Translate

понеделник, 15 декември 2014 г.

„Най-големи герои са най-малките“ получи наградата за най-добра кампания в European Excellence Awards 2014


Кампанията „Най-големи герои са най-малките“, реализирана за фондация „Нашите недоносени деца“ от Chapter 4 България, получи високо отличие

На официална церемония в Париж, в рамките на престижните европейски награди за комуникации " European Excellence Awards 2014" , на ПР агенцията  Chapter 4 България бе връчена награда за най-добра кампания за региона - “България, Румъния, Хърватия, Словения, Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина“.
Кампанията „Най-големи герои са най-малките“ обединява усилието и желанието на 42 медийни партньори и популярни личности – посланици, да покажат от каква голяма подкрепа имат нужда родителите на недоносени деца. 
Кампанията е реализирана с много хъс за промяна към по-добро бъдеще за недоносените бебета на България и това бе оценено на международно ниво. Европейската награда за Chapter 4 България е напълно заслужена!“, каза Нина Николова, председател на фондация „Нашите недоносени деца“.
Спечелването на награда „European Excellence Awards 2014“ в условията на толкова голяма конкуренция – повече от 1600 участващи европейски проекта, е невероятно признание за целия екип на Chapter 4 България. Призът е резултат на високия професионализъм на екипа и на факта, че той  вложихи сърце и душа в каузата на недоносените деца. Благодарим и на всички партньори, които взеха участие в реализирането на кампанията, както и на спонсора и партньора на инициативата биофармацевтичната компания АбВи, че повярваха в нас и каузата. Заедно с Нина Николова посвещаваме приза на всички недоносени деца у нас. Посвещаваме голямата награда на най-големите герои в България, които започват борба за живота си още в мига на своето раждане“, сподели Анелия Милкова, Управляващ директор за Chapter 4 България.
Целта на наградената кампания „Най-големите герои са най-малките“ не е само набирането на парични средства, но и да инициира процес по информираност, емоционална и психологическа ангажираност и съпричастност на обществото, медиите и институциите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар