Иновативните
опаковки са създадени по идея на екипа в България
Кампанията #ИграНаКенове
предоставя ексклузивно видео съдържание с посланиците на Coca-Cola в България
За първи път кенове на Coca-Cola оживяват в добавена реалност (Augmented reality) с истински преживявания на български звезди. Лимитираната
серия кенове Coca-Cola и Coca-Cola без захар е с лицата на посланиците на
марката в България – поп певиците Михаела Филева и Михаела Маринова, влогърът
Емил Конрад и актьорът Ивайло Захариев. Всички те участват в най-забавното
приключение на Cola-Cola за сезона - #ИграНаКенове.
България е първата страна, в която добавена реалност е част от
маркетинговата комуникация на марката. Проектът е по идея и изцяло реализиран
от българския екип, който за пореден път внася иновации в света на Coca-Cola
след успеха на интерактивната платформа за потребители MySparx и първия в света
Viber Bot на Coca-Cola.
„Цялата кампания беше огромно предизвикателство за екипа, защото много
неща се правят за първи път не само у нас, но и в глобален мащаб – това са
първите кенове на Coca-Cola с добавена реалност с ексклузивно видео съдържание.
Много различни етапи от проекта трябваше да се случат едновременно, за да сме
готови навреме. България е един от пазарите с много силен дигитален екип в
маркетинговите комуникации и бяхме наясно, че трябва да предложим нещо
интересно и релевантно за потребителите ни от поколението Z – напълно ново преживяване
в компанията на най-популярните инфлуенсъри на Coca-Cola България“, коментира Светлана
Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки” в Кока-Кола България.
#ИграНаКенове е иновация както в опаковките, така и в използването на
добавена реалност, тъй като потребителите получават избрано съдържание и в
същото време могат да играят за атрактивни награди.
Три лесни стъпки осигуряват достъп до добавената реалност върху всеки
кен:
1. Избираш Coca-Cola или Coca-Cola без захар; 2. Сканираш логото на Shazam;
3. Влизаш в #ИграНаКенове.
За да продължи играта, трябва да се регистрира специалният код под
езичето на кена. Това дава достъп до ексклузивно видео съдържание със звездите
на Coca-Cola, които участват в различни предизвикателства и четири поредни
седмици ще осигуряват нови вълнуващи преживявания. Може ли да пее Емил Конрад,
как изглежда голямото катерене за Михаела Филева, добра ли е Михаела Маринова
на боулинг, какво и как танцува Ивайло Захариев? Отговорите са в #ИграНаКенове.
Освен, че е забавно, приключението #ИграНаКенове осигурява и атрактивни
награди: мини хладилници Coca-Cola, грамофони и най-важната – лично преживяване
със звездите на Coca-Cola.
Иновативните кенове с добавена реалност са на пазара в цялата страна.
#ИграНаКенове продължава до 19 ноември 2018 г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар