Translate

вторник, 22 юли 2014 г.

Алангле



Според ексдепутата от НДСВ Минчо Спасов трябва да се внимава за последователи на Карлсон от покрива:
Защо иска отново властта Бойко Борисов? Най-краткият отговор е,защото иска пак да се вози на самолет от Авиоотряд 28. Беше го превърнал в лични гащи с перка. Номер XXL.
---
Сега, като ги слушам БСП, все едно криза нямало. Все едно нищо не се е случило. За какво бяха тези извънредни консултации. Те са като ламя с много глави падат, стават, не можеш да разбереш какво казват.
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов е като в приказка с неясен край
---
С моето нахлуване в парламента - щото аз буквално нахлух с двама бодигарда от НСО, хванати в двете ми ръце - се разрешиха много неща в държавата. Първо, имаме дата за избори. Второ,ясно е, че Орешарски си отива. И,трето,спряха сделките между ДПС и ГЕРБ. Значи аз, като влязох в Нородното събрание - неканен на тези консултации, но нали съм евродепутат, никой не може да ме спре,знаеш, че българският парламент е подчинен на европейския - те тримата ме гледаха някъде 5 минути като хванати по бели гащи... Местан,Станишев и Борисов.
Лидерът на ББЦ Николай Бареков в стил „Аз съм пътят, истината и животът..."
---
Аз мислех, че след загубата на изборите може да настъпят някакви мисловни процеси в ръководството на БСП, но явно не могат да настанат, защото за тези две седмици Сергей Станишев избра Мартин пред партията си.
Червеният депутат Кирил Добрев се е уморил да мисли вместо всички
---
Защото ние, както се пее в известната песен за Кирил и Методий.отвоювахме тази земя с меч, от първия квадратен сантиметър до последния я защитавахме с меч. За многобройните гости на Поморие, включително и руснаците, които са 1/3 от населението там, нека да знаят, че идват на земя, облагородена от българите още преди 1309 години. По това време в Москва, която е на 800 години,са бродили само мечки.
Директорът на НИМ Божидар Димитров
обяснява защо е важно да се построи
паметник на хан Тервел не само в Брюксел,
но и в Поморие
---
Ситуацията в здравеопазването в момента е точно като преди наводненията във Варна и Добрич. Два бента изгърмяха. Другите бълбукат и са тръгнали надолу.
Началникът на Клиниката по интензивно
лечение в „Пирогов" проф. Милан Миланов
вече е вдигнал ръце и се надява
на доброволци
---
Най-добрата България, разбира се,беше с моя приятел Христо в Щатите през 1994 г. И не беше само той. Бяхте голяма банда, двамата халфове си спомням - единия без коса, другия с голяма коса. Да, помня, да. Лечков и Балъков. Имаше и един страшен защитник с брада...
Диего Марадона в стилистиката на Димитър
Пенев: „Видя се, че с влизането на тези
двамата и следващия... третия,
Иовов,стана по-бърза играта..."

Сп."Тема"

Няма коментари:

Публикуване на коментар