вторник, 12 юни 2012 г.

Иновация на българския пазар – Zagorka FUSION

„Загорка" представи нов продукт-Zagorka FUSION, разработен за българския пазар, който представлява комбинация от плътния вкус на класическата бира Загорка и деликатната сладост на ароматно бяло грозде. 

Певецът и актьор Орлин Павлов, Мис България 2011 Ваня Пенева, Черният от хип-хоп дуото Young BB Young, шеф Ради Стамболов и водещият Митко Павлов бяха сред първите, които опитаха новата напитка. Симо от БГ Радио, водещите Милена и Киро от „Тройка на разсъмване” и лицето на Нова телевизия Стефан Щерев също се потопиха във фюжън атмосферата на партито.С първата си музикална колаборация Рут Колева, Миленита и SkilleR представиха новото лятно изкушение от марката Загорка-Zagorka FUSION.
 Новата напитка е с нискоалкохолно съдържание от 2 %, с изненадващ плодов вкус и аромат. Благодарение на уникалното фино съчетание на концентрат от гроздов сок и висококачествена бира Загорка тя гарантира удоволствие за всички сетива и наслада в летните дни.
Zagorka FUSION  ще бъде на пазара в началото на летния сезон и е насочена към младите и динамични хора, които предпочитат коктейлни и нискоалкохолни напитки и не се страхуват да експериментират, за да откриват нови удоволствия.
„Ние в Загорка се стремим винаги да предлагаме иновативни и неочаквани продукти, които да създават нов стил и очаквания сред потребителите. След успеха на Zagorka Rezerva 2011, която определено разшири бирената категория и промени нагласите на консуматорите, решихме да ги изненадаме с ново предложение за лятото“, казва Рууд ван ден Ейнден, изпълнителен директор на „Загорка“ АД.
В момента се наблюдава голям успех на бирените миксове в Централна и Източна Европа, където категорията е добре развита и консуматорите познават най-различни комбинации. Пазарният им дял достига средно между 5 и 8 %, а сред водещите европейски страни, в които този вид напитки са най-разпространени, са Германия, Австрия, Унгария, Хърватия, Словакия и Чехия. В Испания пазарният дял на нискоалкохолните напитки достига до 14%. Тези пазарни резултати са предпоставка за подобни очаквания и към българския пазар, който има потенциала да се развие в тази посока и да достигне близки до тези стойности. Водещата българска марка с новаторски дух, Загорка има амбицията да развива категорията на бирените миксове, като предлага на пазара нови вкусове, създадени специално за българските потребители.
 Zagorka FUSION е идеална компания за срещи с приятели в късния следобед, чудесно допълнение към обяда в горещите дни, както и към партито в летните нощи. Новото предложение от Загорка е представено на пазара в опаковки със смел дизайн в златно и лилаво – стъклена бутилка от 330 мл (препоръчителна цена 1,20 лв.) и кен от 500 мл (препоръчителна цена 1,30 лв.) и е вече в търговската мрежа


Няма коментари:

Публикуване на коментар