По своя неподражаем маниер Moët & Chandon представя
„So Bubbly Bath“, лимитирано издание - в тон с ежегодната традиция на марката за отбелязване
на значимите моменти в края на годината
„So Bubbly Bath е нашият тост, да живеем с размах и
стил и да отбележим подобаващо
края на 2014 г. Неговите фини балончета са
символ на жизнения характер на Moët & Chandon, който трансформира
отбелязването на края на годината в незабравим и споделен празник“, казва Arnaud
de Saignes, Международен директор „Маркетинг и комуникации“ на Moët &
Chandon.
Стилът присъства и в кампанията
за лимитираното издание „So Bubbly Bath“, представяща разкошните визии на
италианската фотографка Илариа Орсини. Ритуалът „So Bubbly Bath“ е изящно
представен в центъра на изискан апартамент, а бутилка джеробом пълна с Moët
Impérial подканя партито да започне.
„So Bubbly Bath“ е празничен
ритуал представящ щедра бутилка джеробом от три литра от знаковото шампанско Moët
Impérial. Потопена в светеща вана пълна с изобилие от златни „балончета“, които
деликатно охлаждат шампанското, бутилката е придружена от шест големи златни
чаши, в които да се поднесе най-обичаното шампанско на света – така „So Bubbly
Bath“ става идеалното допълнение за всяко празненство в края на тази година!
------

Синоним на
най-старите традиции и на най-модерните празненства, Moët & Chandon стилно
допълва най-значимите моменти в живота с увереност, елегантност и щедрост
повече от 270 години. Moët & Chandon е марката, известна със своите
постижения и легендарен новаторски дух от 1743 г. насам.
Няма коментари:
Публикуване на коментар