Freq. Този процес стимулира, регенерира и оформя най-дълбоките тъкани на кожата. Втората стъпка от процедурата включва Dermaboost+Deep RGB, които осигуряват максимално проникване и ефективност. Dermaboost увеличава проникването и подобрява усвояването на съставките на LED активните концентрати чрез хидроелектропорацията.

Второто издание на международното състезание за бръснарство и фризьорство Barber Battle в България беше изключително зрелищно шоу във втория ден на “Арена на красотата”! Участниците се състезаваха в три различни категории –

Freestyle haircut, Fast fade, Scissor Cut, както и за голямата награда в Grand Final, като представиха различни техники за оформяне на бради и прически. В атмосферата се усещаше истинско вълнение, като всеки от участниците имаше привърженици, които ги подкрепяха с ентусиазъм и овации, създавайки невероятно напрежение и емоция около сцената.

На третия ден от изложението бе отличен випускът от 2023г. на Частен професионален колеж Богоя, който завърши успешно своето обучение в областта на красотата.

Посетителите на събитието не само се запознаха с новите продукти и технологии, но и имаха възможността да се възползват от големи отстъпки и предложения от представените марки. Всеки имаше възможност да се възползва от различни услуги на място - маникюр, процедури за лице, поставяне на мигли, оформяне на вежди и много

други.

За поредна година форумът доказа, че е едно от най-значимите събития на Балканите - демонстрация на нови продукти, създаване на нови бизнес възможности и нови преживявания за всички участници и гости.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар