Кампанията #daretoWOWandcare на NIVEA, отличена в
категория „Online Community“, е организирана от Site Media Consultancy
Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи SiteMedia Consultancy за победител в категория „Online Community“ в престижната си класация Digital PR Awards 2019 с кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда NIVEA на Байерсдорф България. Кампаниите в престижната класация са оценявани по постигнатите резултати, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, креативност, използване на дигитални мрежи, работа с онлайн общности, цялостно отношение към работния процес и много други. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 18 октомври в Ню Йорк.
Освен наградата в
категория „Online Community“, SiteMedia Consultancy има и две други номинации
за кампанията #daretoWOWandCare, реализирана за бранда Nivea на Байерсдорф
България – за Influencer Communications и WOW! Campaign на годината. Последната
категория отличава най-интересните, иновативни и впечатляващи кампаниите от
всички категории за целия свят.
SiteMedia Consultancy се
съревновава агенции и компании като Coca-Cola, HP Inc., Johnson & Johnson,
S&P Global, AT&T, Ogilvy, Fleishman Hillard, Edelman и много други. Тя
е единствената агенция от Източна Европа с награда и номинации на Digital PR
Awards 2019.
„За нас е огромна чест да
получим подобно високо отличие. Българска дигитална кампания да спечели в една
категория и да получи още две номинации, включително за WOW-кампания за целия
свят, от престижна комуникационна медия като PR News е признание за усилията ни
и за българската професионална общност като цяло. За пореден път ще кажа, че
българският ПР пазар е на световно ниво и името на България за пореден път се
споменава с уважение на всички комуникационни форуми по всички континенти.
Нашите кампании не отстъпват на гигантите в сферата и България вече служи за
пример. Иновативност, креативност, даже емоционалното WOW, това се чува за
българските кампании“, сподели Любомир Аламанов, генерален мениджър на
SiteMedia Consultancy и допълни: „Щастливи сме, че екипът на Байерсдорф
България ни се довери да направим нещо изцяло ново в дигиталния свят с
кампанията на Nivea #daretoWOWandCare. Освен, че кампанията е една от първите,
реализирани само с нано-инфлуенсъри в социалните медии, тя е и прекрасен пример
за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим
кампании за Community Branding на световно ниво. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав
път и усилената работа се възнаграждава.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар