Рекордно високи резултати, най-голяма печалба за
последното десетилетие
LG
Electronics Inc. /LG/ обяви рекордни резултати за трето тримесечие
възлизащи на 15.7 трилиона KRW /южнокорейски
вон/ или 13.15 милиарда щатски долара за периода
юли-септември. Продажбите са се увеличили с 1.8%, а оперативният доход е с 4.4%
по-висок от същия период миналата година. Това се дължи основно на силното
представяне на дивизията за домакински уреди, уредите за домашно забавление и
решения за бизнеса, докато загубите се задълбочават при мобилните устройства
през тримесечието.
LG Home Appliance & Air Solution Company постига най-висок резултат на продажбите за третото тримесечие от 5.33
трилиона KRW /4.46 милиарда долара/, което е с 10% по-високо от същия период
миналата година, благодарение на високото представяне в Северна Америка,
Европа, Азия и Средния Изток. Оперативният приход от 428.9 милиарда KRW /359.2 милиона долара/ е с 3.8% по-висок от прихода за третото
тримесечие миналата година благодарение на комбинация от увеличение в
продажбите, продължително намаление на разходите и по-ниски цени на първичните
суровини.
LG Home Entertainment Company отчита приход за тримесечието от 3.87 трилиона KRW /3.24 милиарда долара/, което възлиза на 3.5% увеличение за същия
период през 2018 година. Това показва огромни продажби в Латинска Америка и
Средния Изток. Въпреки че оперативният доход от 266.3 милиона долара показва
лек спад от миналата година заради силната конкуренция на пазара и
неблагоприятните валутни курсове, продажбата на премиум продукти като OLED телевизорите води до благоприятния оперативен
марж от 8.2%.
LG Mobile Communications Company отчете продажби от 1.52 трилиона KRW /1.27 милиарда долара/ за тримесечието в предизвикателния световен
пазар на смартфоните. Сравнено с предното тримесечие, оперативната загуба е
намаляла значително до 161.2 милиарда KRW /135 милиона долара/,
благодарение на по-продуктивно производство и намаляване на разходите.
LG
Vehicle Component Solutions Company достига приход от 1.34 трилиона KRW /1.12 милиарда долара/, което е с 14% по-високо от третото тримесечие на 2018, благодарение на
увеличение в продажбите на инфотейнмънт системите. По-високите разходи за
настройка на масовото производство, свързани с нови проекти, доведоха до
оперативна загуба от 60.1 милиарда KRW /50.3 милиона долара/ през третото
тримесечие на 2019 година.
LG Business Solutions
Company отчете продажби през третото тримесечие възлизащи на 698.7 милиарда KRW
/585.2 милиона долара/, с 21.2% по-високи от същото тримесечие миналата година
поради по-силните продажби на информационни дисплеи и соларни модули на
ключовите пазари. Оперативният приход е нараснал с 90% на годишна база,
достигайки 66.8 милиарда KRW /55.9 милиона долара/ в резултат на подобрена
производителност и по-високи продажби.
- - - - - - - -
LG Electronics отчита печалбите си за тримесечието въз основа на Международните
стандарти за финансови отчети /IFRS - International Financial Reporting Standards/ за период от 3 месеца, приключващ на 30 септември 2019.
Сумите в корейски вон /KRW/ се обръщат в щадски долари /USD/ въз основа на
средния валутен курс за периода – 1 194 KRW за 1 USD.
Няма коментари:
Публикуване на коментар