Translate

събота, 22 юни 2019 г.

Мисия кино“ с „Великият понеделник“ това лято по KINO NOVA


Филмовата кампания, в която зрителят избира какво да гледа всеки понеделник, стартира на 24 юни
 
Непредвидимо и изпълнено с емоции лято очаква най-запалените киномани в превърналата се в емблематична за KINO NOVA кампания – „Великият понеделник“. В седмото издание, което започва на 24 юни, зрителите ще се превърнат в тайни агенти с мисия да изберат кой филм да гледат всяка понеделник вечер от 21.00 ч.

За първи път тази година едно от петте предложения за избор във „Великият понеделник“, ще бъде премиерно за българския ефир заглавие. Първото от тях е продължението на невероятния трилър „Сикарио 2: Солдадо“ със звездното участие на Бенисио Дел Торо и Джош Бролин.

Останалите четири ленти, за които тайните агенти ще могат да дадат своя глас, са биографичната драма с Уинона Райдър и Анджелина Джоли „Луди години“, приключението в търсене на свобода „Бягството“ с Колин Фарел, фантастиката „Rogue One: История от Междузвездни войни“ и истинската история за отвличането на внука на най-богатия човек в света – „Всичките пари на света“.
Любителите на качествените филми ще могат да направят своя избор на специалния сайт на „Великият понеделник“ https://greatmonday.bg от 24 юни. Освен че ще поемат контрола над ефира, зрителите по традиция ще могат да спечелят и много награди. Всяка седмица двама от гласувалите ще получат страхотни брандирани тениски, а в края на кампанията трима от всички дали своя глас по време на кампанията, ще се борят за големите награди.
Феновете могат да избират своя фаворит и на Facebook страницата на канала, а филмът, събрал най-много гласове, ще бъде излъчен следващия понеделник от 21.00 ч. по KINO NOVA.
--------
"Великият понеделник" дава възможност на феновете да избират заглавието, което да гледат всеки понеделник от 21.00 ч. по KINO NOVA. През лятото на 2013 г. властта за първи път бе дадена в ръцете на зрителите, а първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie в категорията "Медийна реклама".





Няма коментари:

Публикуване на коментар