Малината се появява за първи път в портфолиото на марката. Двата
продукта вече са в
търговската мрежа.
„Какъв е вкусът на твоето лято?“– питат от „Активиа“ и
призовава потребителите си да опитат новите й предложения и да изберат между свежия вкус с Активиа ананас (лято с
вкус на забавление, заредено със свежо настроение) и сладък вкус с Активиа малина (лято с вкус на романтика, нежна и
сладка наслада).
Потребителите ще могат да гласуват за вкуса на своето лято, като се включат
в 8-седмичната кампания на „Активиа“.
Те ще могат да гласуват на сайта www.activia.bg
или чрез SMS да участват за седмична награда – модерен градски велосипед, и
двете големи награди – пътуване до Барселона и Флоренция.
---
„Данон България“, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни
продукти. Мисията на „Данон“ е чрез своите продукти да осигури здраве на
възможно
най-голям брой хора в целия свят.
„Активиа“, с
присъствие в над 70 държави на всички 5 континента, е най-известната марка
свежи млечни продукти, предлагана от Danone Dairy от 1987 г. Тя съдържа
уникална комбинация от бактерии, подбрани от експертите на „Данон“, включително
Бифидус актирегуларис (повече от 4 милиарда Бифидус актирегуларис могат да
бъдат открити в порция от 125 г). Предимството на млечните продукти на
„Активиа“ е резултат на повече от 20 години проучвания и опити. Редица клинични
експерименти показват, че бактериите Бифидус актирегуларис оцеляват при
преминаването през храносмилателната система и достигат чревната флора живи и в
големи количества.
Няма коментари:
Публикуване на коментар