Translate
вторник, 11 юли 2017 г.
Kaufland България променя визуалната си идентичност - започва с клиентския си вестник
Крайната цел е улеснението на клиентите – от придвижването в хипермаркетите до избора на широк асортимент от продукти
От 1-ви юли близо 1,8 млн. домакинства в страната получиха новата, променена брошура на Kaufland България, която съдържа информация за седмичните промоции във веригата хипермаркети. Освен с различен дизайн и нови графични елементи, тя се отличава с по-компактен размер и печат върху гланцирана рециклирана хартия.
„С тираж от близо 1,8 млн. бройки можем да кажем, че променяме най-големия вестник у нас. Силата ни е в качеството и свежестта на продуктите и ще продължим да залагаме сериозно на специални предложения в тази сфера. Това, което запазваме непроменено, са изгодните ни цени. Нашата марка се базира на четири основни ценности – качество, цена, улеснение и разнообразие. Всички тях клиентите ни могат да усетят в новата ни брошура, а постепенно те ще се засилват все повече и в хипермаркетите ни“, коментира Димитър Спасов, Председател на Управителния съвет на Kaufland България.
Новата визуална идентичност на Kaufland България е изцяло насочена към това да оправдае очакванията на потребителите. Създадена е след множество проучвания на нагласите и желанията им, както и след обстойни анализи на пазара в страната. Освен в клиентския вестник, тя постепенно ще намери отражение и във филиалите на компанията в страната – ще бъдат въведени специални графични елементи (пиктограми), които да улеснят ориентацията на клиентите в търговските обекти, ще бъде намалена височината на рафтовете, както и ще бъдат въведени постепенно дискаунт картони, което ще увеличи удобството. За да се създаде повече място за движение, ще бъдат премахнати щандовете със стоки от средния коридор.
Промените вече бяха въведени в два филиала в София, както и в един в Стара Загора. До края на годината се очаква това да се случи в още 6 хипермаркета от веригата във Варна, София, Враца и Пловдив.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар