Обем на продажбите на бира бележат органичен ръст от
+2.3%, с двуцифрен ръст в Азия. Продажбите на бранд Heineken® бележат ръст от +7.4% с двуцифрен
ръст в Африка, Близкия Изток и Източна Европа и Америка
В тази връзка Жан-Франсоа
ван Боксмеер, председател на изпълнителния съвет/изпълнителен директор, сподели:
-През третото тримесечие,
нашето портфолио бири постигна стабилен ръст в обема в размер на 2.3% и то на
фона на високите резултати постигнати през лятото на миналата година. Ръстът на
бранда Heineken® скача до 7.4%. Наблюдаваме нестабилност на част от нашите
пазари, която очакваме да продължи до края на годината. Продължаваме да
инвестираме за постигане на печалба в дългосрочен план за нашите акционери.
Очакваме органичен ръст на оперативната печалба в размер на около 4%.Продажбите
на бранд Heineken® бележат ръст от +7.4% с двуцифрен ръст в Африка, Близкия
Изток и Източна Европа и Америка.
За Европа регионалния
обзор показва, че продажбите на бира бележат органичен ръст в размер на 1.6%; във
Великобритания общият обем нараства слабо. Общият обем бележи среден едноцифрен
ръст. Портфолиото от премиум бири отбеляза висок едноцифрен ръст, благодарение
на Heineken® и Birra Moretti; във Франция обемите нараснаха слабо, въпреки
по-неблагоприятните климатичните условия. Климатът беше предизвикателство.
Премиум портфолиото отбеляза двуцифрен ръст; в Италия, продажбите на бира
отбелязаха висок едноцифрен ръст, благодарение на продължаващото позитивно
представяне на Ichnusa и разгръщането на Messina; в Холандия, продажбите на
бира отбелязаха висок едноцифрен спад, вследствие на високите резултати от
предходния период; в Испания, продажбите на бира останаха непроменени, повлияни
от частичното изваждане от продажба в голяма търговска верига; в Полша,
продажбите на бира бележат среден едноцифрен органичен спад, основно поради
по-лошите климатични условия.
А отчетената нетна
печалба за първите девет месеца на годината е 1 667 млн. евро спрямо предходната година - 1
596 млн. евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар