Translate

сряда, 19 октомври 2011 г.

Pepsi Light Life насърчава потребителите към здравословен начин на хранене и спорт


Бутилировачът на продуктите на PepsiCo за България – „Куадрант Бевъриджис”, стартира програма под мотото Pepsi Light Life. Целта й е да насърчава потребителите към здравословен хранителен режим и спорт. Pepsi Light Life ще се реализира изцяло в интернет чрез предоставяне на полезна диетологична и медицинска информация и дейности, с които потребителите демонстрират своя позитивен и здравословен начин на живот.
Нашата цел е да бъдем полезни, да напомним на потребителите да обръщат внимание на всекидневния прием на калории, както и на добрата форма и настроение. Pepsi Light е продукт, който традиционно се свързва именно с този позитивен подход. В рамките на програмата насърчаваме потребителите да покажат как поддържат желаната форма и се забавляват, как спортуват, как възпитават децата си в активен начин на живот”, каза Димитър Стаматов, Маркетинг мениджър на „Куадрант Бевъриджис”.
Първата активност в рамките на програмата ще стартира на Facebook страницата Pepsi Bulgaria, където потребителите могат да споделят своите моменти, в които са се чувствали най-окрилени.
Pepsi Light е диетичната колова напитка на Pepsi, която съдържа 0 калории. На нейния етикет, както и на при всички продукти на PepsiCo, потребителите могат да се запознаят с точния състав, за да регулират правилно всекидневния си прием на вещества чрез храни и напитки.
----
За Куадрант Бевъриджис АД
През 2007 година Quadrant European Beverages (QEB) придобива Агрима, бутилировача на PepsiCo за България, чрез дъщерната си компания Quadrant Bulgaria Beverages (QBB). В момента компанията е официален бутилировач на продуктите на PepsiCo за България (Pepsi, Mirinda, 7UP), на PLI (Lipton Ice Tea), на Gat Foods (сокове и нектари Prisun) и производител на трапезната вода Bellissima.
Куадрант Бевъриджис АД е един от лидерите в сектора на негазираните безалкохолни напитки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар