Translate

четвъртък, 6 декември 2018 г.

Българската педиатрична асоциация отличи Sanofi с приза „Социално отговорна компания“


в областта на детското здравеопазване. Наградата беше връчена на официална церемония в присъствието на председателя на Комисията по здравеопазване към 44-то Народно събрание Д-р Даниела Дариткова, над 300 медици, общественци и представители на неправителствени организации и на бизнеса.
„Наградата е поредното признание за социално отговорната политика на Sanofi. Ние сме приели за наш дълг освен разработването на иновативни лекарства, така и инвестирането в редица социални кампании, които повишават здравната култура на българското общество и са насочени към превенция на социално-значими заболявания.“, сподели при приемането на наградата Петя Жекова „Маркетинг мениджър“ на Sanofi Pasteur за България и Македония .
Sanofi България организира ежегодно няколко социално отговорни кампании насочени към редица рискови групи.  Вече седем поредни години компанията реализира инициативата „Открито за диабета“, чиято цел е информиране на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на заболяването.
През 2017 г. Sanofi Pasteur представи първата в България четиривалентна противогрипна ваксина, като организира и мащабната информационна кампания „Открито за ваксините“. Стъпвайки на научно доказани факти и надеждни статистически данни, кампанията запозна обществото ни със сериозните здравни последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация.
Като здравен партньор на хората живеещи редки болести, множествена склероза, онкологични и имунни забалявания, Sanofi Genzyme, разработва и реализира образователни програми за лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти. Тяхната цел е повишаването на разпознаваемостта на редките болести, така че пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да получат адекватно лечение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар