в областта на детското
здравеопазване. Наградата беше връчена на официална церемония в присъствието на
председателя на Комисията по здравеопазване към 44-то Народно събрание Д-р
Даниела Дариткова, над 300 медици, общественци и представители на
неправителствени организации и на бизнеса.
„Наградата е поредното
признание за социално отговорната политика на Sanofi. Ние сме приели за наш дълг освен
разработването на иновативни лекарства, така и инвестирането в редица социални
кампании, които повишават здравната култура на българското общество и са насочени към превенция на
социално-значими заболявания.“, сподели при приемането на наградата Петя Жекова
„Маркетинг мениджър“ на Sanofi Pasteur за България и Македония .
Sanofi България организира
ежегодно няколко социално отговорни кампании насочени към редица рискови
групи. Вече седем поредни години
компанията реализира инициативата „Открито за диабета“, чиято цел е информиране
на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на
заболяването.
През 2017 г. Sanofi
Pasteur представи първата в България четиривалентна противогрипна ваксина, като
организира и мащабната информационна кампания „Открито за ваксините“. Стъпвайки
на научно доказани факти и надеждни статистически данни, кампанията запозна
обществото ни със сериозните здравни последствия от грипа и ефективната
превенция чрез ваксинация.
Като здравен партньор на
хората живеещи редки болести, множествена склероза, онкологични и имунни
забалявания, Sanofi Genzyme, разработва и реализира образователни програми за
лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти.
Тяхната цел е повишаването на разпознаваемостта на редките болести, така че
пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да
получат адекватно лечение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар