според
единствената подобна потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.
В
категория „Телевизия“ документалният каналсе конкурираше с БТВ и Нова ТВ. В
трите етапа на шестото издание са гласували 20691 потребители, който избираха
сред 204 бранда в 34 категории.
„Резултатът
е изключително ясен сигнал, че у нас качественият телевизионен продукт се цени
и ценно признание, че българският екип на NGC развива локално този световен бранд в
най-правилната посока.“- коментира Милена Филчева –
Маркетингдиректор на FOX International Channels Bulgaria.
Класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава израз на предпочитанията и емоционалната
привързаност на крайните потребители към конкретни марки. За разлика от други
класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са
свободни, основани единствено на предпочитанията на хората и не включват
специални пазарни критерии. Гласуването е онлайн на уеб страницата на инициативата:
www.mylovemarks.eu.
Няма коментари:
Публикуване на коментар