Translate

четвъртък, 3 април 2014 г.

Нищо добро не ни чака в близко време


Аз съм много гневна на това, което се случва, защото ние лекарите сме поставени в много
тежки условия на работа. В общинските болници ситуацията е страшна. НЗОК ни постави в тежка ситуация, определят ни лимити за всяка дейност, но надлимитите не се заплащат, както се обявява по медиите. В тези пътеки хората, които отговарят за нас трябва да знаят, че кадрите трябва да са добре обезпечени, за да не мислят за кредитите си. В момента ние работим само в морален аспект. Това каза сестра на Бойко Борисов д-р Красимира Иванова, която е началник на Детското неонатологично отделение във Втора АГ болница “Св. София” по ТВ7. В момента има само един клиентилизъм, разпределяне на средства само там, където има интерес. Ние сме оставени на течението, категорична беше д-р Иванова. Д-р Красимира Иванова подчерта, че никога не си е позволявала да говори срещу колега. Не трябва да говорим лошо един за друг. "Д-р Таня Андреева е млад и амбициозен човек, но аз съм на много ниско ниво в йерархията, за да я критикувам. Тя трябва да се замисли кои са най-важните приоритети в здравеопазването. Темата с пироговчетата е много смешна. Там ще изтекат едни милиони. Тези отдалечени райони трябва да има една добре оборудвана линейка с добър шофьор, добре обучен лекар и много добре платен. Това е за мен реформата. Първият ни приоритет трябва да бъде детското и майчиното здравеопазване, това е бъдещето на България. На второ място са специалистите, които работят в тази сфера, тяхната квалификация. На трето място тежко болните пациенти, заяви Иванова. За брат си - лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов тя каза, че откакто е в политиката е станал по-тъжен и по-суров. "Той стана по-суров човек. Брат ми беше предаван от много близки хора и това нямаше как да не му се отрази. Неговата греша е добротата и доверието. Ако той може да бъде по-корав и по-твърд и недоверчив тогава ще има по-голям успех", уточни Красимира Иванова. Направих голямата грешка да се кандидатирам за директор на АГ "Шейново", отбеляза д-р Иванова. След като видях, че всичко е нагласено се оттеглих. "Не може един конкурс да да се провежда три месеца. Бях подложена на изпит от час и половина. След два часа ми се обадиха, че прекъсват конкурса, защото е възникнал конфликт на интереси. В комисиите на ДКЦ-тата имало членове на ГЕРБ. След това тези хора бяха принудени да си дадат отвод, защото аз съм сестра на Бойко. казусът беше разгледан дори в парламентарната комисия корупция и конфликт на интереси. Не мога да разбере как няма конфликт при Илияна Йотова и Румяна Тодорова, които са сестри. Аз не получих официален отговор дали има конфликт на интереси или не", изказа разочарованието си Красимира Иванова. Тя заяви, че вероятният директор на болницата е собственик на фирма покриваща дейността на "Шейново". "За мен това беше политизиран конкурс, предварително подготвен за един крайно недостоен човек. Аз се убедих, че няма нищо прозрачно, нищо достойно, човешките ценности са забулени от корупция и лични интереси, договорености и зависимости. Аз нямам усещането, че нищо добро ни чака в близко време. Аз имам някаква относителна надежда, че хората могат да говорят без да се страхуват", добави сестрата на Бойко Борисов.



www.novini.bg 

Няма коментари:

Публикуване на коментар