Translate

понеделник, 21 октомври 2019 г.

Украинският попинг танцьор Рефат Абдулаев получи златния бутон на Ицо Хазарта в „България търси талант“


26-годишния самоук попинг танцьор Рефат Абдулаев  получи златния бутон на Ицо Хазарта в „България търси талант“ по bTV. Впечатляващото му изпълнетие, което видяха повече от 1 395 000 зрители (по данни на ГАРБ), му донесе заслужено място сред финалистите, които ще се борят за 50 000 лева. Рафат завършва музикално училище с профил „пиано“, но на 19 години решава, че ще се занимава с танци. Вдъхновява се истински от филма Step Up, в който един от актьорите се движи като робот.  Започва да се упражнява вкъщи, в малката си стая, пред огледалото. Тренира изключително усилено, за да достигне сегашното си ниво. Мечтае да обиколи света и да покаже на всички какво може. И е убеден, че ако човек има цел, може да постигне всичко. А Ицо Хазарта коментира, че е приел да бъде жури в шоуто, удостоено в рекорд на Гинес, именно заради хора като Рефат – „големи“. „Смисълът на това предаване идва от хора като него!... Той минава отвъд техническия танц. Той въздейства!“, сподели рапърът в ексклузивната онлан поредица „Още от България търси талант“.
Едни от най-впечатляващите таланти, които се изправиха пред журито на „България търси талант“ и заслужиха своето място на полуфиналите с гласовете на Катето Евро, Любо Дилов-син, Славена Вътова и Ицо Хазарта бяха детската хип-хоп формация Dance Station, каскадьорът-ездач Крум Япулов и вентрологът Любомир Цветанов.
Павлина Йосева, която създава смешни стихове на измислени езици гостува в студиото на „Тази сутрин“ . Тя сподели пред Антон Хекимян, че въпреки смелостта от 15 години сценични изяви, изпълнението й в шоуто е било „малко страшничко“. Отдава вродения си артистизъм на съвпадения от началото на живота си – родена е на 24 май и до скоро е живяла на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“.  По образование е режисьор и оператор, но словото е нейната същност. Автор е на четири книги „за нещата от живота“, една от които комедийна. Иска чрез текстовете си да запази автентичния говор от родния си град Шумен като забавлява публиката. Затова героите, за които пише и играе, са стари баби, говорещи на диалект. Павлина покани всички на моноспектаклите си „За живота от нещата“ на 31 октомври, както и на „Хубавото на злото“ на 27 ноември.
7-годишният гайдар Диян Михалев от гр. Аксаково, който изправи всички на крака с изпълнението си,  азказа за своята страст към музиката и автентичния български инструмент пред екипа на „Преди обед“. На 4 години той вижда по телевизията изпълнение и казва, че и той иска да свири. Майка му веднага му купува гайда, но изпитват сериозни трудности да му намерят учител, защото е много малък. Съгласява се 21-годишният Никола Георгиев, който работи с него с голямо търпение, мотивиран от неговата амбиция.  Диян много бързо започва да се учи и всички са изумени от таланта му. Първоначално е свирил само на гайдуница, защото е бил много малък и не е могъл да натисне гайдата. Една година по-късно вече свири на сложната джура гайда. Ходи на уроци по два пъти в седмицата, а през останалото време се упражнява вкъщи. Диян не може да чете, но може да разпознава нотите. Свирил е за националния отбор по волейбол като талисман, когато играят във Варна, ходи на надсвирвания в Котел и има много награди. Уповава се на слуха си и повтаря каквото чуе, а ръцете му постоянно тактуват. В училище харесва математиката, а отскоро тренира и футбол. Деян сподели пред екипа на „Преди обед“, че аплодисментите на сцената на  „България търси талант“ са го направили истински щастлив.
С по три позитивни оценки към полуфиналите на „България търси талант“ продължиха Kangoo Fit&Fun, екстремният паркур атлет Давид Пинтос и неговата любима – Наяра Кабанияс, която представи акробатика с ленти. 
Интервюта с най-любопитните дарования от шоуто можете да чуете в рубриката „N-JOY Talent“ всяка сряда от 15:00 часа по радио N-JOY.
Следващият спектакъл на „България търси талант“ зрителите ще гледат извънредно в събота, 26 октомври, от 22:00 часа по bTV.

Няма коментари:

Публикуване на коментар