Translate

събота, 22 юни 2019 г.

HP разкрива смели нови решения за задвижване на кръгова икономика с ниско ниво на емисии


Програмите за устойчиво развитие носят повече от 900 милиона долара от приходите, което е увеличение с 35% в сравнение с предходната година.

HP публикува своя Доклад за устойчиво развитие за 2018 г. с водещата цел на компанията: повишаване на рециклираното съдържание на пластмаса в портфолиото на своите печатни и лични системи с 30% до 2025 г., като продължение на дългосрочните усилия на компанията в тази област. Докладът отбелязва прогреса, който НР прави и бизнес ползите от инвестирането в планетата, хората и общностите. Програмите за устойчиво развитие носят повече от 972 млн. долара нови приходи за НР през 2018 г., което е с 35% повече от предходната година.
Новата цел на НР за рециклирането на пластмаса се основава на дългогодишното лидерство на компанията в тази област. През 2018 г. НР използва 21 250 тона рециклирана пластмаса в своите продукти и повече от 8 000 тона в своите продукти от „Персонални компютърни системи“ /увеличение от 3.5% от 2017 г./, повече от 4 700 тона в своите продукти за печат /280% увеличение спрямо 2017 г./ и повече от 8 000 тона в оригинални НР мастилени и тонер касети.
Като част от този ангажимент, НР продължава да инвестира и да разширява своите инициативи, за да предотврати навлизането на пластмаса във водните пътища и океани. НР вече предостави приблизително 700 000 паунда за пластмасови материали от океана или повече от 25 милиона бутилки, които се използват за НР хардуери и мастила. Тази година НР пусна EliteDisplay E273d – първият дисплей, който е изцяло произведен от пластмаса от океана. Заедно със своите партньори, включително NextWave Plastics, НР се ангажира да увеличи използването на пластмаси от океана, като разработи първата глобална мрежа от вериги за доставка на пластмаси от океана.
В партньорство с д-р Джена Джамбек и д-р Крис Куомо от Университета в Джорджия, НР спонсорира новаторски изследвания, които са свързани с работата на жените в областта на рециклирането и управлението на отпадъците, по-специално на пластмасите от океана. Като има предвид опита на жените, работещи в рециклирането на пластмаси, това изследване ще послужи като основа за бъдещи проекти и ангажименти, включително неформално събиране на отпадъци, развиване на вериги за снабдяване с пластмаса и по-голямо равенство между половете в световен мащаб. Това изследване вече е в ход и е планирано да бъде представено в началото на 2020 г
Наскоро НР обяви устойчивото си партньорство с издателство ELLE Magazine за първото в света устойчиво списание за мода, изработено от 100% рециклирани материали за корицата и 30% рециклирани материали за страниците в списанието.
НР представи и своето иновативно партньорство със SmileDirectClub - пионерът в дигиталните решения в областта на денталните грижи и лидер на пазара в сферата на дистанционната ортодонтска терапия с прозрачни алайнери, създадена от лекари. SmileDirectClub задвижва своята дигитална диференциация и бързото разрастване на производството на прозрачни алайнери с HP Jet Fusion 3D печатни решения. Като част от разширеното сътрудничество, HP и SmileDirectClub също обявиха нова програма за рециклиране, в която вече излишният 3D материал и обработените пластмасови форми се рециклират от НР и се превръщат в пелети за стандартно леене на пластмаса, което води до по- устойчиво производство.
Образованието е основно човешко право и НР вярва, че технологията може да бъде везна в преодоляването на различията и достигането на слабо представените и отхвърляни общности. През 2017 г. НР достигна до повече от 21 милиона студенти и учащи, като се стреми да достигне 100 милиона души до 2025 г.
Чрез доброволчество на НР, корпоративното предоставяне и програмите на HP Foundation, HP цели да стимулира положителните промени в общностите, в които живеем, работим и градим бизнес. В сравнение с 2017 г. работното време на служителите на НР се увеличава с 62% - 6400 служители са допринесли за около 140 000 часа за местните доброволчества в 48 страни, на стойност 4.3 милиона долара. Освен това, НР отдели 23,21 милиона долара за местни общности от фондации и вноски на служителите. В периода 2016-2025 г. НР се ангажира да внесе 100 милиона долара във НР Foundation и да предостави на услуги в полза на общността от служители.
НР работи за увеличаване на многообразието, а през 2018 г. 59% от новите служители са от по-слабо представени групи. НР разширява тази отдаденост и към доставчиците, с които работи. През 2018 г. НР влага 423 млн. долара в малки фирми и 219 млн. долара в предприятия с по-малко позиции, заемани от жени и предприятия - собственост на жени.


Няма коментари:

Публикуване на коментар