Първите места заеха учениците от 3-ти „А“ клас на 48
ОУ „Йосиф Ковачев" в София и 3-ти „Б“ клас на СУ „Д-р Петър Берон" в Пазарджик
![]() |
Аним. герой-І-во място |
В състезанието Студио
„Въображение“ за най-интересна и атрактивна рисунка на нов персонаж,
сценарно табло или комикс, се включиха 128 класа от училища в цялата страна. Победители в надпреварата са 6 класа, с деца
между 5-15 години. Инициативата е на любимия детски телевизионен канал Cartoon
Network. Тя стартира на 22-ри април и завърши на 26-ти май. Главната идея бе
децата да работят в екип и да открият колко чудесно може да е, когато творят
заедно.
Международно жури в
централата на любимия на децата телевизионен канал избра победителите в двете
категории – рисунка на измислен герой и изработване на сценарно табло/комикс.
За най-атрактивна рисунка
на анимационен герой комисията определи работата на 3-ти „А“ клас на 48 Основно
училище „Йосиф Ковачев“ в София. На второ място се нарежда 2-ри „А“ клас на Начално училище „Христо
Ботев“ в Троян, а на трето – 1-ви клас на Първо частно средно училище „Леонардо
да Винчи“ в Русе.
Сред класовете, които
решиха да създадат сценарно табло или комикс, първи са 3-ти „Б“ клас на Средно
училище „Д-р Петър Берон" в Пазарджик. Втори са 3-ти клас на Руски Лицей
„Г. С. Уланова“ – София, а трети – сборна група 1-ви клас на Средно училище
„Свети Климент Охридски“ в гр. Аксаково, обл. Варна.
Големите победители във
всяка категория получават по един таблет за рисуване, посещение от аниматори от
Студио „Змей“, на което децата ще
бъдат запознати с българските анимационни процеси и ред полезна информация.
Всяко дете ще получи и индивидуален
комплект с награди. Тези, които се нареждат
на второ и трето място, получават комплекти от брандирани подаръци, като всички
материални награди в състезанието са предоставени от Cartoon Network.
![]() |
Комикс-ІІІ-то място |
Партньори на конкурса
тази година са детската медия „Първите седем“,
анимационното Студио „Змей“, младежката организация Фондация „Тротоара“ и обичаните влогъри „Айде БГ“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар