Translate

вторник, 27 януари 2015 г.

Здравният министър д-р Петър Москов: Моята лична цел е пълен мандат на правителството и завършване на много дълго отлаганите реформи



Единствената ми цел е успехът на правителството и в частност успехът на реформите в сферата на здравеопазването. Моята лична цел и целта на екипа, от който съм част, е пълен мандат на правителството и завършване на много дълго отлаганите реформи. Той заяви категорично, че познава сферата, която ръководи в момента, познава проблемите й и налага различни правила заедно с пациентските организации, Лекарския съюз и всички участници в диалога за здравеопазването. „Аз съм доволен от това, че тези усилия срещат обществено одобрение. Не съм имал и никога няма да имам друга и различна цел.

Няма коментари:

Публикуване на коментар