И през тази есен Нова Броудкастинг Груп
продължава да отстоява позициите на медиен иноватор в телевизионния ефир. В
праймтайм NOVA предложи
изцяло нови за българския пазар световни
формати – „Игри на волята“ и „Маскираният певец“. Есенната програмна схема е
показателна и за ангажимента на компанията да подкрепя българските филми и
сериали. През септември по NOVA стартира най-новият български сериал – „Пътят
на честта“. Според данните на независимата международна пийпълметрична система Nielsen Admosphere Bulgaria
усилията на медията са оправдани, тъй като през октомври NOVA отново е най-гледаният
телевизионен канал сред телевизионната аудитория в активна възраст /18-49 г./. Данните показват също, че
предложеното ново съдържание тази есен се възприема все по-добре от зрителите. Аудиторният
дял на телевизията в най-гледаното телевизионно време /17:30-23:59/ през
октомври е нараснал с 11%, спрямо началото на есенния тв сезон /06 -30 септември/. Същото
сравнение, но направено за втората по гледаемост телевизия, показва обратна
зависимост – данните за октомври са с 5% по-ниски в сравнение с началото на есенния сезон.
През октомври над една
четвърт от активната зрителска аудитория /18-49 г./ е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на NOVA. В дните от понеделник до петък над 26% от
същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат „Игри на
волята“. С идентичен аудиторен дял е и „Пътят на честта“.
Кой стои зад маската –
това е въпросът за над 25% от аудиторията в активна възраст всяка съботна вечер,
в която се очаква да се разкрие поредната мистерия в „Маскираният
певец“. Хитовата продукция на NOVA последните четири години - „Откраднат живот“
- е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.
Няма коментари:
Публикуване на коментар