Translate

понеделник, 9 септември 2019 г.

dm България откри 80-я си магазин



От 05 септември в София има още един модерен, слънчев и просторен специализиран магазин за дрогерийни стоки. „Дрогерийни“ са стоки за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, био храни и други.
В магазините на dm България хората могат да намерят огромен асортимент от козметични продукти за коса, лице и тяло; декоративна козметика; перилни и почистващи препарати; бебешки продукти; пасти за зъби; стоки за домашните любимци, био храни като различни видове брашна, ориз, сокове, ядки, паста, зърнени закуски, плодови пюрета, шоколад и така нататък от утвърдени и сертифицирани производители; хранителни добавки и други.
Компанията предлага топ продуктите и последните иновации на водещи световни компании. Разбира се, отчетени са и специфичните потребности на хората у нас и жителите на София ще могат да открият и продукти от български производители. Портфолиото се допълва и от собствени марки на dm, като популярните Balea, Denkmit, dmBio, alverde, trend IT UP и други, които са достъпни единствено в магазините на dm и предлагат отлично съотношение качество-цена. Всички 23 собствени марки на компанията се произвеждат под немски контрол и продуктите са със същото качество както в Германия и всяка друга страна, в която dm присъства.

В началото на месеца /05 09 2019г./ dm откри своя 80-и магазин в България - бул. „Цариградско шосе“, бл.10, до бившето кино "Изток".
Така лидерът на пазара на търговия с дрогерийни стоки у нас, с оборот за последната финансова година от над 132 мил. лв, вече има 32 магазина в столицата. В първия уикенд след откриването на магазина, хората можаха да се възползват от специални отстъпки и да получат подаръци от dm. А в деня на самото събитие dm България подари на всеки клиент, пазарувал за повече от 20 лева, чанта за пазаруване за многократна употреба - част от ангажимента на компанията за опазване на околната среда чрез намаляване на използването на торбички за еднократна употреба. Хората, пазарували за над 50 лева, получиха плажна кърпа.
Освен това, в периода от 07 до 09 септември, всички клиенти можаха да се възползват и от отстъпка от 15%, която важи за целия асортимент от над 14 000 стоки за красота, лична хигиена, бебето, за домашните любимци, битова химия и така нататък. Единственото изключение са млеката за кърмачета и малки деца на възраст до 12 месеца и подаръчните dm карти.
В новия магазин на dm България може да се открие огромно разнообразие от продукти в различни категории, които помагат за опазването на околната среда и намаляването на използването на пластмаса за еднократна употреба. Пример за това са бамбуковите четки за зъби и клечки за уши в категория „Лична хигиена“, бамбуковите сламки при продуктите за дома и  бебешките комплекти за хранене за многократна употреба в сектор „Грижа за бебето“. Това също е елемент от политиката на dm за стимулиране на отговорното потребление и използването на zero waste продукти.
Част от тази политика е и развитието на асортимента от препарати, щадящи околната среда като перилни или почистващи препарати и таблетки за съдомиялна, които не съдържат изкуствени багрила или ароматизатори. В най-новия магазин на dm България може да бъде открито голямо разнообразие от такива продукти от собствената марка на компанията Denkmit nature.
В 80-ия магазин са налице последните тенденции при козметиката. Дамите  могат да се запознаят с най-новите попълнения в портфолиото на dm, а именно - 45 продукта от 6 от водещите японски и корейски производители, с които всяка българка ще се докосне до тайните на красотата и перфектната кожа на Изтока. За първи път у нас толкова масово навлизат BB /beauty/blemish/ кремове и серуми и маски за лице с популярни и отдавна познати в Азия съставки като азиатска центела, супер хиалуронова киселина, вода от гинко билоба, екстракт от бяла гъба или змийска отрова. Така те имат възможност лично да се убедят в качествата на азиатската козметика и да разберат защо тя е безспорен хит по света през последните години.
Господата също могат да се възползват от огромното разнообразие в сектор „Мъжки свят“. Сред хитовете на сезона са специалните мъжки хидратиращи и ревитализиращи кремове за лице и продуктите за оформяне, поддържане и дори боядисване на брадата. Последното предложение на dm в тази област е най-новата dm марка SEINZ, която включва най-важните продукти за перфектния вид на мъжа.
В най-новия магазин на dm България присъстват 270 продукта био храни и над 220 продукта сертифицирана натурална козметика. Предлагат се и над 100 био бебешки пюрета. По-голямата част от тях са от собствените марки на концерна dmBio, babylove и alverde. Развитието на тези линии е в отговор на все по-голямото търсене от страна на клиентите, които искат да живеят по-здравословно. Това означава не само промени в навиците на хранене и търсенето на храни с доказан биологичен произход, но и по-добра грижа за тялото чрез използването на натурална козметика.
Във връзка с откриването на новия магазин, Цонка Иванова-Терзиева, управител на dm България заяви: „Радостни сме от факта, че хората приемат изключително добре откриването на всеки нов dm магазин, а това е 32-ия в София. Клиентите ще могат да намерят най-новите продукти за красотата, например азиатска козметика, която е съвсем отскоро в нашите магазини. Също така ще могат да закупят и най-актуалните ни продукти с отговорност към природата, в които пластмасата е заменена с бамбук, бук и т.н. Това е важна част от политиката на dm да подкрепя и насърчава отговорното потребление и така всички да допринесем за подобряването на средата в която живеем и работим.“
--------
На 01 септември dm България стартира кампания в подкрепа на дейността SOS Детски селища и Звено „Майка и бебе“ в гр. Габрово. Компанията ще дари по 30 стотинки за всяка покупка на бебешки пелени, гащички, гащички за спане, пелени за плуване, подложки за повиване и протектори за матрак с марка babylove. Кампанията ще продължи до края на януари 2020 година.
Като социално отговорна компания dm, продължава и съвместната инициатива с Garnier „Капачки за усмивки“ за събиране и рециклиране на пластмасови капачки. За тази цел във всички магазини на dm, включително и най-новия в София, са поставени специални кутии за капачки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар