Мусала Софт модернизира Self-Care
портала „Моят А1“ на телекома А1. Проектът с псевдоним „Interstellar“ подобрява
потребителското преживяване, надгражда и разширява портфейла от клиентски
услуги на интернет страницата /https://www.a1.bg/bg/ и на мобилните приложения.
Само за един ден от пускането на мобилните приложения за iOS и Android броят на активните потребители на ден се е увеличил 5 пъти, a новите ползватели - с над 300%.
Като дългогодишен партньор
на А1, Мусала Софт се включи със своята ИТ експертиза в изграждане на стратегия
и дефиниране на план за модернизиране на текущата ИТ среда. Използваният DevOps
процес позволява пълна автоматизация на внедряване на промени, инсталирането им
на различни среди и проактивен мониторинг, даващ възможност за откриване на проблеми
преди те да достигнат до крайните потребители.
За да постигне нужното
ниво на автоматизация и автономност, Мусала Софт внедри водещото решение на Red
Hat за изграждане на хибридни облачни решения – Red Hat Openshift Container
Platform /OCP/. Това е и първата подобна мащабна програма, реализирана с OCP в
рамките на Източна Европа и се превърна в повод за гордост и за Red Hat /https://www.redhat.com/cms/managed-files/rh-a1-bulgaria-case-study-f18374wg-201910-en.pdf/. Благодарение на този подход новата
платформа на А1, реагира автономно при голямо натоварване.
Използвани са съвременни
технологии и платформи за управление на съдържанието и електронна търговия. Чрез
внедряване на платформата Kentico CMS & Ecommerce служителите на А1 бързо и
лесно могат да създават ново съдържание и да го внедряват без нужда от помощ от
ИТ експерти.
За да се постигне
независимост на услугите и висока производителност, се използва Microservces
Архитектура, изградена върху най-новите .NET Core2 библиотеки, обектни и
релационни бази данни, кешове и сърч-енджини, позволяващи работа с голям обем
от данни. Изграден е модерен single page application с изцяло нов дизайн и подобрен
UX, базиран на водещата и най-бързо развиваща се фронтенд технология - React.
„Целта бе за кратки
срокове и при работещи системи да модернизираме голяма база услуги и съдържание.
И най-вече да подобрим изживяването за нашите клиенти и да осигурим достъп до
цялата база необходима информация /справки, отчети, плащания и др./“, заяви
Борислав Симеонов, Старши директор „Информационни технологии и услуги“ А1
България.
Разработената платформа е
високоефективна и мащабируема, а важността ѝ предполага модернизацията да стане
„незабележимо“ за крайните потребители. Благодарение на избрания цялостен
технологичен подход новият портал подобрява интуитивността на клиенсткото изживяване,
повишавайки нивото на полезност, ефективност и лекота на
използване“, сподели Георги
Атанасов, директор „Технологични решения“
в Мусала Софт.
![]() |
Software Development Lifecycle |
Мусала Софт повече от 10
години е доверен партньор на А1 в сферата на консултация, разработка и поддръжка
на софтуерни решения. Примери за успешното сътрудничество на Мусала Софт и A1
през годините са следните проекти: разработка на уебсайт, BI решение, платформа
за доставка на съдържание, Datawarehouse решение, система за управление на
ефективността на A1 и много други.
Няма коментари:
Публикуване на коментар