Новата тарифа влиза в сила от 21 януари 2015 г., съобщиха от
Министерството на транспорта. От сайта на компанията се вижда, че цената на
електронен подпис StampIT за физически лица
пада от 24 на 12 лв., а пълният комплект с четец и карта
струва 36 лв. вместо 63.30 лв. Намалението идва на фона на отпадналото
изискване от Националната агенция за приходите за подаване на данъчна
декларация от физически лица само с електронен подпис.
От "Информационно обслужване" напомнят, че
електронният подпис е най-сигурният начин за комуникация при ползването на
електронни услуги и гарантира достоверността при работата с тях. Осигурява бърз
достъп на гражданите и бизнеса до институциите и спестява време и ресурси. Сред
основните електронни услуги на държавната администрация, които могат да бъдат
ползвани с УКЕП са: - Подаване на данъчни декларации и справки в НАП -
https://inetdec.nra.bg; - Справки и подаване на информация към Търговският
регистър към Агенция по вписванията - https://www.brra.bg; - Издаване на
електронни свидетелства за съдимост - https://cs.mjs.bg; - Електронно подаване
и отчитане на проекти с евросредства в ИСУН - https://eumis.government.bg; -
Подаване и проследяване на документи към деловодните системи на държавната
администрация; - Преглед на здравно досие в НЗОК - https://pis.nhif.bg. -
Гарантиране сигурността на електронното банкиране в търговските банки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар