Веригата, която смени австрийския
си собственик в края на миналата година, променя и концепцията си,
позиционирайки се като място за цялостни решения и завършени продукти.
Новият собственик обещава да запази традиционно силните
сектори „Градина” и „Строителство”, но вече въвежда допълнителни услуги, които
са различни от предлагането в другите строителни хипермаркети.
В магазините вече кипи усилена
работа по подреждане и аранжиране на новата стока. HomeMax щепосрещне пролетта
с 300,000 цветя и нова визия, която убедително подкрепя слогана „Един дом,
много идеи“.
Управителят на веригата Захари
Занев споделя:„Световните тенденции се променят и в глобален мащаб вече всички
вериги се опитват да следват модела, наложен от ИКЕА –предлагане на цялостно
решение за дома, като същевременно клиентът запазва свободата си да комбинира
сам различните продукти и материали. Ние искаме да запазим наложените добри
практики от предшествениците ни, но ще се съобразим с българските потребности и
особеностите на нашия пазар“.
Веригата е предпочитан доставчик
на строителни материали за домашните майстори и е постоянен партньор на
големите строителни фирми в страната. Тя предлага над 40,000 артикула, много от
които са от собствена марка.
---
HomeMax - В края на миналата година магазините от типа “направи си
сам”- “bauMax”, бяха купени
от българската компания “Хедус”АД. Магазините освен, че ще продължат да
предлагат материали за ремонти и строителство, ще заложат и на най-разнообразни
услуги, за да са от полза на клиентите. Освен към крайните потребители веригата
ще е насочена и към малките фирми и домашните майстори. В двата търговски
обекта в София, и в тези в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе и Плевен
ще се продава на достъпни за българите цени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар