Медията с пореден пример за социална ангажираност
В условията на
извънредното положение в страната, NOVA подкрепи и инициира поредица от кампании в помощ на борбата с
пандемията. Следвайки своята мисия на социално отговорна компания, приоритет за
NOVA е не само високата информираност на
обществото, но и представянето на добрите практики на съпричастност и
солидарност в полза на национални каузи.
NOVA е единствената телевизия със собствена
дарителска кампания, която подпомогна над 350 български семейства от различни
краища на България и продължава да помага на нуждаещи се. Чрез инициативата
„Заедно“ служителите на NOVA събраха над 20 000 лв. лични средства, които даряват под формата на
пакети с хранителни продукти от първа необходимост на затруднените вследствие
на пандемията. В продължение на месец репортерите на NOVA разказват историите на доброто, което стигна
до домовете на българските семейства, засегнати от кризата COVID-19.
„Заедно“ е много
специална кампания, защото е на служителите на NOVA в лично качество. В трудните времена, в които
живеем, решихме не само да говорим колко са ни важни зрителите, а наистина да
покажем нашата съпричастност, помагайки на хората в нужда“, заяви в студиото на „Здравей, България“
изпълнителният директор на „Нова Броудкастинг Груп“ - Ива Стоянова.
В подкрепа на
дарителството, NOVA първа инициира и кампания, която обявява
имената на дарителите в национален ефир и чрез онлайн платформите на
компанията. Кампанията на Новините на NOVA – „Дарителите“ не само стана част, но и допринесе за най-голямата
дарителска вълна в новата история на България, която към момента е събрала над
10 млн. лв. в помощ на медиците на първа линия и болниците в страната.
Специално място в ефира
на NOVA
зае и кампанията DMS-SOLIDARNOST на Министерството на здравеопазването на Р
България в подкрепа на българските медици, работещи в условията на COVID-19.
Към нея с призив се присъединиха и актьорите от най-успешния медицински сериал
у нас „Откраднат живот“.
„Доброто провокира добро.
В хода на кампанията „Заедно“, например, много хора извън телевизията се
свързаха с нас с готовност да се включат към инициативата ни. Това е поредно
доказателство, че популяризирането на
добрите практики, особено сега, е от ключово значение за обединяването ни като
общество в общата борба с пандемията. Именно това представлява съществена част
от социално отговорната мисия на NOVA – не само да разказва и показва историите за доброто, но и да дава личен
пример чрез иницииране на обществено значими каузи“, допълни Ива Стоянова.
NOVA
дари специализирана
медицинска апаратура, необходима на здравните заведения за лечение на
коронавируса. Два
респиратора от най-висок клас, закупени от „Нова Броудкастинг Груп“ на
стойност 88 000 лв., вече са на разположение на белодробната
болница „Св. София“ в столицата и в УМБАЛ „Д-р Георги
Странски“ в Плевен.
Няма коментари:
Публикуване на коментар