И това лято в най-големия ни курортен комплекс няма да има бариери, но достъпът ще бъде контролиран. За да се осигури пълноценна почивка на туристите, са определени часове, в които ще се зареждат магазините и хотелите. Конският тропот от файтоните вече няма да притеснява през нощта гостите на комплекса. Времето от 24 ч. до 9 ч. става абсолютно забранено за романтичните возила. Строг контрол ще има и за организаторите на обиколките по заведения- т.нар. Bar crawl, като те ще трябва да имат задължително лиценз за туроператорска дейност, както и да входират предварително маршрута, по който ще се движи групата.
270 ще бъде броят на такситата, които ще работят на територията на Слънчев бряг. Те ще могат да стигат до алеите, вътрешните пътища и алейните пространства , които не са отворени за обществено ползване, чрез стикер, издаден от „Слънчев бряг”АД. Едно от условията, за да бъде издаден стикерът, е тарифата да бъде изписана на български, руски и английски, за улеснение на туристите. Стикери ще има и за колите на туроператорите, както и за товарните автомобили. Под брой ще бъдат и файтоните и велорикшите, за които има обозначени трасета. SMS паркирането, познато от миналото лято, отново е в сила. 1,5 лв. ще струва на шофьорите да паркират в разрешените участъци. За тези, които все пак ще предпочетат да паркират по тротоарите, алеите и зелените площи, ще работят два наказателни паркинга, като час престой там ще струва 3 лв. Допълнително ще се заплаща и глоба за репатриране в размер на 50 лв.
Против контролния режим в този му вид се оказаха единствено представителите на Съюза на собствениците. За разлика от тях представителите на бизнес асоциация „Слънчев бряг” адмирираха решението на ръководството на комплекса да има ясни и точни правила.
„С мерките, които предприемаме, ще можем да осигурим ред, който да бъде максимално удобен на гостите. Това обаче не означава, че ще затрудним дейността на тези, които работят в Слънчев бряг. Хаосът не е в полза на никого- нито на работещите, нито на почиващите и именно него целим да ограничим с въвежднето на правилата. Всички искаме комплексът да е подреден и гостоприемен, а това ще стане когато излезем от частния интерес и помислим за общата полза. Доволни туристи не се създават с непроходими тротоари, таксиметрови шофьори- измамници и денонощен шум. С въвеждането на ясни критерии ще намалим възможността гостите ни да се сблъскват с подобни неприятни изненади.” коментира изпълнителният директор на „Слънчев бряг” АД Златко Димитров.
Няма коментари:
Публикуване на коментар