Kомпанията запазва и второто си място сред
всички работодатели в страната. Центърът за споделени услуги на Кока-Кола
Хеленик, предлагащ услуги в областта на финанси и счетоводство, човешки ресурси
и управление на данни за всички 28 държави от групата на Кока-Кола Хеленик,
също влиза в Топ 5 на класацията и е лидер сред всички Shared Services компании у нас.
Резултатите са на
единственото по рода си проучване у нас Graduate Survey, проведено от ToTheTop
Agency за трета поредна година. Анкетата е попълнена от точно 8241 учащи се в
51 университета в България, а за първа година и от следващите в университети
зад граница. В над 50 въпроса, обхващащи емоционални и функционални
характеристики на компаниите, студентите определят имиджа на работодателите
според тях. Това е съществена част от т.нар. "Работодателска марка" -
параметър, който показва доколко даден работодател е желан и избиран сред
най-талантливите на пазара на труда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар