Translate

петък, 18 октомври 2019 г.

Bridgestone разширява мотоциклетното си портфолио с 4 нови гуми, предлагащи по-добро сцепление, управление и увереност


Гуми с по-добро усещане за контакт и сцепление, за да преминете първи през финала

Като най-голямата компания за производство на гуми и каучукови изделия в света, Bridgestone винаги полага още по-големи усилия, за да предлага на своите клиенти първокласни и иновативни продукти. Компанията постоянно разработва нови и модерни гуми, които позволяват мотоциклетите да постигнат върховото си представяне. Инвестиции от над 800 милиона евро годишно затвърждават Bridgestone като най-големия поддръжник на научните изследвания и разработки в индустрията. В резултат на това, портфолиото му е изпълнено с продукти, които използват най-новите технологии, предоставяйки различни гуми с разнообразни приложения и задоволявайки нуждите на всеки тип моторист. С четири нови първокласни гуми, които ще бъдат пуснати на пазара през следващата година, 2020-а се очертава да бъде чудесна година за Bridgestone.
Battlax Classic Racing CR11 – Загрейте за печеливша гума
Специално разработена за Maxi Classic Racing, тази гума вече е доказала своето превъзходство в показателите. Докато все още е в разработка, Battlax Classic Racing CR11 вече беше победител в класическия Шампионат по издръжливост на FIM Europe /EEC/. В 4-часовия Biker’s Classic в Спа-Франкоршан, той помогна на #10 Poweracing-Japauto да спечели първото място, а на отбор #5 Roadrunner да заеме второто място. При влажни и тежки условия, най-доброто време за обиколка и най-бързото темпо бяха записани с гуми Bridgestone.
Battlax Classic Racing CR11 предлага свръхбързо загряване - жизненоважно за състезанията, които не позволяват загряване на гуми. Шарката на протектора е заимствана от набраздената състезателна гума на Bridgestone, Battlax Racing R11. Тя осигурява на водача постоянно сцепление и изключителни показатели. Със своя високоефективен V-MS-Belt /променлив моно-спирален пояс/ отпред, тази гума осигурява отлична спирачна стабилност и допълнително усещане за контакт при завиване. Комбинация от висококачествени съединения за състезателно представяне в трислойна конфигурация на задната гума повишава ефективността на мокра настилка. Съобразена с разпоредбите на FIM Europe за Maxi Classic, тази гума е истински билет за състезателен успех.
В наличност от март 2020 г. в размер 110/80 R18 /предни/ и 150/65 R18 /задни/.
Battlax BT46 – Вашата нова и подобрена touring гума 
Battlax BT46 е на път да замени емблематичната Battlax BT45. От въвеждането си преди 22 години, Battlax BT45 се е доказала като най-добрата touring гума. Сега Bridgestone е надградил тази разработка със съвременни технологии.
Battlax BT46 се отличава с обърната V-образна форма на предната шарка - тя се справя отлично със силите, въздействащи върху гумата, намалява неравномерното износване и дава на водача невероятно усещане за контакт за превъзходно управление. Задната гума е подобрена с наскоро адаптиран единичен силициев състав, за да се постигнат максимални резултати при представянето, сцеплението и износването. Представянето на мокра настилка е подобрено от BT45, без това да влияе върху добре познатите характеристики на предшественика при управление на суха настилка и устойчивостта на износване. BT46 също така е съвместим с UM приложение: безкамерните гуми са одобрени за монтаж на джанти за гуми с вътрешна такава, ако се използват с вътрешна гума.
Bridgestone специално е разработил тази гума, за да покрие широката гама мотоциклети, състезаващи се в touring сегмента. Предлага се в 21 размера за предна и 27 размера за задна. Десет основни размера ще бъдат пуснати на пазара през януари 2020 г., като скоро след това ще бъде представена пълната линия.
Battlax Racing Street RS11 – Първият избор при гумите за висок клас състезателни мотори
Новият флагман в категория Racing Street предлага впечатляващо сцепление и ултра-директно управление. Вече се е доказал с две секунди по-бърз от предшественика си /RS10/ в двуминутна обиколка. И това е първата шосейна гума, която включва V-MS-Belt конструкцията на Bridgestone - изпитана и доказала се в състезателната среда. Battlax Racing Street RS11 е първият избор на гума за много производители, когато те представят своите първокласни спортни мотоциклети – тя е част от официалното оборудване на моделите Yamaha YZF-R1 и YZF-R1M, Kawasaki H2 и H2 carbon, Suzuki GSX-R 1000 и GSX-R 1000 R - и скоро още много други.
Battlax Racing Street RS11 се отличава с шарка ориентирана към сцепление на сухо, вдъхновена директно от гумата със състезателен дизайн на шарката Bridgestone R11 и е пригодена за отлично поведение в контактното петно. Общата твърдост и стабилност на задната гума се подобрява с подпротекторния слой и топ протектора /cap and base/. Както предната, така и задната гуми са в трислойна 3LC конфигурация, което я прави несравнима по отношение на представянето и издръжливостта на износване. Иновативната V-MS-Belt конструкция оптимизира разпределението на твърдостта на протектора върху задната гума, за да увеличи дължината на контакт в рамото и значително да подобри сцеплението под ъгъл. Фините въглеродни частици в новоразработеното съединение в задната част на рамото подобряват сцеплението, така че водачите да могат да се изстрелват през завоите с пълна скорост, при пълен наклон и с пълна увереност.
В наличност от март 2020 г., в един размер за предна: 120/70 ZR 17 M/C /58W/; и два размера за задна: 190/55 ZR 17 M/C /75W/ и 200/55 ZR 17 /78W/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар