
Marketing360.bg е
създаден през 2012 година и е първата българска интернет платформа, която
обединява специалистите в сферата на маркетинга, рекламата и PR. От създаването
на сайта негов главен редактор е
Радостина Савова.
На страниците му ежедневно
се публикуват новини и събития, интервюта, реализирани български кампании,
последните рекламни клипове, а мисията е
да се превърне в архив на съвременната българска реклама, да бъде източник
на достоверна информация за маркетинг
стратегиите и решенията, които се вземат и прилагат в България. Сред целите на
уеб платформата е и да създаде зона за всички, които
разбират или просто се вълнуват от реклама и маркетинг.
Професионалното списание Communication
Director,
което нареди Marketing360.bg на трето място сред най-добрите европейски
блог-сайтове за комуникации, се издава от Helios Media
с офиси в Берлин и Брюксел. Неговата цел е да анализира стратегически характеристики на
комуникациите и на тяхната еволюция, да обсъжда значението им от европейска гледна точка. Излиза 4 пъти годишно и абонаментът за него е на стойност 120 евро.
комуникациите и на тяхната еволюция, да обсъжда значението им от европейска гледна точка. Излиза 4 пъти годишно и абонаментът за него е на стойност 120 евро.
Амбицията на
екипа на Marketing360.bg за 2014 година е да
се срещне на живо със своите читатели,
да им предостави уникално съдържание по нов начин и да организира уникално по
рода си събитие, случвало се в България, в сферата на маркетинга и рекламата.
Повече за сайта
и най-актуалното в българската реклама и маркетинг, четете на www.marketing360.bg и www.facebook.com/marketing360.bg.
Няма коментари:
Публикуване на коментар