Translate

вторник, 22 юли 2014 г.

Не ме слагайте в множествено число мен с Орешарски, това ме обижда лично. Я се дръжте прилично


От срещата на Бойко Борисов, лидер на ГЕРБ, с представители на синдикати и работодателски организации, които излязоха с обща позиция към партиите в парламента

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов се оплака, че всички, които са поискали среща с него, са виновни правителството му да си отиде от власт и за това, че кабинетът "Орешарски" работи от година.
Скара се на синдикати и работодатели, че го наричали "оня, който ще се върне на бял кон", а сега искали среща с него, после ги нахока, че не слагали епитет като "недоразумение" не само на здравната министърка Андреева, но и на премиера Орешарски.
Борисов: Не ме слагайте в множествено число мен с Орешарски, това ме обижда лично. Не приемам под думата политици да слагат под един знаменател ГЕРБ и тези, които една година без принцип, без никакво споразумение управляват. Всеки трябва да знае в какво му е вината - дали е премиер, дали е партия, дали партията е опозиция, дали е управляваща.
Божидар Данев, съпредседател на БСК: Сега като опозиция алармирате за дефицита в бюджета на НЗОК , но в продължение на четири години отпускахте еднакви суми за здравеопазване и системата пак беше недофинансирана.
Пламен Димитров, председател на КНСБ: Не съм тук да обяснявам какво съм направил и какво не съм направил.В нашата декларация никой не е посочен поименно.
Борисов: Това е проблемът, че никой не е посочен поименно.
Димитров: Финансовият министър на ГЕРБ Симеон Дянков отне 1.4 млрд. лв. резерв на касата, който беше в БНБ. Ние тогава протестирахме. Да не забравяме пощите, „Напоителни системи", които сега пак ще протестират.
Борисов: Кой нажежи обстановката, множественото число ме притеснява. Ние не сме нажежили нищо, ние не сме виновни, че сме ги победили категорично. Ние не сме виновни, че те са слаби, какво съм виновен аз.
Васил Велев, председател на Асоциацията на индустриалния капитал: Г-н Борисов, вие сте виновен с това, че казвате, че държавата ще фалира. Хората получават едно внушение да се редят на опашки пред банките.
Борисов: Г-н Велев, я се дръжте прилично - когато излизаше Станишев и говореше, че ГЕРБ е изял, оглозгал, опоскал, преял държавния резерв, това вярно ли беше!
Огнян Донев, председател на КРИБ: Г-н Борисов, къде бяхте вие на 19 юни 2013 г., когато КРИБ поиска оставката на премиера Пламен Орешарски? Даже станахме нежелани за всякакви форуми и много се радвам на този катарзис от последните седмици.

Имаме усещане, че като че ли ни се карате, г-н Борисов, обърна се на свой ред Божидар Данев от Българска стопанска камара. Това стана повод за нови гневни реплики на кого всъщност са ядосани синдикати и работодатели и защо критикуват всички.
Упрекът ни е към всички, законите, които се приемат, са лоши, те са обида за интелекта на българското общество, каза Данев, който директно атакува Борисов и притеклата му се на помощ Лиляна Павлова, че не работят.
Той подчерта, че депутатите от всички парламентарни сили са избрани в НС, за да работят. От една година си играете на котка и мишка, обърна се той към ГЕРБ. Бойко Борисов се опита да го прекъсне за пореден път, но Данев, му направи забележка с репликата: "Прочетете си записа колко пъти вие сте говорили и колко ние". Той припомни и вината на предишното управление за състоянието в бюджета на касата. От БСК настояха ГЕРБ да влязат в НС. Заради силно критичния тон на разговорите лидерът на ГЕРБ се отегчи и обеща да помогне в гласуването на актуализирания бюджет на касата и да съдейства с каквото може.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар